LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] KPN weg ermee

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
henrynt
Berichten: 5
Lid geworden op: 08 feb 2010 21:59
Locatie: Hellendoorn
Contacteer:

KPN weg ermee

Ongelezen bericht door henrynt »

Eind vorig jaar een contract afgesloten met KPN voor bellen internet en TV. De vraag was hierbij of ik ook HD tv zou kunnen ontvangen. antw. nu nog niet maar in januari moet dit gaan lukken. In jan. gebeld, nee nog niet kan wel maart worden. Maart gebeld voor HD tv nee nog niet, even geduld het komt eraan. Advies in mei maar eens weer proberen. In mei weer gebeld voor een abbonnementje, U raadt het al, weer nee nog niet. In juli gaat de afstands bediening v/d. interaktieve ontvanger stuk. Gebeld voor melding van het probleem. Tevens gevraagd wanneer HD tv. op mijn adres Ondertussen had ik ook het idee dat mijn internet snelheid aan de lage kant was(4.7 mb) en we betalen voor tot 16 mb. De snelheid van 4,7 past beter bij het standaard abonnement van 8 mb.. Kortom van het en en ander uitleg gehad het per einde gesprek moest er in de centrale wat gewijzigd worden ik kreeg een andere modem en dan kon het feest beginnen ik kon dan ook HD tv ontvangen. Op 6 aug. is er het een en ander gewijzigd en in opdracht van KPN 's morgens de modem gereset en alles werkte. Na enkele dagen storing, geen internet meer. De modem gereset en de boel draaide weer. Pas toen werd internet sneller. Dus een Speedtest uitgevoerd via de site van UPC en jawel eindelijk een snelheid die past bij het abonnement van 16 mb. Nu 13.7 MB. Op 11 aug. gebeld naar een 010 nummer voor de aanvraag HD tv. Antw. HD tv NIET mogelijk. Daarop maar weer eens gebeld met 09000244 en gevraagd hoe dit kon. Na onderzoek blijkt dat KPN geen dekking heeft voor HD tv op mijn adres. De medewerkster van KPN maakt een klacht aan en ik zou binnen 48 uur worden teruggebeld door KPN. Op 18 aug. zelf maar eens gebeld want KPN belt niet. Atw. de zaak is in onderzoek en ik word z.s.m. teruggebeld. Op 25 aug. zelf maar weer eens geinformeerd naar de gang van zaken. Ik moet nog steeds geduld hebben want schijnbaar is het onderzoek nog niet afgerond. U begrijpt dat ik HD tv wil kijken. Mede op voorspraak van de verkoop medewerker van KPN zou ik spoedig HD tv kunnen kijken en heb daarom vast een toestel met HD tv ontvangst mogelijkheid aangeschaft. We zijn inmiddeles 9 mnd verder, kijken nog steeds geen HD en via KPN gebeurd dit ook niet. Dus ik ben 9 mnd aan het lijntje gehouden door KPN. U begrijpt dat ik weg wil bij KPN en heb naar mijn gevoel 8 mnd teveel betaald ivb met een te lage internetsnelheid 4.7 i.p.v. ongv. 16 mb. Wat gaan we doen om KPN eens wakker te schudden. Het afgesloten Digitenne abonnement is ook vroegtijdig beeindigd omdat KPN ook hier een zeer slechte ontvangst heeft ondanks een buiten antenne. We zitten hier schijnbaar in het "zwarte gat " van een drietal zenders die elkaar op een bepaald punt niet overlappen. De aangeboden compensatie was 1 maand gratis kijken (€ 4.00 ) of vroegtijdig beeindigen van het abonnement. Ik vraag mij af of stornerering van de laatste factuur iets uithaald, samen met een opzegging van de autm. incasso uiteraard.

wolcon
Berichten: 31
Lid geworden op: 30 aug 2010 19:41

Re: KPN weg ermee

Ongelezen bericht door wolcon »

Eind vorig jaar een contract afgesloten met KPN voor bellen internet en TV. De vraag was hierbij of ik ook HD tv zou kunnen ontvangen. antw. nu nog niet maar in januari moet dit gaan lukken. In jan. gebeld, nee nog niet kan wel maart worden. Maart gebeld voor HD tv nee nog niet, even geduld het komt eraan. Advies in mei maar eens weer proberen. In mei weer gebeld voor een abbonnementje, U raadt het al, weer nee nog niet.

In juli gaat de afstands bediening v/d. interaktieve ontvanger stuk. Gebeld voor melding van het probleem. Tevens gevraagd wanneer HD tv. op mijn adres Ondertussen had ik ook het idee dat mijn internet snelheid aan de lage kant was(4.7 mb) en we betalen voor tot 16 mb. De snelheid van 4,7 past beter bij het standaard abonnement van 8 mb.. Kortom van het en en ander uitleg gehad het per einde gesprek moest er in de centrale wat gewijzigd worden ik kreeg een andere modem en dan kon het feest beginnen ik kon dan ook HD tv ontvangen.

Op 6 aug. is er het een en ander gewijzigd en in opdracht van KPN 's morgens de modem gereset en alles werkte. Na enkele dagen storing, geen internet meer. De modem gereset en de boel draaide weer. Pas toen werd internet sneller. Dus een Speedtest uitgevoerd via de site van UPC en jawel eindelijk een snelheid die past bij het abonnement van 16 mb. Nu 13.7 MB. Op 11 aug. gebeld naar een 010 nummer voor de aanvraag HD tv. Antw. HD tv NIET mogelijk.

