LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Met caiway internet + bellen vertel je ervaring

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
joey123

Met caiway internet + bellen vertel je ervaring

Ongelezen bericht door joey123 »

Ik ben is benieuwd hoe jullie het vinden om met caiway te bellen zijn er ook mensen die dus helmaal niet kunnen bellen .

Of dan wel en dan weer niet kunnen bellen via caiway of als de telefoon gaat dat je niets hoord er is heel wijnig over te lezen op internet.

Hoop dat hier onder is een paar opmerkingen komen

Zijn er ook bijvoorbeeld mensen die NOOIT problemen hebben met caiway telefoonie !!!!!!!!!!!

grt ronald

skippy

Re: Met caiway internet + bellen vertel je ervaring

Ongelezen bericht door skippy »

kabeltelefonie en internet is erg gevoelig voor storingen. over caiway kan ik weinig zegen ,maar er stond vrijdag een stukje op www.mediamagazine.nl over dat er veel mensen storingen hebben met caiway.en dat is in het gebied waar ik woon ook niet anders ( multikabel) maar gelukkig heb ik alleen radio en tv van hun.

een

Ongelezen bericht door een »

Wij hebben al jaren internet van CAIW en zijn uitermate tevreden. De storingen zijn op 1 hand te tellen en werden altijd snel opgelost. Wij staan op het punt om te gaan bellen via de kabel/CAIW juist omdat we zo tevreden zijn. Misschien ligt het aan de regio maar bij ons is het perfect (we gebruiken internet erg veel en op verschillende tijdstippen).

We zijn wel erg benieuwd naar ervaringen over het bellen via de kabel.

tesmostepe

Ongelezen bericht door tesmostepe »

hallo ik kom uit hendrik ido ambacht.
ook ik wil overstappen naar caiway digitale telefonie.
ik heb al jaren een internetabonnement en dat bevalt prima.
ik heb bijna nooit een storing en zo ja , dan is dat ook weer zo verholpen.
nu is mijn vraag of er al iemand in ambacht is met caiway telefonie en zo ja hoe bevalt dat?

ik hoor het graag.

grt monica

dewerf

Ongelezen bericht door dewerf »

Het is momenteel vreselijk gestled met Internet van CAIW in Loenen a/d vecht.
Storingen, monteurs, nieuw kastjes het helpt allemaal niet en Caiw blijft gewoon volhouden dat er niets aan de hand is.
Laatst een week zonder en de afgelopen week ook alweer een dag of drie.
Een nieuwe tuc is: klachten niet registreren en dan roepen: alweer storing maar er staat hier helemaal geen melding.
CAIW weg ermee !

Gesloten