klopt niet.Als je een product koopt in een normale winkel, dan heb je als consument zijnde geen recht om het product terug te brengen, mits dat er niks mee aan de hand is.
klopt ook nietIn de normale winkel is het gewoon koop is koop.
elke winkelEchter in sommige winkels kun je het product toch terugbrengen als er niks mee aan de hand is.
Klopt niet, dat moet hij nameijk wel. mits in de gatantie periode en mits er niet door verkeerd gebruik schade is gemaakt.Echter als een product beschadigd is, hoeft de winkelier deze niet terug te nemen en hoeft hij je al helemaal geen geld terug te geven.
Dit mag niet, en is zelfs illigaal, aangezien een winkelier op deze manier 2e hands producten als nieuw gaat verkopen. dat is verboden in nederland. Dit mag alleen in overleg met de consument.Deze producten behoren dan nagekeken te worden en als er niets mee aan de hand is, gewoon weer terug in de verkoop gebracht en deze producten worden dan als nieuw verkocht.
Hoe je hierbij komt is mij een raadsel, ik las dat je zelf een bedrijf of winkel hebt, nou reken maar als jij dit doet dat je een flink probleem kan krijgen, ik snap ook wel dat jij niet weet wat je met die ingeruilde spullen moet maar dat is niet de zaak van de consument.
Het is wel lullig ja, maar jij moet ook gewoon een goed product leveren die aan de gemiddelde levenstijd eisen voldoet.
Jij praat net alsof elke consument bij jou het artikel weer terug brengt, maar zoveel mensen zijn er helemaal niet dat iets terug brengen want de meeste mensen zijn gewoon tevreden met wat ze kopen.
onzin, bij elke winkel kun je het product terug brengen als het kapot is, binnen de garantie periode.Als je het hier niet mee eens bent, moet je niet bij een winkel gaan kopen waar je het product terug kunt brengen.
O die ineens weer niet? wat is hiermee het verschil volgens jou dan?Want de producten die binnen 7 of 14 dagen terug worden gebracht worden echt niet als tweede hands verkocht.
Alles is duidenlijk jij snapt er niks van.Wat is hier niet duidelijk aan?
En als er er ergens niet mee eens bent, waar dan niet mee en waarom?