Daarop maar weer eens gebeld met 09000244 en gevraagd hoe dit kon. Na onderzoek blijkt dat KPN geen dekking heeft voor HD tv op mijn adres. De medewerkster van KPN maakt een klacht aan en ik zou binnen 48 uur worden teruggebeld door KPN. Op 18 aug. zelf maar eens gebeld want KPN belt niet. Atw. de zaak is in onderzoek en ik word z.s.m. teruggebeld. Op 25 aug. zelf maar weer eens geinformeerd naar de gang van zaken.

Ik moet nog steeds geduld hebben want schijnbaar is het onderzoek nog niet afgerond. U begrijpt dat ik HD tv wil kijken. Mede op voorspraak van de verkoop medewerker van KPN zou ik spoedig HD tv kunnen kijken en heb daarom vast een toestel met HD tv ontvangst mogelijkheid aangeschaft. We zijn inmiddeles 9 mnd verder, kijken nog steeds geen HD en via KPN gebeurd dit ook niet. Dus ik ben 9 mnd aan het lijntje gehouden door KPN.

U begrijpt dat ik weg wil bij KPN en heb naar mijn gevoel 8 mnd teveel betaald ivb met een te lage internetsnelheid 4.7 i.p.v. ongv. 16 mb. Wat gaan we doen om KPN eens wakker te schudden. Het afgesloten Digitenne abonnement is ook vroegtijdig beeindigd omdat KPN ook hier een zeer slechte ontvangst heeft ondanks een buiten antenne. We zitten hier schijnbaar in het "zwarte gat " van een drietal zenders die elkaar op een bepaald punt niet overlappen.

De aangeboden compensatie was 1 maand gratis kijken (€ 4.00 ) of vroegtijdig beeindigen van het abonnement. Ik vraag mij af of stornerering van de laatste factuur iets uithaald, samen met een opzegging van de autm. incasso uiteraard.
Is het zo leesbaar :D

Frank444
Berichten: 54
Lid geworden op: 20 apr 2010 17:27

Re: KPN weg ermee

Ongelezen bericht door Frank444 »

Nu het leesbaar is, herken ik het.

Ik betaal inderdaad ook voor 16 MB bij KPN en krijg 5 MB bij KPN.
(De beloofde snelheidsverhoging is niet doorgevoerd)

Mijn antwoord is zodra het kan, alles opzeggen bij KPN en overstappen.
De verkoop van KPN belooft veel, de techniek kan het niet waarmaken. Hoop dat je net als ik binnenkort KPN-vrije glasvezel krijgt.

tennis
Berichten: 3089
Lid geworden op: 10 apr 2010 22:52

Re: KPN weg ermee

Ongelezen bericht door tennis »

Frank444 schreef:Nu het leesbaar is, herken ik het.

Ik betaal inderdaad ook voor 16 MB bij KPN en krijg 5 MB bij KPN.
(De beloofde snelheidsverhoging is niet doorgevoerd)

Mijn antwoord is zodra het kan, alles opzeggen bij KPN en overstappen.
De verkoop van KPN belooft veel, de techniek kan het niet waarmaken. Hoop dat je net als ik binnenkort KPN-vrije glasvezel krijgt.
Je betaald voor een ADSL aansluiting en niet voor een snelheid.
Als de snelheidsverhoging niet is doorgevoerd, kan je ook geen hogere snelheid hebben.

Powergummetje
Berichten: 33
Lid geworden op: 08 jan 2010 19:46

Re: KPN weg ermee

Ongelezen bericht door Powergummetje »

Alle aanbieders bieden een snelheid aan TOT ,...... zoveel MB

Ik had een KPN abbo van 8Mb en is nu 16Mb, het snelste wat ik nu haalde was 13,8 Mb en ik zit op 1,9km van de wijkcentrale.
gemiddeld zit ik op zo'n 8 á 10 MB en daar kan ik wel mee leven.

Andere aanbieders zaten lager en waren zeer onstabiel en had regelmatig veel uitval van internet en telefonie.

Elke aanbieder heeft zo zijn/haar mankementen, tot nu toe heb ik bij KPN de beste ervaring op een paar kleinigheden na, ik moet nog een declaratie claimen wat ze (nog) niet willen.
Maar daar komen ze niet mee weg, ik blijf ze er mee confronteren en ik moet en zal het geld terug krijgen.

Suc6

henrynt
Berichten: 5
Lid geworden op: 08 feb 2010 21:59
Locatie: Hellendoorn
Contacteer:

Re: KPN weg ermee

Ongelezen bericht door henrynt »

Wat de glasvezel betreft, KPN heeft in het verleden al beloofd dat deze er voorlopig niet komt. Als KPN schrijft we doen iest niet dan klopt dit ook. Als ze beloven we bellen zo spoedig mogelijk terug, leert de ervaring inmiddels dat dit ook lang duurt en misschien helemaal niet. Einde contractperiode van 1 jaar en dan per maand op kunnen zeggen, zodra dit kan ben ik inderdaad weg bij KPN en dat is wel zeker

Frank444
Berichten: 54
Lid geworden op: 20 apr 2010 17:27

Re: KPN weg ermee

Ongelezen bericht door Frank444 »

Hier in het dorp/stad wordt glasvezel aangelegd voor alle 17.000 huishoudens. Iedereen kan straks weg bij Ziggo en KPN.

De eerste aansluitingen zijn al actief. Ik hoor goede verhalen over goede kwaliteit en lage prijs. Keuze uit meerdere aanbieders. KPN valt voor mij af. Nog 11 maanden wachten.

tennis
Berichten: 3089
Lid geworden op: 10 apr 2010 22:52

Re: KPN weg ermee

Ongelezen bericht door tennis »

Ja, Brabantnet is actief!

Gesloten