LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Maxwell

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
sitanonchai

Maxwell

Ongelezen bericht door sitanonchai »

Geachte dames en Heren,

5 weken geleden bezocht ik het Maxwell filiaal in Echt :( voor een koptelefoon voor mijn GSM.

De verkoper liet me weten dat voor mijn model telefoon, I-mobile 603, een verlengstukje op de telefoon moest worden geplaatst.

Bij het eruit halen van het verlengstuk, door de verkoper, is een gedeelte hiervan in de telefoon blijven zitten :? . De telefoon moest worden opgestuurd naar hun Technische dienst.

1 week later was de telefoon gerepareerd door de TD, in de winkel werkte de telefoon niet en er werd me medegedeeld dat de batterijen leeg waren. Thuis heb ik het toestel proberen op te laden wat niet lukte.

Ik heb hun gelijk terug gebelt en men verzocht mij de telefoon terug te brengen zodat deze opnieuw door de TD gerepareerd kon worden.

Daar de telefoon uit Maleisie komt moest ik een verloopstekker kopen in de winkel voor 6 Euro, anders kon de TD deze niet repareren.

1 week later vernam ik van de TD dat de telefoon niet gerepareerd kon worden en dat ik naar de winkel moest komen voor een regeling.

In de winkel zelf hadden ze geen telefoon die de zelfde opties had als mijn telefoon.

Opties I-mobile 603
Triband camera phone
Camera: 1.3-megapixel
Display: 262,000 colours, 128 x 160pixels
Messaging: SMS (short message service), MMS (multimedia messaging service), EMS (enhanced messaging system)
Connectivity: GPRS (General Packet Radio Service)
Phone memory: 64MB
Expansion slot: Secure Digital
Standby/talk time: 350/3 hours
Other features: FM radio, Java applications, MP3 player
Weight: 99g
Dimensions (w x d x h): 100 x 47 x 20mm
Battery: 860mAh lithium-ion

Ik heb hun medegedeeld dat de telefoon 1 jaar oud is en 250 euro heeft gekost.

Ik heb hun in staat gesteld intern te overleggen om een regeling te treffen, te goed bon of iets anders.

Zaterdag 15/03 belde men mij terug en ze vertelde me dat ik een tegoedbon kon krijgen van 25 Euro :( .

De TD maakt mijn telefoon stuk en ik word nu afgescheept met een tegoed bon van 25 Euro.

Ik heb hun de kans gegeven een serieuze vergoeding te geven echter 25 Euro is een lachertje. Nu heb ik hun laten weten dat de telefoon gerepareerd moet worden. Is dit niet mogelijk dan wil ik een vervangend toestel met de zelfde opties als de I-mobile 603. Kan Maxwell deze niet leveren wil ik een vergoeding voor de geleden schade ten bedrage van 150 Euro.

Inmiddels hebben ze in een schrijven aan mij laten weten dat de telefoon ook stuk zou zijn gegaan als het verlengstukje niet verwijderd zou zijn geweest. De tegoedbon zou ik alsnog kunnen krijgen en ook de verloopstekker zou terugbetaald worden bij inlevering van deze.

Ronduit belachelijk.

Heeft er iemand tips voor mij om dit zo goed mogelijk aan te pakken.

Bedankt alvast,

Herman

agro

Re: Maxwell

Ongelezen bericht door agro »

Heeft er iemand tips voor mij om dit zo goed mogelijk aan te pakken
Een prima item voor een rechtsbijstandsverzekering.

Gesloten