Ik heb op 6 januari een contract afgesloten bij www.gsmweb.nl voor
een motorola V600 i.c.m. een telfort 200 abonnement.
Op de site stond dat het toestel direkt leverbaar was, immers, zij maken reclame met binnen 24 uur in huis. Ik kreeg een e-mail bericht binnen dat het iets langer kon duren i.v.m. extreme drukte. Kan ik begrijpen. Na wat op andere gsm sites te hebben gekeken zag ik dat de motorola V600 nog helemaal niet leverbaar was! Terwijl zij duidelijk op de site hebben staan van: alle toestellen die u hier ziet zijn voorradig, dus direkt leverbaar. Na een e-mail gestuurd te hebben (op 9 januari) kreeg ik het bericht : morgen krijgen we ze binnen.
Het is nu 19 januari en ze hebben ze nog steeds niet binnen. Donderdag j.l. nog een e-mail gestuurd met de vraag voor onmiddelijke ontbinding van mijn contract omdat ze misleidende informatie hebben verstrekt. Geven ze aan dat zij problemen hebben met de leveranciers, maar daar hoef ik toch niet de dupe van te worden? Moeten ze op de site maar niet zeggen dat het toestel direkt leverbaar is. Sta ik nu in mijn recht om te vragen of zij het contract willen vernietigen?
Dit is geen 24 uurs service meer, dadelijk een 4 weken service!!
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Misleidende informatie
Re: Misleidende informatie
dit is een lastig probleem,als bedrijf ben je afhankelijk van leveranciers als die is beloofd en niet waarmaakt is het zuur voor je als klant maar of je contract ontbonden kan worden hangt af of ze .en jij deze wel of niet ondertekend hebt
ik snap niet dat mensen contracten afsluiten via internet, en iets tekenen terwijl ze nog niks in handen hebben, mensen vragen toch om opgelicht te worden, als je een telefoon nodig hebt, ga da gewoon bv naar belcompany of dat soort zaken, daar sluit je contracten af en krijgt meteen de gewenste telefoon mee,, jullie vragen er gewoon om, om opgelicht te worden, of zijn jullie zo lui geworden dat je geen zin meer hebt om 10 mtr te lopen, sorry hoor geen medelijden met jullie
m vr gr dv
m vr gr dv
-
Ik heb inmiddels kontakt gehad met gsmweb, mijn contract is geannuleerd!
En waarvoor zou je trouwens niet iets van het internet bestellen,
als ik naar Belcompany of een andere telecom winkel dan betaal je veel meer dan op het internet. Ik heb al veel meer via internet besteld en het is altijd goed gegaan, behalve deze ene keer dan.
Niet zo wantrouwig zijn...
En waarvoor zou je trouwens niet iets van het internet bestellen,
als ik naar Belcompany of een andere telecom winkel dan betaal je veel meer dan op het internet. Ik heb al veel meer via internet besteld en het is altijd goed gegaan, behalve deze ene keer dan.
Niet zo wantrouwig zijn...