LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Mijn Hollandsnieuwe profiel geeft verkeerde informatie

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Kenneth81

Mijn Hollandsnieuwe profiel geeft verkeerde informatie

Ongelezen bericht door Kenneth81 »

Ik heb nummerbehoud aanvraag binnen 7 werkdagen aangevraagd. Op mijn Hollandsnieuwe profiel wordt mijn aanvraag constant afgekeurd. Na veel mail contact, telefoon gesprekken en berichten plaatsen op het forum van Tros Radar krijg ik uiteindelijk van Hollandsnieuwe het antwoord dat het wel goed gaat komen met mijn nr. behoud en dat deze geexporteerd word op 13 maart. Dit schijn ik pas terug te kunnen zien op mijn Hollandsnieuwe profiel op de dag wanneer de expotatie uitgevoerd word ( ik blijf dit een vreemd verhaal vinden omdat op de site van Hollandsnieuwe duidelijk word aangegeven dat je de status van je nummerbehoud kan terug vinden op je
mijn hollandsnieuwe profiel ). Ook wordt door Hollandsnieuwe per mail bevestigd dat mijn nr behoud op de juiste sim kaart nr. wordt geexporteerd. Na 2 weken in onduidelijkheid te hebben gezeten geloof ik dat het goed komt met mijn nummerbehoud, ook geeft mijn Hollandsnieuwe profiel aan dat mijn bestelling in behandeling is dus moet het allemaal wel goed komen ondanks dat de status voor mijn nummerbehoud als geblokkeerd word aangegeven.

Afgelopen vrijdag 24 Februari log ik in op mijn Hollandsnieuwe profiel en zie ik tot mijn grote verbazing dat mijn abonnement al actief is??? Dit kan helemaal niet aangezien ik binnen 7 werkdagen mijn nummerbehoud netjes heb aangevraagd en dit ook al is goedgekeurd door T-mobile en per mail bevestigd is door Hollandsnieuwe. Ik ga er dan ook vanuit dat mijn Hollandsnieuwe abonnement pas actief word op de dag (d.d. 13-03-2012) dat mijn nummer geexporteerd word ( dit staat ook op de site van Hollandsnieuwe vermeld). Dus ik weer een mail gestuurd naar Hollandsnieuwe met de vraag hoe dit kan ( heb ook mijn nieuwe simkaart nog niet in gebruik genomen) ? Krijg ik het volgende antwoord:

Bedankt voor je reactie:

Je abonnemt is inderdaad al actief gegaan, omdat deze automatisch actief gaat wanneer nummerbehoud niet geregeld is binnen 1 maand.
Op afwachting voor een akkoord van je huidige provider T-mobile, moet er nu een akkoord komen voor 13-03-2012. Indien dit het geval is heb je inderdaad 2 weken houdbaarheid van je tegeod verloren.

Excuses voor het ongemak

Mijn reactie is:
a. Mijn nummerbehoud is wel geregeld binnen een maand, als dit niet zo zou zijn
ligt dit echt aan Hollandsnieuwe!
b. Ik kan er ook niets aan doen dat mijn inmiddels goedgekeurde nummerbehoud als geblokkeerd word aangegeven op mijn Hollandsnieuwe profiel.
c. T-mobile heeft d.d. 02-02-2012 hun goedkeuring al gegeven ( abonnement + nummerbehoud heb ik 24 januari aangevraagd bij Belcompany).
d. Hollandsnieuwe heeft dit zowel via Tros Radar als per mail aan mij bevestigd dat ik mij geen zorgen hoef te maken.
e. Door een schijnbaar technische storing ben ik al 2 weken aan houdbaarheid van mijn beltegoed kwijt.

Ik snap niet dat Hollandsnieuwe de storing op mijn Hollandsnieuwe profiel niet gaat aanpakken want door dit gedoe ben ik al 2 weken in onzekerheid geweest over nummerbehoud en ben ik straks 2 weken houdbaarheid van mijn bel te goed kwijt. Ook de klantenservice werkt met deze verkeerde informatie zodat de kans op fouten groot is en dit mij als klant veel frustraties opleverd en ik heb
geen goed inzicht op mijn abonnement informatie!
Hollandsnieuwe zorg dat mijn Hollandsnieuwe profiel kloppende informatie!

hollandsnieuwe
verified
Contacteer:

Re: Mijn Hollandsnieuwe profiel geeft verkeerde informatie

Ongelezen bericht door hollandsnieuwe »

Beste Kenneth,

We zullen vandaag voor 13:00 contact met je opnemen.

Met vriendelijke groet,

hollandsnieuwe

hollandsnieuwe
verified
Contacteer:

Beste Kenneth,

We hebben geprobeerd contact met je op te nemen maar kregen helaas geen gehoor. We zullen het om 15:30 nogmaals proberen.

