LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Lotgenoten Samsung galaxy Ace plus s7500

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
MariëlleBuwalda

Lotgenoten Samsung galaxy Ace plus s7500

Ongelezen bericht door MariëlleBuwalda »

Goedendag,

Sinds oktober 2012 hebben mijn zus en ik de telefoon Samsung galaxy ace plus aangeschaft via Typhone. We waren eerst erg blij met onze nieuwe telefoon tot dat het kuren vertoonde en dat al na één maand!

Ik heb weinig tot geen bereik en vooral in het buitenland niet. Soms werkt het om de telefoon aan en uit te doen of de batterij er helemaal uit te halen, maar dat is ook maar af en toe. Ik vind dit probleem erg vervelend omdat ik zo slecht bereikbaar ben voor werk en privé zaken.

Ik heb hem in maart een keer laten repareren, maar naar een week heeft de telefoon weer dezelfde defecten als voor heen. Daarna had ik Typhone een mail gestuurd om te vragen of ze ook een nieuwe telefoon willen opsturen, omdat het dezelfde defecten toont als eerst. Zij mailden terug dat de procedure is dat ik de telefoon 4 keer! moet opsturen voordat ik een nieuwe krijg. Belachelijk toch! Ook omdat ik dan dus 4 keer 8,20 euro moet betalen voor de verzendkosten daar heen en dat wordt niet vergoed.

Ik vroeg mij af of er misschien lotgenoten zijn die dezelfde problemen hebben met deze telefoon.

devious

Re: Lotgenoten Samsung galaxy Ace plus s7500

Ongelezen bericht door devious »

ik zou toch even contact opnemen met Samsung als het telkens dezelfde problemen betreft. Dan slaan je gewoon even de winkelier over.

Har06

Ongelezen bericht door Har06 »

Ik heb ook al een jaartje zo,n Galaxy Ace, de batterij is buitensporig vlug leeg en het intern geheugen van 210 mb is een aanfluiting, de meeste overbodige apps van samsung google android zijn niet te verplaatsten naar de SD cart, voor de rest doen we het ermaar mee :mrgreen:

Ulbe

Ongelezen bericht door Ulbe »

Ik heb in Januari van dit jaar zo'n Ace ding gekocht!,

Wat een rotding!, :twisted:

Traag, batterij snel leeg, en natuurlijk.., dat K*T geheugen!,

Na een paar app's gaat het toestel al zeuren dan het geheugen vol zit, heb je 2 GB extern zitten, ruimte zát, maar dat pikt het toestel niet, alles moet op het interne geheugen van het toestel!, waardeloos!,

Ik hád geen verstand van die smartphones, nu echter weet ik beter, miskoop van het jaar!, :oops:

Gaat het apparaat kapot gaat deze zo het vuilnisvat in en koop ik een nieuwe!, hier kun je niet meer mee komen aanzetten!,

Wat een troep!, bah!. :x

devious

Rom-modden en je probleem is de wereld uit. Tevens ben je dan ook van de bloatware af. Einde probleem.

Har06

devious schreef:Rom-modden en je probleem is de wereld uit. Tevens ben je dan ook van de bloatware af. Einde probleem.

Technisch nederlands svp en geen gegoochel met wat termen :lol:

devious

Har06 schreef:Technisch nederlands svp en geen gegoochel met wat termen :lol:
Kijk eens HIER...En nog helemaal in het nederlandschgschschg ook ;-)

Komt dus goed met die Ace-jes

Har06

devious schreef:
Har06 schreef:Technisch nederlands svp en geen gegoochel met wat termen :lol:
Kijk eens HIER...En nog helemaal in het nederlandschgschschg ook ;-)

Komt dus goed met die Ace-jes

ja hoor ik ga dat waardeloos toestel resetten met een tip vanuit een ander forum en helemaal naar de mallemoer helpen, ik ga m,n HTC weer in gebruik nemen

devious

hm, dus je gaat sowieso je andere toestel gebruiken. Dan kun je toch ook de Ace even aanpassen?
Het enige dat er op dat forum wordt uitgelegd is dat er minder standaard-progjes op komen te staan, dat je overal toegang tot hebt en dat het een fatsoenlijk functioneel toestel wordt waarop de app's wèl naar de SD verhuizen. Heel soms kan het toestel onklaar raken, maar in al die jaren dat ik Android-machines mod is het me nog nooit gebeurd. Maar goed. Je wilde uitleg, heb ik je gegeven. Dat je bang bent voor iets nieuws is menselijk. Veel plezier met de HTC.

