Beste mensen,
Heeft er iemand ervaring met het Meldpunt Telecomklachten? Ik zie dat vele klagende consumenten de moeite nemen om er een heel verhaal op te zetten en ook nog eens aanbieden om stukken toe te zenden om er naar te laten kijken.
Maar ik heb zo de sterke indruk dat Meldpunt Telecomklachten een 'zwart gat' is waarin alles gewoon verdwijnt en waar niks uitkomt. Laat staan dat ze wat doen. Zo staat er al meer dan een jaar een mededeling op dat ze op de site ook een mogelijkheid gaan inbouwen om de klachten op bedrijf te sorteren. Dat zou wel zo handig zijn, want nu is de opsomming een eindeloze 'wc rol' met van alles door elkaar.
Aan de andere kant tref je het Meldpunt in de regel vrij hoog in de lijst van Google resultaten aan. Kortom is het Meldpunt een nepper waar de consumenten geen moeite in moeten steken of is het toch iets serieus, waar de consument wat aan heeft?
Groetjes,
MemenroMori
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Meldpunt Telecomklachten
Re: Meldpunt Telecomklachten
Het meldpunt telecomklachten is onafhankelijk. Uw klacht kan indien u dit wenst anoniem op internet geplaatst worden. Daarnaast zullen wij indien het aantal klachten aanzienlijk is hier op alle mogelijke manieren proberen de aandacht op te vestigen. Zowel via de media, de politiek, alsook via de OPTA en het telecom bedrijf zelf.
Ik kan nergens op de website vinden wat ze al gedaan hebben met klachten die gemeld zijn. Of de klachten in een zwart gat verdwijnen weet ik niet maar als ze niet kunnen laten zien dat er echt iets mee gebeurt krijg je wel die indruk.
Ik kan nergens op de website vinden wat ze al gedaan hebben met klachten die gemeld zijn. Of de klachten in een zwart gat verdwijnen weet ik niet maar als ze niet kunnen laten zien dat er echt iets mee gebeurt krijg je wel die indruk.
-
MementoMori
Beste Yme,
Precies, dat is wat mij ook opviel. Het Meldpunt is hoogstwaarschijnlijk een nepper. Maar welke duistere bedoeling zit er achter?? Misschien gaat het om oogsten van privégegevens. Ik hoop dat er mensen zijn op dit forum, die wat kunnen vertellen over wat zij hebben meegemaakt.
Groetjes,
MementoMori
Precies, dat is wat mij ook opviel. Het Meldpunt is hoogstwaarschijnlijk een nepper. Maar welke duistere bedoeling zit er achter?? Misschien gaat het om oogsten van privégegevens. Ik hoop dat er mensen zijn op dit forum, die wat kunnen vertellen over wat zij hebben meegemaakt.
Groetjes,
MementoMori
-
Tis weer bijzonder
De website is eigendom van e-boys.MementoMori schreef:Het Meldpunt is hoogstwaarschijnlijk een nepper. Maar welke duistere bedoeling zit er achter?? Misschien gaat het om oogsten van privégegevens.
Bij e-boys zijn tel. opladers, batterijen en andere snuisterijen te koop.
Althans, dat doen ze voorkomen.
Zoals je misschien zag staat er ook een advertentie op de website.
Het doel van deze m.i. waardeloze site zal waarschijnlijk meervoudig zijn:
1) Adverteren voor eigen toko.
2) Email adressen oogsten om gericht reclame aanbiedingen van eigen toko te versturen en/of de oogst aan adressen te verhandelen.
3) Wachten op een goed bod op het domein.
Probeer het eens uit zou ik bijna zeggen, met een speciaal daarvoor aangemaakt email adres natuurlijk.
Of vraag het even aan nic(at)e-boys.nl, Terweeweg 7, 2341CL OEGSTGEEST
-
MementoMori
Beste Tis weer bijzonder,
Dank voor je speurwerk. Jouw bevindingen maken het al duidelijk. Een nepper dus, die zijn commerciële bedoelingen verstopt achter de belangenbehartiging van consumenten.
Zo zie je maar weer, Als de naam en het adres van de 'onderneming' die achter de site zit niet meteen klip en klaar staan vermeld, dan is het foute boel. Alleen al het 'verbergen' (van wat dan ook) zou voor de consument al aanleiding moeten zijn om ergens anders te gaan kijken, want 'verbergen' gaat altijd samen met kwade bedoelingen.
Groetjes,
MementoMori
Dank voor je speurwerk. Jouw bevindingen maken het al duidelijk. Een nepper dus, die zijn commerciële bedoelingen verstopt achter de belangenbehartiging van consumenten.
Zo zie je maar weer, Als de naam en het adres van de 'onderneming' die achter de site zit niet meteen klip en klaar staan vermeld, dan is het foute boel. Alleen al het 'verbergen' (van wat dan ook) zou voor de consument al aanleiding moeten zijn om ergens anders te gaan kijken, want 'verbergen' gaat altijd samen met kwade bedoelingen.
Groetjes,
MementoMori
-
suikerklontje
Ik kan me helemaal vinden in het antwoord van Tis weer bijzonder.
Simpel, binnen 3 minuten te maken website met een 'hot item'
Hoe meer bezoekers en klachten er geplaatst worden.. Hoe hoger de prijs van domein.
Simpel marketing trucje wat al ik weet niet hoelang gebruikt wordt.
Verder zie je idd niet of er wat met die klachten gedaan word.
Simpel, binnen 3 minuten te maken website met een 'hot item'
Hoe meer bezoekers en klachten er geplaatst worden.. Hoe hoger de prijs van domein.
Simpel marketing trucje wat al ik weet niet hoelang gebruikt wordt.
Verder zie je idd niet of er wat met die klachten gedaan word.