LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] mobiel abonement simm only van kpn

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
nicoho
Berichten: 12
Lid geworden op: 20 mar 2004 11:53

mobiel abonement simm only van kpn

Ongelezen bericht door nicoho »

ik heb een simm only 20 abonement
omdat ik heel weinig bel en ik dit abonement voor 2 jaar kon afsluiten voor 10 euro.
het begon al dat ik 10,01 moest betalen daar was ik het al niet mee eens, maar ik dacht laat maar die ene cent.
maar als 1 miljoen mensen dit abonement hebben heeft kpn 10000 euro gratis en voor niets iedere maand.
nu moet ik ineens nog eens 0,29 euro betalen voor verbruiks kosten terwijl ik nog ver in de plus sta. kun je na gaan wat ze nu weer opstrijken
wie heeft dit ook graag reacties
groeten nico

ehltech
Berichten: 166
Lid geworden op: 15 mei 2006 21:59

Re: mobiel abonement simm only van kpn

Ongelezen bericht door ehltech »

hoezo 10,01 ? en heb je de klantenservice al gebeld over die gebruikskosten !

nicoho
Berichten: 12
Lid geworden op: 20 mar 2004 11:53

Re: mobiel abonement simm only van kpn

Ongelezen bericht door nicoho »

nee nog niet maar ik ga nu gewoon de automatische betaling stopzetten en betaal gewoon zelf iedere maand 10 euro
en de 10,01 is een truc met btw berekening met afronding ik heb er een keer over gebeld en ze zouden de klacht in behandeling nemen maar daar hoor je nooit meer wat van.
en dan nu met die 0,29 cent ben ik klaar
ik wil ook niet steeds bellen want eigenlijk verdienen ze daar ook nog weer aan
ik zie wel hoe het uitpakt
nico

Saifam
Berichten: 48
Lid geworden op: 02 apr 2007 16:34

Re: mobiel abonement simm only van kpn

Ongelezen bericht door Saifam »

nee nog niet maar ik ga nu gewoon de automatische betaling stopzetten en betaal gewoon zelf iedere maand 10 euro
Bijzonder onverstandig. Dat lijkt me niet de juiste oplossing. Ik zou gewoon nog een keer de klantenservice bellen. Ze verdienen hier overigens niets aan, want de klantenservice is gratis voor abonnees. Die € 0,29 kan overigens niets anders zijn dan belkosten naar 0900-servicenummers.

Gesloten