Contact met het bedrijf levert op dat ze verwijzen naar de algemene voorwaarden om deze afsluiting te rechtvaardigen. Het nummer is afgesloten en terughalen is niet mogelijk meer.
Echter, ten tijde van het aangaan van deze overeenkomst was er geen beding in de voorwaarde die stelt dat er om de zoveel tijd opgewaardeerd moest worden. Het beltegoed was 9 maanden houdbaar, en zolang het simkaartje in gebruik was werd deze steeds verlengd met 9 maanden.
Door de loop van de jaren heeft Lmobi deze algemene voorwaarden kennelijk eenzijdig gewijzigd zonder de klant deze wijziging van de voorwaarden te wijzen. Ook nu voor het afsluiten is er nimmer op gewezen dat het nummer uit de lucht zal worden gehaald als er bijv. niet tijdig opgewaardeerd zou worden. Het aanwezige beltegoed is plots vervallen en het telefoonnummer werd afgesloten

Naast het eenzijdig wijzigen van de algemene voorwaarden heeft het bedrijf ook plots zonder voorafgane aankondiging de tarieven fors verhoogd.
Bellen: van 2ct/20second en geen starttarief -> 26cent per minuut met een starttarief van 27cent!
SMS'en: van 9ct/sms -> 30ct per sms!
Data: van 1ct/mn naar 15ct/mb!
Wellicht kan Radar hier aandacht aan besteden?