Ik heb dus contact opgenomen met Tele2 om uitleg.
Daar kreeg ik een zeer onvriendelijke "dame" aan de telefoon,die doodleuk beweerde dat ik mijn prepaid kaart al een jaar niet opgewaardeerd zou hebben en dat daarom dus mijn kaart geblokkeerd is.Ook het beltegoed wat er nog op stondt is dus verdwenen en ik heb nu een mobiel die niet meer te gebruiken is.
Ik moest maar een nieuwe SIMkaart kopen.
In mijn schik en verwarring heb ik haar medegedeeld dit belachelijk te vinden.Dat dit eigenlijk stelen is.Ik heb hiervoor jaren een vodafoon prepaid kaart gehad,die ik nu in mijn auto gebruik en daar heb ik dit nog nooit meegemaakt.
Ik gebruik mijn mobiel erg weinig en doe dus wel lang met beltegoed,dat klopt.
Hierop reageerde ze erg aggressief en zei dat dit onmogelijk was,dat vodafoon dit ook zou doen.Dus ik nogmaals uitgelegd dat ik al over de 10 jaar die kaart heb en dit nog nooit meegemaakt heb.
Wederom een hele tirade over me heen, dat ik alleen mijn waarheid wou geloven en daar niet vanaf wou stappen
![Shocked :shock:](./../images/smilies/icon_eek.gif)
Toen ben ik erg boos geworden en heb haar gezegd dat ik niet wens zo toegesproken te worden en ik heb opgehangen.
Ik was zo ontzettend kwaad!
Nu 2 dagen later (even laten bezinken) ben ik eens op zoek gegaan naar bonnen e.d. Ik heb dat toestel nog niet eens een jaar en in 1e instantie had ik het toestel met een ander nummer gekocht,maar dat deedt het helemaal niet.
Na contact opgenomen te hebben,blijkt dat ze toestellen verkopen met nummers die helemaal niet bestaan.Ik heb wel een nieuwe SIMkaart toegestuurd gekregen.
Die heb ik toen geactiveerd en om die kaart gaat het ook.
Maar dat is zeker nog geen jaar geleden.
Wat moet ik hier nou mee?Mag een provider zomaar je kaart blokkeren en je beltegoed afnemen?
En helaas heb ik de naam van deze "dame" niet eerst genoteerd (als ze al onder echte naam werken),anders had ik daar ook zeker een klacht over ingedient.
Ik ben al jaren klant van Tele2 qua vaste telefonie,nooit problemen gehad...en dan krijg je dit!?
Wie kan mij adviseren?