LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Mijn T-Mobile nummer ongewenst doorgeschakeld..

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
HarV

Mijn T-Mobile nummer ongewenst doorgeschakeld..

Ongelezen bericht door HarV »

Ik ben benieuwd of iemand anders weet wat ik hier tegen kan doen of dit eerder gehoord of meegemaakt heeft.

Mijn t-mobile abbonement heb ik nu 3 jaar en ik heb geen flauw idee HOE lang dit al gaande was.

Als vrienden mij belden en ik nam niet op werd mijn nummer doorgeschakeld naar een ander nummer en kregen ze een persoon aan de lijn die ik helemaal niet ken of ooit van gehoord heb. Dat heb ik vandaag pas te horen gekregen omdat een vriendin van me hem aan de lijn heeft gehad.

Ik heb meteen de klantenservice gebeld en die zeiden dat ik inderdaad doorgeschakeld stond naar een nummer (welk nr zeiden ze niet maar heb ik via die vriendin gekregen) Verder kon die medewerker niets voor me betekenen. Ik ben nu echt boos op t-mobile omdat ik al 3 jaar klant van ze ben en er genoeg geld aan uitgeef! Mijn twijfels zijn nu sterk dat ik mischien wel extra kosten betaal die niet eens van mij zijn. Ik heb dat doorschakelen naar een ander nummer ook nooit aangevraagd of ingesteld. Wat ik ooit heb aangevraagd bij de klantenservice was of mijn voicemail van mijn nr verwijderd kon worden.

Ik weet dus niet hoe ik dit nu het beste kan aanpakken maar een klacht insturen ga ik zeker doen!

Yme

Re: Mijn T-Mobile nummer ongewenst doorgeschakeld..

Ongelezen bericht door Yme »

Een doorschakeling is iets wat je zelf kunt instellen. Je provider doet dit niet voor je. Je kunt een doorschakeling zelf eenvoudig opheffen door ##002# en dan de groene beltoets in te toetsen (even Googlen levert nuttige informatie op).

Gesloten