Wanneer u een abonnement van Telfort heeft en iemand anders voert uw Telfort nummer in bij 08001707, en wil de klantenservice spreken kan diegene op uw kosten bellen. Dit kost u dan 20 eurocent per minuut. Er zit hier geen enkele beveiliging in gecalculeerd. Wanneer u een prepaid nummer van Telfort invoert wordt het gesprek niet doorgelaten, alleen voor abonnementhouders geld dit.
Telfort geeft aan dat het geen lek in het systeem is. Volgens Telfort valt die klant dan wel door de mand omdat het niet zijn of haar telefoonnummer is.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Lek in het systeem van Telfort
-
- Berichten: 20
- Lid geworden op: 03 mei 2005 16:23
Re: Lek in het systeem van Telfort
Ja maar er wordt toch naar je adres en woonplaats gevraagd en vaak ook je geboortedatum?
Re: Lek in het systeem van Telfort
Ja klopt alleen voor dat stukje moet diegene wel betalen terwijl diegene dat vraagt. Sommige medewerkers vragen het niet.
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 20 mar 2007 12:06
Re: Lek in het systeem van Telfort
Er wordt altijd een klantverificatie uitgevoerd. Wanneer de gegevens niet overeenkomen met de gegevens die bij ons bij het betreffende telefoonnummer bekend zijn, wordt het gesprek beëindigd. Er worden dan geen kosten in rekening gebracht. Deze procedure wordt al geruime tijd gehanteerd. Op deze manier zullen geen kosten op het telefoonnummer van iemand anders in rekening worden gebracht.