Har06

devious schreef:hm, dus je gaat sowieso je andere toestel gebruiken. Dan kun je toch ook de Ace even aanpassen?
Het enige dat er op dat forum wordt uitgelegd is dat er minder standaard-progjes op komen te staan, dat je overal toegang tot hebt en dat het een fatsoenlijk functioneel toestel wordt waarop de app's wèl naar de SD verhuizen. Heel soms kan het toestel onklaar raken, maar in al die jaren dat ik Android-machines mod is het me nog nooit gebeurd. Maar goed. Je wilde uitleg, heb ik je gegeven. Dat je bang bent voor iets nieuws is menselijk. Veel plezier met de HTC.
niet iedereen is een techneut en kan ermee omgaan als een professional, waarom kunnen de betreffende winkels de gegevens van een devious niet toepassen ????, de Vodafone winkel in elk geval niet,
nog 6,5 maand en de galaxy kan de prullenbak in tesamen met vodafone :lol:

devious

De winkelshebben te maken met regeltjes en oa garantie. Rom-modden heet zo omdat "to MODify" Engels is voor "aanpassen". En dan geldt de garantie niet meer, denken ze. Hoe dan ook, ook al zou je na een rommod nog garantie hebben, je loopt toch alleen maar tegen een muur op. Hopeloos.
En op de standaard rom heb je apps die je nooit gebruikt maar ook niet kunt verwijderen. Dat is "bloatware". Alleen maar zonde van de ruimte op de RAM. In veel winkels heb je overigens wel een paar nerds rondlopen die kunnen modden. Vraag naar de voor- nadelen en maak er gebruik van. Of doe het zelf, want het is echt heel makkelijk. Kost alleen wat tijd. Maar binnen een uur ben je klaar.

Har06

devious schreef:De winkelshebben te maken met regeltjes en oa garantie. Rom-modden heet zo omdat "to MODify" Engels is voor "aanpassen". En dan geldt de garantie niet meer, denken ze. Hoe dan ook, ook al zou je na een rommod nog garantie hebben, je loopt toch alleen maar tegen een muur op. Hopeloos.
En op de standaard rom heb je apps die je nooit gebruikt maar ook niet kunt verwijderen. Dat is "bloatware". Alleen maar zonde van de ruimte op de RAM. In veel winkels heb je overigens wel een paar nerds rondlopen die kunnen modden. Vraag naar de voor- nadelen en maak er gebruik van. Of doe het zelf, want het is echt heel makkelijk. Kost alleen wat tijd. Maar binnen een uur ben je klaar.
Na 3 uur aan rommelen is de Galaxy Ace totaal niet meer op te starten ook niet na het resetten ervan, het zg modden door leken zoals geadviseerd wordt door Devious lijkt me niet echt verstandig :oops:

devious

Je hebt er drie uur aan gerommeld? Dan heb je niet goed gelezen hoe je het moet doen. Dan ben je gewoon begonnen en ben je veel later pas alles gaan lezen. Nee, da's pas slim.
Overigens denk ik niet dat je em gemod hebt. Gemold wel

Har06

devious schreef:Je hebt er drie uur aan gerommeld? Dan heb je niet goed gelezen hoe je het moet doen. Dan ben je gewoon begonnen en ben je veel later pas alles gaan lezen. Nee, da's pas slim.
Overigens denk ik niet dat je em gemod hebt. Gemold wel
Klopt Devious , bedankt voor de link van derden, probeer in het vervolg je advies eerst zelf uit :evil:

devious

ik ben een Rommodder sinds 2.01, dus ja...ik probeer dat soort dingen en nog nooit problemen gehad.

Har06

devious schreef:ik ben een Rommodder sinds 2.01, dus ja...ik probeer dat soort dingen en nog nooit problemen gehad.
zonder problemen hoef je niet te experimenteren, de Ace ligt dank zij de waardevolle tips in de lappenmand :idea:

devious

Maar ook ik ben begonnen bij nul he?

Har06

devious schreef:Maar ook ik ben begonnen bij nul he?
en geeindigd bij een nul :P

devious

sorry Har, ik ga niet mee in je aandachttrekkerij.

Har06

devious schreef:sorry Har, ik ga niet mee in je aandachttrekkerij.
schijnbaar wel, speel je metalband music maar af 8) ipv links de wereld in te sturen

Gesloten