| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Mobiel geleverd maar gestolen
-
Dutchman40
Mobiel geleverd maar gestolen
Ik heb bij vodafone een nieuw abonnement voor mobiel afgesloten.
Toen kreeg ik deze thuis aan de deur geleverd en alles leek oke,keek in doos en het Samsung doosje zat erin en ging ervan uit dat alles goed was.
Eenmaal binnen gingen we de telefoon uitpakken maar er bleek in het doosje van de telefoon alles te zitten behalve de telefoon zelf Galaxi S3.
Zowel Vodafone als dynalogic de vervoerder sturen ons van kastje naar muur.
Kortom heb nu abonnement zonder telefoon en kan er niks mee,wat kan ik hiermee?
Het is toch belachelijk dat de levering niet compleet was deze bedrijven zich gewoon van de domme houden!!!!!!!
Toen kreeg ik deze thuis aan de deur geleverd en alles leek oke,keek in doos en het Samsung doosje zat erin en ging ervan uit dat alles goed was.
Eenmaal binnen gingen we de telefoon uitpakken maar er bleek in het doosje van de telefoon alles te zitten behalve de telefoon zelf Galaxi S3.
Het is toch belachelijk dat de levering niet compleet was deze bedrijven zich gewoon van de domme houden!!!!!!!
Re: Mobiel geleverd maar gestolen
Niks, maar dat zei je zelf ook al.Dutchman40 schreef:I..
...
Ik neem aan dat je getekend hebt voor ontvangt? En dan kijk je niet of het toestel daadwerkelijk in de doos zit maar ging er gewoon vanuit. Dat gaat grote problemen opleveren want de bewijslast ligt nu geheel bij u en ik vrees dat dit nu voor u nooit meer bewijsbaar is. Aangifte doen is een optie maar zelfs dat zal wel moeilijk worden nadat u voor ontvangst tekende ( ga ik even vanuit). Triest, maar verwijtbaar aan u.Dutchman40 schreef:Ik heb bij vodafone een nieuw abonnement voor mobiel afgesloten.
En het is ook praktisch onmogelijk om de dader te vinden (als het gestolen is). Dat kan werkelijk overal gebeurd zijn. Was het doosje van Samsung gesealed?
-
Dutchman40
Alles zat dicht ook de seal van samsung.
En je sim? Is die wel geleverd?
-
Dutchman40
Ja alles zat erin,lader,accu,simkaart,oordopjes,boekjes alles behalve telefoon
Dan moet je dat melden bij Samsung. Hou het doosje bij de hand voor de nummers. Samsung kan dan de telefoon zo traceren in het systeem ( of niet ) en kan je zeggen wat te doen, of wat zij gaan doen. Ik zou echt gewoon Vodafone en vervoerder buiten beschouwing laten. Die KS is te lui om maar iets te doen.
Vodafone is toch degene die het pakje verstuurd heeft en niet Samsung zelf, Vodafone moet ditdevious schreef:Dan moet je dat melden bij Samsung. Hou het doosje bij de hand voor de nummers. Samsung kan dan de telefoon zo traceren in het systeem ( of niet ) en kan je zeggen wat te doen, of wat zij gaan doen. Ik zou echt gewoon Vodafone en vervoerder buiten beschouwing laten. Die KS is te lui om maar iets te doen.
zelf uitzoeken met Samsung.
-
Dutchman40
Chocomelk schreef:Vodafone is toch degene die het pakje verstuurd heeft en niet Samsung zelf, Vodafone moet ditdevious schreef:Dan moet je dat melden bij Samsung. Hou het doosje bij de hand voor de nummers. Samsung kan dan de telefoon zo traceren in het systeem ( of niet ) en kan je zeggen wat te doen, of wat zij gaan doen. Ik zou echt gewoon Vodafone en vervoerder buiten beschouwing laten. Die KS is te lui om maar iets te doen.
zelf uitzoeken met Samsung.
Dat dacht ik ook,want ik bestel iets bij Vodafone!!!!
Natuurlijk. Maar dit is een vrij uitzonderlijke situatie. En voordat je alles aan de KS van Vodafone hebt uitgelegd ben je alweer 100 ergernissen verder. Ook uit eigen ervaring mee moeten maken dat de fabrikant betere en snellere service levert dan de provider.
Live Chat is beschikbaar op maandag t/m vrijdag van 08.00 - 21.00 uur en op zaterdag van 10.00 – 16.00 uur.
Je probleem is dan morgen al bekend bij Samsung, met de juiste nummers die Samsung je ongetwijfeld gaat vragen. Maar goed, je moet het inderdaad zelf weten.
en hier zelfs een livechat...Samsung schreef: Samsung Service - en Informatielijn
Tel: 0900-SAMSUNG (0900-7267864) (10 c/m)
Open op werkdagen tussen 08.00 – 21.00 uur
Open op zaterdag tussen 10.00 – 16.00 uur
Live Chat is beschikbaar op maandag t/m vrijdag van 08.00 - 21.00 uur en op zaterdag van 10.00 – 16.00 uur.
Je probleem is dan morgen al bekend bij Samsung, met de juiste nummers die Samsung je ongetwijfeld gaat vragen. Maar goed, je moet het inderdaad zelf weten.
-
Dutchman40
Neem alle raad aan en ga hun gewoon contacten hoop dat ik goed resultaat kan boeken Thanksdevious schreef:Natuurlijk. Maar dit is een vrij uitzonderlijke situatie. En voordat je alles aan de KS van Vodafone hebt uitgelegd ben je alweer 100 ergernissen verder. Ook uit eigen ervaring mee moeten maken dat de fabrikant betere en snellere service levert dan de provider.en hier zelfs een livechat...Samsung schreef: Samsung Service - en Informatielijn
Tel: 0900-SAMSUNG (0900-7267864) (10 c/m)
Open op werkdagen tussen 08.00 – 21.00 uur
Open op zaterdag tussen 10.00 – 16.00 uur
Inderdaad, wie niet waagt wie niet wint he.Dutchman40 schreef: Neem alle raad aan en ga hun gewoon contacten hoop dat ik goed resultaat kan boeken Thanks
Laat je hier nog iets horen of je resultaat hebt geboekt bij Samsung zelf ?
-
Dutchman40
Uiteraard als ik resultaat boek zal ik dit zeker meldenChocomelk schreef:Inderdaad, wie niet waagt wie niet wint he.Dutchman40 schreef: Neem alle raad aan en ga hun gewoon contacten hoop dat ik goed resultaat kan boeken Thanks
Laat je hier nog iets horen of je resultaat hebt geboekt bij Samsung zelf ?