LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Last van TELEMARKETING?

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Chanmaster

Last van TELEMARKETING?

Ongelezen bericht door Chanmaster »

Daar kunt U eenvoudig vanaf komen.
Klik deze link aan en zie daar.
http://www.infofilter.nl/

Ik ben er zeker van U een dienst te hebben bewezen.[/url]

Captain Pervert

Re: Last van TELEMARKETING?

Ongelezen bericht door Captain Pervert »

Niet iedere marketingbende zit bij hen aangemeld, dat is een beetje het probleem. Verder verhelpt infofilter alleen aanbiedingen van bedrijven en instanties waar je geen contract hebt, op het moment dat je ergens klant bent mogen zij je altijd benaderen en daar is geen algemeen filter voor.

Chanmaster

Jawel, elk marketingbureua gebruikt deze lijsten omdat ze de herkomst anderszins niet kunnen aan tonen. Bovendien wordt deze vorm van toch wel agressieve wijze van ejegening gezien als inbreuk op privacy.
Wij hebben er in geen geval nog last van.

angel1978

Ongelezen bericht door angel1978 »

Chanmaster,

Niet zomaar iets roepen wat je niet waar kan maken.
Ben met je eens dat het enorm helpt. De "normale" bedrijven houden zich aan deze code en dus zal de overlast enorm afnemen ( heb me zelf daar ook aangemeld ).

Het helpt dus echt !!!

Echter, de bewering dat elk marketingbureau er naar kijkt is natuurlijk onzin. Ook als je daar ingeschreven bent krijg je nog wel eens van de vervelende telefoontje, tis alleen minder. Mijn oplossing: Ik neem de telefoon NIET op, indien nummermelding onbekend !

Dat je gebeld wordt indien je klant bent van een bedrijf acht ik niet zo vreemd. Ook deze telefoontjes zijn soms heel vervelend, maar daar moet je niet over klagen ! Een relatie is een relatie ( prive of commercieel ). Als je vrienden bellen en ze doen dit op een vervelend moment ga je ook nie zeggen dat ze op infofilter hadden moeten kijken om te zien dat je dit soort telefoontjes niet wilt..
Misschien wat kromme vergelijking, maar in feite wel hoe het werkt.

Wil je dus minder van die irritante marketing-telefoontjes. Gewoon ff inschrijven.

Langedaan

Ongelezen bericht door Langedaan »

Draai nu de rollen om en val een telemarketingbedrijf lastig met Uw telefoontjes: Cendris 024-3240422

Voor al uw afmeldingen bij KPN en Essent

Chanmaster

Ik roep niet zomaar wat. Zou ik het niet zelf aan de levende lijve hebben ervaren en nog steeds ervaar dan had ik hier die bewering niet gedaan, het is dan echt afgelopen met telemarketing. Kpn heeft me die site zelf aan de hand gedaan en sedert dien hebben wij geen last meer.

Gesloten