LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Mijn telefoon kwijt bij T-Mobile

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Klaas01

Mijn telefoon kwijt bij T-Mobile

Ongelezen bericht door Klaas01 »

Goed ik heb informatie nodig, gezien dat ik in de volgende situatie ben beland vanaf vorig jaar met T-Mobile.

Ik had des tijd bij T-Mobile een Abo, deze is toen omgezet naar Pre Pay. Het toestel dat ik toen bij mijn Abo had, gebruikte ik dus ook voor mijn Pre Pay. Dit toestel werkte perfect, geen problemen enz enz. Echter nu had ik toen eens bij T-Mobile een SIM -UNLock gegevens aangevraagd, deze heb ik toen ook gekregen.

Echt het laatste heb ik die toen nooit gebruikt, maar vorig jaar december moest ik wel die SIM UN-Lock code gebruiken. Echter die bleek niet te werken, dus ik T-Mobile opgebeld en een nieuw code gekregen, maar per direct aan de telefoon heb ik die code geprobeerd. Nee dus werkte niet, de persoon in kwestie van T-Mobile zegt, ik zal u een envelop toezenden dat waar u uw toestel in moet voegen zo ook de SIM Un-Lock code. De rest van de spullen behoefde ik niet mee te zenden van de mobile telefoon.

WAT BEN IK BLIJ DAT IK DAT DUS NIET GEDAAN HEB.

De reparatie zal ongeveer een 10 werkdagen gaan duren, nou ik weet niet beter dan dat je beter dan een maand ervan kunt maken voor de zekerheid. Inmiddels is het februari en heb alsnog niet mijn goed werkende zoals zeer goed uitziende Mobile Telefoon niet terug vanuit T-Mobile. Ik bellen zo ook een e-mail verzonden met alle gegevens erin zoals trace code dat daadwerkelijk het pakketje is afgeleverd bij T-Mobile.

In het telefoongesprek met de vele menu's en de kosten die al aardig uit de hand begonnen te lopen, kreeg ik ineens te horen dat mijn mobile telefoon nergens te vinden is. Met andere woorden mijn perfect werkende zoals absoluut zeer goed uitziende Mobile telefoon is dus compleet zoek geraakt bij T-Mobile. Ik heb in een e-mail duidelijk vermeld, dat wanneer ik binnen 7 werk dagen geen reactie en of mijn mobile telefoon terug heb, ieder dat waar ik ook dit verhaal in schrijf zal vermelden wat er met mijn mobile telefoon is gebeurd bij T-Mobile. Daarnaast heb ik ook zeer duidelijk aangegeven in de e-mail dat ik absoluut de geschillen commissie in zal schakelen dat wanneer ik binnen die 7 werk dagen mijn mobile telefoon terug zou hebben en of een andere oplossing.

Die 7 werk dagen zijn nu vandaag voorbij, ondanks dat ik dan wel 1 e-mail bericht heb gekregen dat zij mijn mail door hebben gestuurd naar de technische dienst, is bij mij absoluut totaal op geen enkel gebied een voldoening. Dit gezien het feit dat ik daarmee mijn mobile telefoon niet terug mee heb.

Ik WIL en MOET mijn mobile telefoon terug hebben vanuit t-mobile.

Wie kan mij verder rad geven op dit geheel hoe en wat verder te doen, om mijn mobile telefoon van t-mobile terug te krijgen.?

oemdorp

Re: Mijn telefoon kwijt bij T-Mobile

Ongelezen bericht door oemdorp »

Het is nu 2011 En ik zit dit te lezen, is mij dus nu ook gebeurd.

Omdat ik een andere telefoon gebruikte, had ik mijn toestel nog niet gebruikt. Toen ik het wel wilde gaan gebruiken zat er nog steeds het SIM lock op.
De Unlock procedure van mijn N95 werkte niet. Van T-mobile een retour enveloppe opgestuurd gekregen. Telefoon op gestuurd en vervolgens een hele lange stilte ( 4 maanden). Toen maar eens gebeld: Toestel nooit aangekomen.

Eerst schoven ze de schuld op mij, omdat ik geen verzend bewijs had. Maar volgens hun eigen procedure heb ik het toestel met een antwoordnummer envelop moeten opsturen, dus niets van verzend bewijs.

Nu zijn ze een EMEI check aan het doen. Ben benieuwd of ze hem boven water krijgen...... Maar ondertussen baal ik wel dat ik het toestel kwijt ben.

Gesloten