Met vriendelijke groet,

hollandsnieuwe.

Kenneth81

Beste hollandsnieuwe

ik heb inderdaad 3 oproepen gemist aangezien ik vandaag niet in de gelegenheid was om de telefoon op te nemen. U kunt mij het beste bereiken vanaf a.s. Dinsdag t.m. Donderdag tussen 12.35 uur en 13.00 uur of savonds vanaf 18.00 uur.

MAXIEM

Ongelezen bericht door MAXIEM »

Kenneth81
Ook de klantenservice werkt met deze verkeerde informatie zodat de kans op fouten groot is en dit mij als klant veel frustraties opleverd en ik heb
geen goed inzicht op mijn abonnement informatie!
Ik leef met je mee. Het is inderdaad diep triest, dat een klant zo behandeld wordt. Het lijkt wel of de (klanten)service van dit bedrijf eerder slechter dan beter wordt.

Maxiem.

Kenneth81

Beste Hollandsnieuwe,

Ik weet niet of u nog van plan bent mij te bellen na 3 mislukte pogingen van afgelopen zaterdag? Ik zou graag uw oplossing horen over de bovenstaande niet kloppende informatie die aangegeven staat op mijn Hollandsnieuwe profiel.

Hopelijk kunt u mij op de hoogte stellen wanneer u op welk tijdstip van plan bent mij te bellen zodat ik hier rekening mee kan houden. Mijn voorkeur gaat uit zoals ik al reeds eerder heb aangegeven op een doordeweekse dag tussen 12.35 en 13.00 uur ( Ik ben op andere tijden lastig bereikbaar vanwege mijn werk).

Indien dit niet mogelijk is ben ik op een doordeweekse dag vanaf 18.00 uur bereikbaar. Mocht u van plan zijn mij op een zaterdag te bellen weet ik dat graag uiterlijk 1 dag van te voren zodat ik hier rekening mee kan houden.

Mocht dit ook geen optie zijn ontvang ik graag een schriftelijke reactie.

Gr.

Kenneth81

Hollandsnieuwe,

Ik wil nogmaals aangeven dat ik het echt waardeloos vind dat mijn abonnementgegevens in mijn Hollandsnieuwe profiel niet kloppend zijn en ik
hoop dat u dit snel laat aanpassen.

Wat ik nog vervelender vind is dat wanneer deze verkeerde gegevens
en voornamelijk de gevolgen van deze verkeerde gegevens mij opvallen en ik dit per mail kenbaar maak aan de klantenservice krijg ik standaard het antwoord dat dit te maken zou hebben met de nog niet aangevraagde en/of goedgekeurde nummerbehoud.

Hierdoor beland ik ongewild weer in een mail discussie omtrent de goedkeuring van mijn al reeds goedgekeurde nummerbehoud. Blijkbaar hebben de medewerkers van de klantenservice inzicht in dezelfde niet kloppende informatie waardoor ik steeds weer beland in deze onzekerheid en mijn problemen niet goed worden aangepakt.

Wanneer ik dus weer zo`n waardeloos antwoord krijg zie ik maar weer 1 uitweg en dat is reageren op het forum van Tros Radar. Gelukkig wordt mijn probleem direct opgepakt en bellen ze mij.

Wat ik dan wel weer zo waardeloos vind is dat men mij precies belt op momenten wanneer ik niet bereikbaar ben. Als ik dan terugbel krijg ik automatisch een bandje te horen met het verhaal dat ik hun niet kan bellen maar dat Hollandsnieuwe mij terug beld. Wanneer ik wel in de gelegenheid ben
om gebeld te worden wordt ik niet gebeld grrrrrrr.

Ik sta op het punt om een terugbel verzoek aan te vragen via de website van
Hollandsnieuwe. Hier kan ik gelukkig een tijdstip uitkiezen wanneer het mij het
beste uitkomt. Helaas vrees ik weer iemand te spreken van de klantenservice die antwoorden geeft op basis van de niet kloppende gegevens
uit haar systeem en ik weer terug val in de discussie over de status van mijn nummerbehoud.

Hopelijk is het snel 13-03-2012 en kan ik zeggen dat mijn nummerbehoud goed is gegaan ondanks de frustraties van de afgelopen 1,5 maand, de houdbaarheid van mijn beltegoed is gegaan per 13-03-2012 ( i.pv. 24-02-2012) en ik de juiste gegevens over mijn abonnement kan teruglezen op mijn Hollandsnieuwe profiel. Als deze gegevens allemaal kloppen hoef ik hopelijk geen vragen meer te stellen aan de klantenservice en kan ik mijn profiel op Tros Radar forum weghalen. Momenteel ga ik er vanuit dat de bereikbaarheid kwaliteit wel goed is gezien de ervaringen van mijn vader.

hollandsnieuwe
verified
Contacteer:

Beste Kenneth,

We hebben inmiddels meerdere malen (zowel per telefoon als per e-mail) aangegeven dat het nummerbehoud goedgekeurd is. De informatie die in je profiel staat is welliswaar fout maar zal goedgezet worden nadat je nummer overgenomen is. Ook dit hebben we meerdere malen aangegeven.

