Hallo,
Hier een specificatie van KPN telecom de nummers heb ik niet volledig hier neer gezet ivm privacy. Ik vind het knap dat ik meer dan 1 minuut heb gebeld binnen het tijdsbestek van 12.44 uur! Een leuke 1 april grap van de KPN?
Specificatie van KPN telecom:
Datum: Tijd: Duur: Naar: Gekozen nr.: Kosten:
01 apr 12:44 00:00:04 Vast 0877****** 0,04
01 apr 12:44 00:00:07 Vast 0877****** 0,04
01 apr 12:44 00:00:11 Vast 0877****** 0,04
01 apr 12:44 00:00:14 Vast 0877****** 0,05
01 apr 12:44 00:00:17 Vast 0877****** 0,05
01 apr 12:44 00:00:20 Vast 0877****** 0,05
01 apr 12:44 00:00:23 Vast 0877****** 0,05
01 apr 12:44 00:00:27 Vast 0877****** 0,05
01 apr 12:44 00:00:30 Vast 0877****** 0,06
01 apr 12:44 00:00:33 Vast 0877****** 0,06
01 apr 12:44 00:00:36 Vast 0877****** 0,06
01 apr 12:44 00:00:36 Vast 0877****** 0,06
01 apr 12:44 00:00:36 Vast 0877****** 0,06
01 apr 12:44 00:00:36 Vast 0877****** 0,06
01 apr 12:44 00:00:36 Vast 0877****** 0,06
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Langer dan minuut gebeld maar toch in 1 minuut KPN 1/4 grap?
Re: Langer dan minuut gebeld maar toch in 1 minuut KPN 1/4 grap?
Telefoonnummer klantenservice KPN Mobiel: 1200.
Vanaf een vaste aansluiting: 0612001200.
Succes.
Vanaf een vaste aansluiting: 0612001200.
Succes.
Re: Langer dan minuut gebeld maar toch in 1 minuut KPN 1/4 grap?
Het is ongebruikelijk maar het kan wel, namelijk als je groepsgesprekken opzet
Toch kan je idd zoals big-v zei de klantenservice beter even bellen. Succes
Toch kan je idd zoals big-v zei de klantenservice beter even bellen. Succes
Re: Langer dan minuut gebeld maar toch in 1 minuut KPN 1/4 grap?
Het gaat om de vaste aansluiting. Wel weet ik dat ik gebruik heb gemaakt van het doorschakelen naar dit nummer dmv * 21. Ik werd collect gebeld door iemand. Echter ik heb de gesprekken niet geaccepteerd. Het nummer om een collect call tot stand te brengen is 0800-0101.
Re: Langer dan minuut gebeld maar toch in 1 minuut KPN 1/4 grap?
Als het gaat om een vaste aansluiting is het nummer natuurlijk 0800-0505. Ik neem aan dat ze je daar wel uitleg zullen kunnen geven.Telefoonnummer klantenservice KPN Mobiel: 1200.
Vanaf een vaste aansluiting: 0612001200.
Succes.
Re: Langer dan minuut gebeld maar toch in 1 minuut KPN 1/4 grap?
Zodra dat er is zal ik het jullie laten weten. Het is per slot van rekening niet meer 1 april.
Re: Langer dan minuut gebeld maar toch in 1 minuut KPN 1/4 grap?
Ik heb vandaag al antwoord gehad van de KPN (dat is snel!)
Hier hun reactie:
Wij hebben begrip voor uw situatie.
Als u ervan overtuigd bent dat gesprekken ten onrechte bij u gefactureerd zijn dan kunt een bezwaar indienen.
Stuur hierbij een kopie van de gesprekskosten mee waarop aangegeven staat welke gesprekken het betreft.
Dit kunt u opsturen naar:
Klantenreacties IMK
Postbus 90052
5200 KD 's -Hertogenbosch
U kunt een specificatie aanvragen van de laatste twee facturen die u heeft ontvangen. Van eerdere facturen zijn er geen gespreksgegevens meer beschikbaar. U kunt een specificatie van de laatste twee facturen opvragen door vanaf uw eigen aansluiting te bellen naar het gratis nummer van de ZelfServiceLijn 0800-0429. Dit nummer is 24 uur per dag bereikbaar.
Wij vertrouwen erop u voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
KPN.
Echter de specificatie opvragen via 0800-0429 is niet gratis. Zoals hierboven is vermeldt 'groepsgesprek' zou dat misschien eventueel kunnen denk ik. De 0877 lijn accepteerd nl. meerdere inkomende lijnen. In theorie kunnen er dus meerdere mensen gebeld hebben op dat zelfde moment en zodoende zijn doorgeschakeld. Lijkt me wel vreemd dat ik op een dezelfde tijdstip zoveel bellers heb!
Hier hun reactie:
Wij hebben begrip voor uw situatie.
Als u ervan overtuigd bent dat gesprekken ten onrechte bij u gefactureerd zijn dan kunt een bezwaar indienen.
Stuur hierbij een kopie van de gesprekskosten mee waarop aangegeven staat welke gesprekken het betreft.
Dit kunt u opsturen naar:
Klantenreacties IMK
Postbus 90052
5200 KD 's -Hertogenbosch
U kunt een specificatie aanvragen van de laatste twee facturen die u heeft ontvangen. Van eerdere facturen zijn er geen gespreksgegevens meer beschikbaar. U kunt een specificatie van de laatste twee facturen opvragen door vanaf uw eigen aansluiting te bellen naar het gratis nummer van de ZelfServiceLijn 0800-0429. Dit nummer is 24 uur per dag bereikbaar.
Wij vertrouwen erop u voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
KPN.
Echter de specificatie opvragen via 0800-0429 is niet gratis. Zoals hierboven is vermeldt 'groepsgesprek' zou dat misschien eventueel kunnen denk ik. De 0877 lijn accepteerd nl. meerdere inkomende lijnen. In theorie kunnen er dus meerdere mensen gebeld hebben op dat zelfde moment en zodoende zijn doorgeschakeld. Lijkt me wel vreemd dat ik op een dezelfde tijdstip zoveel bellers heb!