LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Mijn HI app verbruik

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Cinqie

Mijn HI app verbruik

Ongelezen bericht door Cinqie »

De app van Hi waarmee je verbruik in de gaten kan houden is al sinds oktober 2013 niet te gebruiken voor veel Iphone gebruikers. De app geeft wel het MB verbruik aan maar niet de belminuten. Regelmatig bel ik hierover met de klantenservice maar steeds weer wordt gezegd dat men er mee bezig is. Het vreemde is dat KPN, moederbedrijf van HI, wel een goed werkende app heeft.

Is Hi hier nu moedwillig haar klanten over de bundels heen aan het laten gaan? Dat is namelijk wat je van veel klanten terug hoort; ik ben over mijn bundel heen maar de app zegt iets anders. Toch worden de kosten bij de klant in rekeninggebracht. Hi is veelal voor jongeren, denken ze dat deze categorie het wel zal slikken??

Er is een verdrag door de telecomaanbieders afgesloten dat elke klant recht heeft om op elk moment inzage in zijn/haar verbruik te hebben. Hi houdt zich hier niet aan!

Zijn er meer mensen met deze klacht en kunnen we hier iets mee doe?

pima

Re: Mijn HI app verbruik

Ongelezen bericht door pima »

Ga naar de site van Hi log daar in kan je je verbruik inzien!

(Er is een verdrag door de telecomaanbieders afgesloten dat elke klant recht heeft om op elk moment inzage in zijn/haar verbruik te hebben. Hi houdt zich hier niet aan!)

Cinqie

Re: Mijn HI app verbruik

Ongelezen bericht door Cinqie »

pima schreef:Ga naar de site van Hi log daar in kan je je verbruik inzien!

(Er is een verdrag door de telecomaanbieders afgesloten dat elke klant recht heeft om op elk moment inzage in zijn/haar verbruik te hebben. Hi houdt zich hier niet aan!)
Helaas het verbruik daar ook niet!
Met uw tweede opmerking ben ik het volledig eens! Wat is er aan te doen?

Gesloten