LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Mediamarkt actua verzekering

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
sonnysleeuwijk

Mediamarkt actua verzekering

Ongelezen bericht door sonnysleeuwijk »

Ik heb een op 08-04-2014 een iphone 5s 16gb space grey gekocht bij de mediamarkt en werd me daar een verzekering aangeraden heb echt duidelijk gevraagt hoe het ging met de reparatie als er schade was en dat zou allemaal helemaal goed zijn ik vol vertrouwen de verzekering genomen...
Ondertussen is me beeldscherm gebarsten nu al maand geleden en ben nog geen stap verder gekomen heb al behoorlijk wat e-mail contact gehad met actua duurde soms ruim 4 dagen voor ik reactie kreeg en dan was het totaal niet met de informatie die ik wou hebben over waar ik me telefoon kon laten repareren nu eindelijk te horen gekregen dat het bij de mediamarkt kon ik daar helemaal heen gereden erg lang zitten wachten krijg ik te horen dat mijn iphone herkenningsnummer imei niet overeen komt met wat er op de bon staat en dat mijn iphone in een apple store is gekocht dat is dus niet waar heb hem bij de mediamarkt Breda gekocht en ben nog nooit van me leven in een apple store geweest.
Was dus weer zonder enig resultaat naar huis gestuurd heeft er iemand een tip of iets dergelijks wat ik nu het beste kan doen ik weet het niet meer betaal netjes elke maand mijn verzekering van bijna 13 euro per maand en dan word je zo behandeld.

Julie4444

Re: Mediamarkt actua verzekering

Ongelezen bericht door Julie4444 »

Ik zou die verzekering maar gewoon opzeggen en er nooit meer aan beginnen, dat soort onzin. Als je gewoon zuinig en netjes met je telefoon omgaat is het vaak goedkoper hem zelf te laten repareren dan al die tijd premie te betalen terwijl er niets mis is.

Moneyman

Re: Mediamarkt actua verzekering

Ongelezen bericht door Moneyman »

Ik denk eerlijk gezegd dat glasschade sowieso niet onder die verzekering zal vallen. Laat je dat soort dingen nooit meer aansmeren, je betaalt standaard veel te veel.

Kijk anders eens naar je gewone verzekeringen. Misschien dekt je inboedelverzekering het wel; dat was bij mijn Iphone in ieder geval wel het geval.

Los daarvan: af en toe een hoofdletter en een punt gebruiken, maakt je tekst echt veel makkelijker leesbaar.

Gesloten