LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Lek in het systeem van Telfort

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Rolandroland

Lek in het systeem van Telfort

Ongelezen bericht door Rolandroland »

Wanneer u een abonnement van Telfort heeft en iemand anders voert uw Telfort nummer in bij 08001707, en wil de klantenservice spreken kan diegene op uw kosten bellen. Dit kost u dan 20 eurocent per minuut. Er zit hier geen enkele beveiliging in gecalculeerd. Wanneer u een prepaid nummer van Telfort invoert wordt het gesprek niet doorgelaten, alleen voor abonnementhouders geld dit.

Telfort geeft aan dat het geen lek in het systeem is. Volgens Telfort valt die klant dan wel door de mand omdat het niet zijn of haar telefoonnummer is.

mariabreedspleet
Berichten: 20
Lid geworden op: 03 mei 2005 16:23

Re: Lek in het systeem van Telfort

Ongelezen bericht door mariabreedspleet »

Ja maar er wordt toch naar je adres en woonplaats gevraagd en vaak ook je geboortedatum?

Rolandroland

Re: Lek in het systeem van Telfort

Ongelezen bericht door Rolandroland »

Ja klopt alleen voor dat stukje moet diegene wel betalen terwijl diegene dat vraagt. Sommige medewerkers vragen het niet.

T€lfort info
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 mar 2007 12:06

Re: Lek in het systeem van Telfort

Ongelezen bericht door T€lfort info »

Er wordt altijd een klantverificatie uitgevoerd. Wanneer de gegevens niet overeenkomen met de gegevens die bij ons bij het betreffende telefoonnummer bekend zijn, wordt het gesprek beëindigd. Er worden dan geen kosten in rekening gebracht. Deze procedure wordt al geruime tijd gehanteerd. Op deze manier zullen geen kosten op het telefoonnummer van iemand anders in rekening worden gebracht.

Gesloten