Beste radar..
Begin julie koop ik een nieuwe nokia n97 bij het bedrijf belcompany, op dat moment loopt mijn oude abonnement bij vodafone nog tot september, Belcompany stelt dat je dan alvast de telefoon krijgt en je abonnement overgaat op de datum dat het oude abonnement afloopt.
Bij mijn oude provider had ik geen internet abonnement afgesloten omdat dat niet nodig was, in de winkel werd mij heel duidelijk vertelt dat ik er wel eens af moest sluiten bij me nieuwe provider en dat heb ik gedaan, nu het grote probleem, In de winkel heb ik nog zeer duidelijk aan de verkoper gevraagd of deze telefoon op geen enkele mogelijke manier op internet kon gaan zonder dat ik zelf zou instellen er werd me verteld dat dat onmogelijk was omdat de internet instellingen worden geladen via een reeks smsjes die ik op het moment van overgaan naar de nieuwe provider zou ontvangen. Wat mij al opviel in de winkel dat er een functie op stond van accutwheather een live weersinformatiedienst. hierop vroeg ik of dat online was en er werd nogmaal gezegd dat dat niet aan stond. en ik geloofde het. In de 2 maanden na mijn aankoop heb ik uiteindelijk rond de 150 tot 200 euro betaald aan internetverbindingen. Terwijl ik pas en die heb ik bewaard op 1 september de smsreeks heb doorstaan waarmee je het internet aktief maakt.
Ik heb gebeld en ben van a naar b gestuurd en werd nooit terruggebeld terwijl me dat steeds weer werd beloofd, ik ben uitgemaakt dat ik gewoon niet slim was dat ik zelf alles had gedaan ( net of ik zo graag 200 piek betaal voor een weersdienst) uiteindelijk was het laatste contact dat ik had met een vrouw van het hoofdkantoor die heeft gezegd dat ze zou vragen aan de verkoper zelf of hij in gebreke is geweest met informatieverstrekking , mocht hij dat niet vinden dan was de zaak afgedaan als dat ik de gene was die fout was en hun niet. Ik hoop ten zeerste dat jullie me kunnen helpen voor mij is 200 euro wel een hoop geld dat ik heel hard kan gebruiken. m.v.g Thomas Kooijman
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Misleidende informatie Belcompany
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 05 jan 2010 14:56
-
- Berichten: 25
- Lid geworden op: 05 mar 2009 23:26
Re: Misleidende informatie Belcompany
Dit zijn hele lullige en vervelende dingen waar als je niet veel verstand van telefoons hebt nog hard mee op je bek kan gaan ook.
Let aub nu op dat als je naar het buitenland gaat je heel goed in je boekje van je telefoon kijkt dat je alles wat internet gebruikt uit zet. Ik ben zelf zo voorzichtig dat ik een oude telefoon gebruik waar geen internet op zit. Ik gun je niet nog een rekening van 200 euro!
Let aub nu op dat als je naar het buitenland gaat je heel goed in je boekje van je telefoon kijkt dat je alles wat internet gebruikt uit zet. Ik ben zelf zo voorzichtig dat ik een oude telefoon gebruik waar geen internet op zit. Ik gun je niet nog een rekening van 200 euro!
Re: Misleidende informatie Belcompany
Super vervelend. En goed dat je het aankaart.
Als je overstapt van de ene provider naar de andere krijg je vaak een tijdelijk nummer. Voor het gebruik hiervan betaal je zogenaamde buiten bundel tarieven (http://www.delaagsterekening.nl/abonnementen). Voor belminuten is dat al duur (25 of 30 cent) maar voor internet is het echt duur. Zeker met de nieuwste telefoons.
Gooi dus je nieuwe sim in de la tot dat je nieuwe abonnement echt is ingegaan.
Als je overstapt van de ene provider naar de andere krijg je vaak een tijdelijk nummer. Voor het gebruik hiervan betaal je zogenaamde buiten bundel tarieven (http://www.delaagsterekening.nl/abonnementen). Voor belminuten is dat al duur (25 of 30 cent) maar voor internet is het echt duur. Zeker met de nieuwste telefoons.
Gooi dus je nieuwe sim in de la tot dat je nieuwe abonnement echt is ingegaan.
-
- Berichten: 26
- Lid geworden op: 02 sep 2008 11:17
- Locatie: Veenendaal
- Contacteer:
Re: Misleidende informatie Belcompany
Beste Thomas,
Wij willen je graag helpen met het oplossen van jouw klacht. Zou je contact willen opnemen met onze klantenservice op nummer: 0318-569852. Referentie: BC0910-067.
Met vriendelijke groet,
BelCompany
Wij willen je graag helpen met het oplossen van jouw klacht. Zou je contact willen opnemen met onze klantenservice op nummer: 0318-569852. Referentie: BC0910-067.
Met vriendelijke groet,
BelCompany