LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Mediamarkt maakt service niet waar!

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
newmikey

Re: Mediamarkt maakt service niet waar!

Ongelezen bericht door newmikey »

LiselotteSophie schreef:Of het volgens jullie nou wel of niet "logisch" is dat de protector zo'n impact aankan, vind ik allemaal prima. Het feit BLIJFT dat de reclame die getoond wordt, niet waargemaakt kan worden. In dit geval vind ik dat ik NIET hoef op te draaien voor de kosten, terwijl Mediamakrt valse reclame maakt.
Wanneer een stucadoor zegt dat hij je muur glad kan maken, maar dit gebeurt niet, wil je ook niet betalen voor de oplossing. Hij beloofd iets, hij maakt zijn fout goed! Zo zie ik ook deze situatie. Mediamarkt beloofd mij iets wat niet waargemaakt kan worden, dan wil ik ook niet betalen voor de oplossing.
Mediamarkt heeft u niets beloofd, heeft géén claims gemaakt over vleeshaken, niets. Mediamarkt heeft een promotiefilmpje getoond waarin de fabrikant wat laat zien over het produkt. Dat u daaruit heeft opgemaakt dat u een vleeshaak op uw telefoon kunt flikkeren lijkt mij uw probleem. Als u dit soort reclamefilmpjes ècht gelooft is er meer aan de hand maar dan lijkt me het therapie-circuit de aangewezen weg.

tttlocke

Ongelezen bericht door tttlocke »

LiselotteSophie schreef:... Het feit BLIJFT dat de reclame die getoond wordt, niet waargemaakt kan worden. ...
En dát heeft u nog steeds niet aangetoond.

Erthanax

Ongelezen bericht door Erthanax »

Ik vrees dat het promotiefilmpje juist wel wordt waargemaakt. Wat schroeven en steentjes van geringe hoogte op een scherm strooien, met een mooie boog een hamer zachtjes op het scherm plaatsen, daar helpt dat stukje folie wel tegen. Meer laat het filmpje niet zien.

Gesloten