Ik ga er van uit je op deze manier voldoende geinformeerd te hebben.

Vriendelijke groet,

hollandsnieuwe

Kenneth81

Beste Hollandsnieuwe,

Ik ben blij met uw reactie want ik was even bang dat de op dit moment niet te veranderen geblokkeerde nummerbehoud status de oorzaak was van het te vroeg in gaan van mijn abonnement met als gevolg dat mijn beltegoed minder lang houdbaar is. Ook was ik bang dat ik te maken zou krijgen met nu voor mij nog niet in te schatten vervolg problemen.

Dus als ik uw bovenstaande antwoord goed begrijp zal ook de houdbaarheid van mijn beltegoed in gaan per 13-03-2012 i.p.v. de op dit moment fout aangegeven 24-02-2012 en zal ik de beschikking hebben over een Hollandsnieuwe profiel die mij voorziet van de juiste abonnement informatie en de beschikking hebben over mijn huidige 06-nr.
Als ik dan ook ervaar dat ik met Vodafone kwaliteit kan bellen, smsen en internetten ben ik een gelukkig klant van Hollandsnieuwe.

Gr. Kenneth

atesli

Ongelezen bericht door atesli »

Over de kwaliteit is al genoeg gepost op dit forum : bagger dus.

MAXIEM

Kenneth81
Als ik dan ook ervaar dat ik met Vodafone kwaliteit kan bellen, smsen en internetten ben ik een gelukkig klant van Hollandsnieuwe.
Te zijner tijd horen we dat natuurlijk graag.

Maxiem.

MAXIEM

atesli

Je schrijft:
Over de kwaliteit is al genoeg gepost op dit forum : bagger dus.
Als alles goed gaat bij Kenneth81, dan horen we dat wel :wink:.

Maxiem.

Kenneth81

Dan horen jullie dat zeker van mij haha. Al moet ik er wel bij zeggen dat mijn vader prima te spreken is over de kwaliteit van Hollandsnieuwe. Hij heeft overal bereik, internet doet het prima en smsjes komen altijd aan. Dus als ik dit hetzelfde ervaar zal ik de 1,5 maand aan onzekerheid snel vergeten.

Kenneth81

Vandaag 13 maart is de dag dat ik als het goed is actief Hollandsnieuwe ga gebruiken. Vandaag staat de portering van T-mobile naar Hollandsnieuwe gepland. Op dit moment is nog mijn T-mobile abonnement actief. Ik ben benieuwd........

hollandsnieuwe
verified
Contacteer:

Beste Kenneth,

De nummerportatie heeft plaatsgevonden. Ook is de status hiervan in je account is up-to-date. Mocht je zaken hebben waar je niet uit komt, vraag dan even of we je terug bellen via onze website zodat we deze samen op kunnen lossen.

Vriendelijke groet,

hollandsnieuwe

Kenneth81

Hollandsnieuwe, het is gelukt! Top! Wel heb ik 1 opmerking en dat is dat de startdatum van mijn beltegoed 2 weken eerder is ingegaan dan gepland. Wordt de ingangsdatum van mijn beltegoed nog aangepast naar de dag van vandaag i.p.v. de nu aangegeven d.d. 24-02-2012?

Ex-beheerder

Ongelezen bericht door Ex-beheerder »

Kenneth81 schreef: Wordt de ingangsdatum van mijn beltegoed nog aangepast naar de dag van vandaag i.p.v. de nu aangegeven d.d. 24-02-2012?
Nu maak je het ze wel erg moeilijk, nee, de vervaldatum is gewoon op 24-03-2012. Het probleem ligt natuurlijk bij de vorige provider en de overeenkomstdatum is vastgesteld op 24-02, daar kunnen ze helaas niets aan veranderen. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

MAXIEM

Kenneth81

Oei, dat gaat HN geld kosten. Even afwachten of ze over de brug komen! Laat ook dat hier even weten.

Maxiem.

Kenneth81

Beste Hollandsnieuwe

ik wacht nog op een reactie van u ( zie bovenstaande vraag/verzoek )

Ex-beheerder

Ongelezen bericht door Ex-beheerder »

Ijdele hoop! Baggerzaak...die Hollandsnieuwe

Gesloten