Ik heb reeds 4 weken geleden de samsung u600 white edition gehaald met het verlengen van mijn abonnement. Je zou heirbij een 1gb micro SD kaartjeen een sensation white pakket moeten ontvangen nadat je het antwoordcoupon die bijgeleverd is ingevult hebt.
Ik heb dit 3 weken geleden al opgestuurd maar ik heb nog steeds niks gehoord. Ik heb T-mobile diverse keren gebelt met de vraag wat de vorderingen zijn en hun sturen mij door naar een 0900 nr van samsung. Ik heb weer contact opgenomen met samsung en hun sturen me weer door naar T-mobile omdat het hun actie is en samsung alleen de telefoon levert.
T-mobile zou na 3 werkdagen contact opnemen maar dit is ook niet gebeurt. Ik zit nu al bijna een maand te wachten op iets waarvan ik niet weet wanneer ik het kan ontvangen. Daarnaast was dit een actie van T-mobile van 6 weken geleden waarbij ik ook al 2 weken moest wachten op het toestel.
Wat zou ik hieraan kunnen doen?????
Alvast bedankt.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Levering T-mobile
-
kiddykick1
Re: Levering T-mobile
normaal gesproken duurt het 6-8 weken voordat je de promo goodies krijgt,tenminste dit was het geval bij de vorige akties
Normaal gesproken worden dit soort acties aangestuurd vanuit de fabrikant. Je zult dus bij Samsung moeten aandringen op levering van het geheugenkaartje. Het klopt overigens dat dit nogal eens langer kan duren dan vooraf beloofd werd.
Ik zit nu al meer dan 2 maanden te wachten op de onderdelen die ik moet krijgen. Als ik contact opneem met samsung word ik weer door gestuurd naar T-mobile en andersom. Ik heb nu al 20 keer naar beiden gebelt en telkens moet ik weer terug bellen omdat de desbetreffende persoon niet aanwezig is
Wat zou ik hier nog aan kunnen doen. Ik verwacht namelijk wel iets meer nu natuurlijk dan alleen dat kaartje.
Wat zou ik hier nog aan kunnen doen. Ik verwacht namelijk wel iets meer nu natuurlijk dan alleen dat kaartje.