LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Mobiel internetten is veel te duur (in ieder geval bij t-mob

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
moniquejvr

Mobiel internetten is veel te duur (in ieder geval bij t-mob

Ongelezen bericht door moniquejvr »

Ik ben een zeer ontevreden t-mobile klant. Ze durven €150 voor op 1 dag mobiel internetten te vragen en weigeren te melden wat de kosten inhouden omdat ze dat zogenaamd niet weten. Zelf kan ik namelijk geen 'tastbaar' bewijs van de verbinding vinden. Ik heb letterlijk niets ontvangen voor de €150 omdat de verbinding waarschijnlijk ook nog per abuis tot stand gekomen is.... Na herhaaldelijke verzoeken, is mij gewezen op de kleine lettertjes in een prijsplan (pdf) daarin wordt genoemd dat je voor t-zones (n.b. een dienst van t-mobile zelf) gewoon de volle mep, in mijn geval €150 moet betalen.Terwijl ze op hun website melden dat er max. €7,50 per dag gerekend wordt.

stofzuigertje

Re: Mobiel internetten is veel te duur (in ieder geval bij t-mob

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

U kunt beter voor tekenen contract eerst hier zoeken voor mobiel internet.

Naast Tering Mobiel is KPN hier ook bekend om de misleidende reclame en bij contract goed doorlezen blijkt dat er uitzonderingen zijn.

Dus geloof nooit alleen reclame en lees eerst dit forum (via zoeken) of kijk bij Vara Kassa waar ook veel klachten staan maar ook tips wat wel betaalbaar is.

Dus eerst hier en bij Kassa zoeken en je voorkomt miskopen die andere al gemaakt hebben.

henk51

Re: Mobiel internetten is veel te duur (in ieder geval bij t-mob

Ongelezen bericht door henk51 »

Ik ben het helemaal eens met stofzuigertje.In de loop der jaren is de Tros Radar site en ook Vara kassa een ware encyclopedie geworden van antwoorden en waarschuwingen en tips. Echter helaas worden deze pas geraadpleegd als de handtekening gezet is of produkt gekocht is. Dan voelt men zich bekocht,opgelicht,belazerd. Dit had veelal voor 90 % voorkomen kunnen worden als men vooraf onderzoek had gedaan.

gr Henk

Gesloten