LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] livebox

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Gaasper
Berichten: 12
Lid geworden op: 18 mei 2005 08:37

livebox

Ongelezen bericht door Gaasper »

Sinds 4 april de livebox in huis, installatie verliep vlekkenloos en kan als je de posters bekijkt door iedere leek gedaan worden.
Internet en telefoon werkte direct !!! Na ongeveer 1 week was het telefoonlampje uit, stekker eruit en opnieuw na 4min erin en alles werkte weer.
Na een paar dagen weer geen telefoon, helpdesk gebeld dacht even dat ik iemand uit een gekkenhuis aan de lijn had zoveel onzin kraamde de beste man uit (5min in de wacht dus redelijk ) maar opgehangen en weer alles resetten.
Tot de grote storing op de woensdag bij bbnet de hele dag was het vervelend de volgende dag werkte alles weer prima en tot op de dag van vandaag geen enkele onderbreking meer gehad. Zo te zien is er dus nog hoop!!!!!
Snelheid internet is goed regelmatig controleer ik dat met het proggie NURIA.
Telefoonkwaliteit mag ik best goed noemen enkele keer een ruisje of piepje maar dat had je van te voren kunnen weten als je je eerst GOED had verdiept in dit onderwerp. Dit heb je kunnen lezen op verschillende sites zoals: Webwereld, Breekpunt en ga zo maar door.
De geste van Wanadoo om € 10 mindering te brengen op de eerstvolgende rekening id natuurlijk een hele kleine pleister op de wond (inmiddels €10 korting gekregen op mijn rekening van mei 2005)

Al met al ben ik nu best tevreden met de livebox en heb deze met een crosskabel verbonden naar een switsch waar 4 pc's aanhangen en moet zeggen zonder problemen. Draadloos wil ik absoluut niet daar ik zeer slechte ervaringen heb met een draadloos netwerk op de school waar ik werk.

Alles suc6 gewenst

Radar
Site Admin
Berichten: 5519
Lid geworden op: 22 apr 2004 10:56

Re: livebox

Ongelezen bericht door Radar »

Dit onderwerp bestaat al en is daarom gesloten. Met de zoekfunctie bovenaan het forum kunt u het onderwerp terugvinden.

TROS Radar Internetredactie

Gesloten