Per 1 maart geldt er in de Europese Unie een nieuwe wet voor mobiel internet in het buitenland. Je kunt je provider nu vragen een limiet in te stellen voor het gebruik van mobiel internet. Vanaf 1 juli zijn de providers verplicht automatisch een limiet in te stellen.
Helaas kreeg ik toch een onduidelijk telefoontje van telfort tijdens mijn vakantie dat mijn internetgebruik boven de "limiet"zat en ik werd afgesloten.
Toch kreeg ik een nota op 12 juli met €1674,18 aan verbruik van mobiel internet.
Telefonische navraag leverde niets op dan dat ik eerst moest betalen en daarna kon reclameren maar ik wil eerst weten of dit kan.
Argument van telfort is dat de nota wel van juli is maar het verbruik in juni was.
Meer ervaringen met dit bedrijf of tips?
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Mobiel Internet in het buitenland
-
mevrouw van Bommel
Re: Mobiel Internet in het buitenland
Verbruik in juni, je hebt geen poot om op te staan helaas. Je kan coulance proberen te betrachten, verwacht er echter niet teveel van.
Het is en blijft natuurlijk eigen verantwoordelijkheid.
Normale gang van zaken is idd eerst betalen en dan klagen. Anders kans op BKR notering, die zijn weg te halen maar kost veel meer werk. In dit geval kan je niet veel meer dan hopen op coulance.
Het is en blijft natuurlijk eigen verantwoordelijkheid.
Normale gang van zaken is idd eerst betalen en dan klagen. Anders kans op BKR notering, die zijn weg te halen maar kost veel meer werk. In dit geval kan je niet veel meer dan hopen op coulance.