Hallo,
Ik ben een totale leek op dit gebied. Ik heb een KPN abonnement flexibel economy van 9,95 per maand. Dit heb ik sinds 1999. Ik heb zojuist mijn vaste telefoon opgezegt. En wil alleen nog de mobiele blijven gebruiken. Ik bel ongeveer 30 min. per maand en een enkele keer vanuit het buitenland. (is een sms vanuit het buitenland trouwens goedkoper dan b.v. 2 min, bellen?)
Ik heb al verschillende vergelijksites bezocht maar de uitkomst is iedere keer anders. Ik weet niet wat het beste is een abo of prepaid, met bovenstaand belgedrag. En als mijn prepaid op is ben ik dan nog bereikbaar (ook in buitenland)?
Graag wat meer info en tips, mag ook op mail.
BVD.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] mobiel bellen
-
zwiebertje
Re: mobiel bellen
welk email adres?? lol
maar goed,
het is zo dat je beltegoed moet hebben wil je bereikbaar zijn. je betaalt namelijk zelf ook een gedeelte van het gesprek.
een sms is inderdaad goedkoper.
echter zit je net op de grens van prepay en abonnement. dus of het echt wat voor je uitmaakt betwijfel ik. je kunt echter wel een belbundel nemen. waardoor je waarschijnlijk net iets goedkoper uit bent. maar vergis je niet. het zal je geen bergen met goud opleveren.
ga gewoon naar de primafoon in jou geval. en neem een nota mee. dan kunnen zij wel kijken welke kant je op kunt.
maar goed,
het is zo dat je beltegoed moet hebben wil je bereikbaar zijn. je betaalt namelijk zelf ook een gedeelte van het gesprek.
een sms is inderdaad goedkoper.
echter zit je net op de grens van prepay en abonnement. dus of het echt wat voor je uitmaakt betwijfel ik. je kunt echter wel een belbundel nemen. waardoor je waarschijnlijk net iets goedkoper uit bent. maar vergis je niet. het zal je geen bergen met goud opleveren.
ga gewoon naar de primafoon in jou geval. en neem een nota mee. dan kunnen zij wel kijken welke kant je op kunt.
-
Gast
Re: mobiel bellen
primafoon? nee joh! Een los abonnement koop je op interner, met hoge korting. Hier heb je een lijstje met aanbiedingen: link zoals je ziet kan je vanaf 3 euro per maand met een abo bellen.