LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] lang leve de klantenservice van T-mobile (NOT)

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
reiniero
Berichten: 4
Lid geworden op: 14 jul 2011 17:17

lang leve de klantenservice van T-mobile (NOT)

Ongelezen bericht door reiniero »

Ik heb net gebeld met de klantenservice van T-mobile.
Het ging om het zoeken naar een oplossing aangezien wij een abonnement hebben lopen van mijn moeder die onverhoopt afgelopen oktober 2010 overleden is. We hebben veel moeten regelen en daarbij zijn wij het abonnement vergeten. Tevens heeft mijn vader daarna een hersenbloeding gehad en daarmee hebben we denk ik wel een verhaal waar een klantenservice een uitzondering voor zou moeten maken.
Wij hebben zelf 3 abonnementen lopen bij T-mobile en met het abonnement van mijn moeder dus 4. Het beltegoed is inmiddels opgelopen tot boven de 150 euro.

Bellen met de klantenservice leveren de volgende opties op.
[*]Opzeggen en alles kwijtraken
[*]Het vierde abonnement overzetten op een andere naam en dan het geld opmaken en uiteraard als je opzegt een maand extra doorbetalen, want ja ze moeten wel blijven verdienen.

Ze verdienen genoeg aan ons en ik snap dan ook niet waarom ze niet een gebaar kunnen maken om het geld van oktober tot nu terug te storten. Of om gehoor te geven aan de opzegtermijn van november tot nu (juli) terug te storten.

Belachelijk gewoon maar zoals al eerder bewezen door Youp van 't Hek, is T-mobile een organisatie waarbij de policy our way or the highway geldt!
Misschien een tip voor T-mobile om een definitie van de klant te vermelden op de website. Een klant is een moeilijk wezen, waar niet luchtig mee omgegaan moet worden. Hij moet kort gehouden worden en simpelweg luisteren naar T-mobile, want bij T-mobile is niet de klant maar T-mobile zelf koning.

AlpedHuZes
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 jul 2011 16:14

Re: lang leve de klantenservice van T-mobile (NOT)

Ongelezen bericht door AlpedHuZes »

Ik ben het helemaal met je eens. Ook ik heb een klacht tegen T-mobile lopen. Zij hebben zelfs het fatsoen niet om mij persoonlijk telefonisch te woord te staan. Zij verbreken liever de verbinding en willen alles via de email afhandelen.

Daarbij heb ik diverse voortrajecten vragen gesteld, waar gewoonweg geen antwoord op wordt gegeven. Diverse zaken zouden nog verder worden uitgezocht, ook hier hoor ik niets meer van.

Zodra je klant wilt worden, gaan inderdaad alle deuren voor je open. Alles kan! Maar zodra de handtekening onder het contract is gezet en er dient een probleem voor, geeft T-mobile niet thuis.

Het is nu anderhalf week geleden, dat ik de laatste keer contact heb gehad via de email. Daarbij wederom enkele vragen gesteld, die tot op heden niet zijn beantwoord. Ik wacht af....

ms2m
Berichten: 13
Lid geworden op: 13 jul 2011 23:23

Re: lang leve de klantenservice van T-mobile (NOT)

Ongelezen bericht door ms2m »

gossie, zouden de providers van mobiele telefonie een afspraak hebben gemaakt om het de klanten zo moeilijk mogelijk te maken. Ik heb een probleem met kpn, van wie ik nog geld krijg, maar niet terugkrijg omdat kpn het wil verrekenen met toekomstige nota's. Ik ga mijn abonnement bij kpn opzeggen en zal dan zeker niet een nieuw abo bij T-mobile nemen. Misschien is Vodafone een optie?

AlpedHuZes
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 jul 2011 16:14

Re: lang leve de klantenservice van T-mobile (NOT)

Ongelezen bericht door AlpedHuZes »

Ik zou inderdaad niet ingaan op de services van T-Mobile, je hebt daar ook alleen maar ellende. Bereik/dekking is niet best (tenminste hier in mijn woonplaats en omgeving). En dat kun je zeker niet gebruiken, ik moet gewoonweg continu bereikbaar zijn daar mijn moeder in een slechte gezondheid verkeerd, maar dat interesseert T-mobile helemaal niet.

T-Mobile Webcare
Berichten: 251
Lid geworden op: 14 jan 2008 12:10

Re: lang leve de klantenservice van T-mobile (NOT)

Ongelezen bericht door T-Mobile Webcare »

@reiniero
Mag ik je vriendelijk vragen ons je gegevens te mailen via [email protected], zodat ik kan bekijken hoe ik je verder kan helpen?

Graag de volgende gegevens in je e-mail vermelden: je moeders naam, adres, geboortedatum en 06 nummer. Graag ook een telefoonummer waar ik je op kan bereiken. Zou je een link naar jouw bericht willen meesturen, zodat ik je bericht terug kan vinden? In het onderwerp 't.a.v. Richard & Cindy ' vermelden.

Met vriendelijke groet,


Richard
T-Mobile Webcare

@AlpedHuZes
Mag ik je vriendelijk vragen ons je gegevens te mailen via [email protected], zodat ik de status van je klacht kan nakijken?

Graag de volgende gegevens in je e-mail vermelden: je naam, adres, geboortedatum en 06 nummer. Zou je een link naar jouw bericht willen meesturen, zodat ik je bericht terug kan vinden? In het onderwerp 't.a.v. Richard & Cindy ' vermelden.

Met vriendelijke groet,


Richard
T-Mobile Webcare

Gesloten