LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Mobiel geleverd maar gestolen

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Dutchman40

Mobiel geleverd maar gestolen

Ongelezen bericht door Dutchman40 »

Ik heb bij vodafone een nieuw abonnement voor mobiel afgesloten.
Toen kreeg ik deze thuis aan de deur geleverd en alles leek oke,keek in doos en het Samsung doosje zat erin en ging ervan uit dat alles goed was.
Eenmaal binnen gingen we de telefoon uitpakken maar er bleek in het doosje van de telefoon alles te zitten behalve de telefoon zelf Galaxi S3.
Zowel Vodafone als dynalogic de vervoerder sturen ons van kastje naar muur.
Kortom heb nu abonnement zonder telefoon en kan er niks mee,wat kan ik hiermee?
Het is toch belachelijk dat de levering niet compleet was deze bedrijven zich gewoon van de domme houden!!!!!!!

devious

Re: Mobiel geleverd maar gestolen

Ongelezen bericht door devious »

Dutchman40 schreef:I..
...
Niks, maar dat zei je zelf ook al.

trail46

Ongelezen bericht door trail46 »

Dutchman40 schreef:Ik heb bij vodafone een nieuw abonnement voor mobiel afgesloten.
Toen kreeg ik deze thuis aan de deur geleverd en alles leek oke,keek in doos en het Samsung doosje zat erin en ging ervan uit dat alles goed was.
Eenmaal binnen gingen we de telefoon uitpakken maar er bleek in het doosje van de telefoon alles te zitten behalve de telefoon zelf Galaxi S3.
Zowel Vodafone als dynalogic de vervoerder sturen ons van kastje naar muur.
Het is toch belachelijk dat de levering niet compleet was deze bedrijven zich gewoon van de domme houden!!!!!!!
Ik neem aan dat je getekend hebt voor ontvangt? En dan kijk je niet of het toestel daadwerkelijk in de doos zit maar ging er gewoon vanuit. Dat gaat grote problemen opleveren want de bewijslast ligt nu geheel bij u en ik vrees dat dit nu voor u nooit meer bewijsbaar is. Aangifte doen is een optie maar zelfs dat zal wel moeilijk worden nadat u voor ontvangst tekende ( ga ik even vanuit). Triest, maar verwijtbaar aan u.

GJvdZ

Ongelezen bericht door GJvdZ »

En het is ook praktisch onmogelijk om de dader te vinden (als het gestolen is). Dat kan werkelijk overal gebeurd zijn. Was het doosje van Samsung gesealed?

Dutchman40

Alles zat dicht ook de seal van samsung.

pima

Ongelezen bericht door pima »

En je sim? Is die wel geleverd?

Dutchman40

Ja alles zat erin,lader,accu,simkaart,oordopjes,boekjes alles behalve telefoon

devious

Dan moet je dat melden bij Samsung. Hou het doosje bij de hand voor de nummers. Samsung kan dan de telefoon zo traceren in het systeem ( of niet ) en kan je zeggen wat te doen, of wat zij gaan doen. Ik zou echt gewoon Vodafone en vervoerder buiten beschouwing laten. Die KS is te lui om maar iets te doen.

Chocomelk

Ongelezen bericht door Chocomelk »

devious schreef:Dan moet je dat melden bij Samsung. Hou het doosje bij de hand voor de nummers. Samsung kan dan de telefoon zo traceren in het systeem ( of niet ) en kan je zeggen wat te doen, of wat zij gaan doen. Ik zou echt gewoon Vodafone en vervoerder buiten beschouwing laten. Die KS is te lui om maar iets te doen.
Vodafone is toch degene die het pakje verstuurd heeft en niet Samsung zelf, Vodafone moet dit
zelf uitzoeken met Samsung.

Dutchman40

Chocomelk schreef:
devious schreef:Dan moet je dat melden bij Samsung. Hou het doosje bij de hand voor de nummers. Samsung kan dan de telefoon zo traceren in het systeem ( of niet ) en kan je zeggen wat te doen, of wat zij gaan doen. Ik zou echt gewoon Vodafone en vervoerder buiten beschouwing laten. Die KS is te lui om maar iets te doen.
Vodafone is toch degene die het pakje verstuurd heeft en niet Samsung zelf, Vodafone moet dit
zelf uitzoeken met Samsung.

Dat dacht ik ook,want ik bestel iets bij Vodafone!!!!

devious

Natuurlijk. Maar dit is een vrij uitzonderlijke situatie. En voordat je alles aan de KS van Vodafone hebt uitgelegd ben je alweer 100 ergernissen verder. Ook uit eigen ervaring mee moeten maken dat de fabrikant betere en snellere service levert dan de provider.
Samsung schreef: Samsung Service - en Informatielijn
Tel: 0900-SAMSUNG (0900-7267864) (10 c/m)
Open op werkdagen tussen 08.00 – 21.00 uur
Open op zaterdag tussen 10.00 – 16.00 uur
en hier zelfs een livechat...
Live Chat is beschikbaar op maandag t/m vrijdag van 08.00 - 21.00 uur en op zaterdag van 10.00 – 16.00 uur.

Je probleem is dan morgen al bekend bij Samsung, met de juiste nummers die Samsung je ongetwijfeld gaat vragen. Maar goed, je moet het inderdaad zelf weten.

Dutchman40

devious schreef:Natuurlijk. Maar dit is een vrij uitzonderlijke situatie. En voordat je alles aan de KS van Vodafone hebt uitgelegd ben je alweer 100 ergernissen verder. Ook uit eigen ervaring mee moeten maken dat de fabrikant betere en snellere service levert dan de provider.
Samsung schreef: Samsung Service - en Informatielijn
Tel: 0900-SAMSUNG (0900-7267864) (10 c/m)
Open op werkdagen tussen 08.00 – 21.00 uur
Open op zaterdag tussen 10.00 – 16.00 uur
en hier zelfs een livechat...
Live Chat is beschikbaar op maandag t/m vrijdag van 08.00 - 21.00 uur en op zaterdag van 10.00 – 16.00 uur.

Je probleem is dan morgen al bekend bij Samsung, met de juiste nummers die Samsung je ongetwijfeld gaat vragen. Maar goed, je moet het inderdaad zelf weten.
Neem alle raad aan en ga hun gewoon contacten hoop dat ik goed resultaat kan boeken Thanks

Chocomelk

Ongelezen bericht door Chocomelk »

Dutchman40 schreef: Neem alle raad aan en ga hun gewoon contacten hoop dat ik goed resultaat kan boeken Thanks
Inderdaad, wie niet waagt wie niet wint he.
Laat je hier nog iets horen of je resultaat hebt geboekt bij Samsung zelf ?

Dutchman40

Chocomelk schreef:
Dutchman40 schreef: Neem alle raad aan en ga hun gewoon contacten hoop dat ik goed resultaat kan boeken Thanks
Inderdaad, wie niet waagt wie niet wint he.
Laat je hier nog iets horen of je resultaat hebt geboekt bij Samsung zelf ?
Uiteraard als ik resultaat boek zal ik dit zeker melden

Gesloten