LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Mobiel Internet van T-Mobile

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
jan.verschuren

Mobiel Internet van T-Mobile

Ongelezen bericht door jan.verschuren »

Ik heb onbeperkt Internet van T-Mobile op mijn gsm. De laatste maand heb ik daar echter zo goed als geen toegang toe. E-mail en browser kunnen bijna nooit verbinden met het Internet. Eigenlijk vind ik dat ik hun het deel van het abonnement dat daarvoor bedoeld is niet schuldig ben. De dienst wordt niet geleverd en ze weten zelf heel goed dat ze deze problemen hebben. Als ik dat deel nu gewoon niet betaal en ze tevens sommeer om te leveren wat afgesproken is of anders het contract te ontbinden? Dat lijkt me rechtvaardig, maar kunnen ze dan moeilijk doen?

Knuffelbeer

Re: Mobiel Internet van T-Mobile

Ongelezen bericht door Knuffelbeer »

Nou dat lijkt me dus niet .... T-Mobile is op de hoogte van de problemen en heeft inmiddels een compensatieregeling aangeboden aan de gedupeerde klanten. Misschien kun je wel opzeggen als je enorm je best doet, maar dan moet je je abonnement gewoon afkopen (d.w.z. resterende maanden in 1x betalen).

Waarom denkt iedereen toch dat-ie zo makkelijk overal weer vanaf kan .... :|

jan.verschuren

Het is helemaal niet dat ik ergens gemakkelijk van af kan, dat is een beetje kort door de bocht...

Ik krijg niet geleverd waar ik voor betaal en als T-Mobile de problemen niet oplost wil ik de vrijheid hebben naar een provider te gaan die me wél kan leveren wat ik nodig heb. Dat lijkt me niet onredelijk.

De resterende termijnen ineens betalen is ook een wat simpele benadering. In zo'n geval zou ik alleen bereid zijn dat deel van die termijnen te betalen die bedoeld zijn voor de afbetaling van het toestel. Ik ga dan natuurlijk niet betalen voor de diensten die ik dan niet meer afneem.

T-Mobile weet vast en zeker wel wie er allemaal gedupeerd zijn. Ik neem aan dat de problemen vooral in sommige regio's voorkomen en het is niet moeilijk hun klantenbestand daarop te matchen. Ze kunnen gaan zitten afwachten wie er aan de bel trekt óf ze kunnen zelf al die klanten compensatie aanbieden. Ik heb nog niets van ze gehoord...

Gompy47

Ongelezen bericht door Gompy47 »

jan.verschuren schreef:Ze kunnen gaan zitten afwachten wie er aan de bel trekt óf ze kunnen zelf al die klanten compensatie aanbieden. Ik heb nog niets van ze gehoord...
Wat is jouw verwachting dan, dat ze hun hele klantenbestand af gaan om te vragen of men problemen heeft ondervonden?? :lol: :lol: :roll:
Wel van deze wereld? :mrgreen:

Compensatie

jan.verschuren

Ik moet zeggen dat ik hier serieuzer reacties verwacht had. Als een product niet voldoet heeft de leverancier volgens mij in alle redelijkheid het recht alsnog te leveren waar voor betaald is door te repareren of te vervangen. Als hij daar niet toe in staat blijkt moet het product teruggenomen worden en het geld terugbetaald. Volgens mij werkt dat in de telecom hetzelfde als overal en ligt het bij een meerjarig contract alleen ietsje complexer dan bij een eenmalige productaankoop. Het is dus blijkbaar al zover gekomen dat, als een leverancier wanprestaties levert en de consument is niet assertief genoeg om te reageren, die leverancier daar mee wegkomt. We gaan er blijkbaar al vanuit dat die lui ons een poot uitdraaien en vinden dat normaal. Nou, ik niet. Ik vind dat T-Mobile gerust op zijn verantwoordelijkheid aangesproken mag worden om wat pro-actiever de klanten te benaderen. En advocaten die namens gedupeerden op willen treden, doen die dat niet vooral om zelf flink beter van te worden...?

Gompy47

Ongelezen bericht door Gompy47 »

Ach wat zijn serieuze reacties...
Je post hier een (terechte) klacht over een product dat plotseling in zijn geheel niet goed meer functioneert.
De klacht is bij het bedrijf waar jij jouw abo bij hebt bekend, en wil mensen die klachten hebben compenseren, anderen in dit topic hadden dat ook al gemeld.
Wat die compensatie is kun je zelf opzoeken via de Google zoekopdracht die ik in mijn vorige antwoord gaf, of contact opnemen met het bedrijf, maar bedrijf is van goede wil naar het schijnt, dus het probleem wordt verholpen volgens het bedrijf.

V.w.b het pro-actiever benaderen van het probleem, is je zeer zeker aan te raden.
T-mobile neem alleen claims in behandeling die via de site zijn gemeld en eisen stellen en assertief doen via een klachtenforum zoals hier bij Tros-Radar zet voor jou geen zoden aan de dijk vrees ik.

Quote:
Collectieve claims door organisaties die zeggen de belangen van klanten te behartigen worden niet behandeld.
Alleen klanten die zich via de site hebben gemeld komen in aanmerking voor de vergoeding, meldt T-Mobile.
End of Quote.

Klik: Nogmaals Compensatie

Gesloten