Hallo allemaal,
ik kreeg afgelopen vrijdag een sms van een 0900 nummer dat mijn mobiele nummer geschikt is gemaakt voor i-mode etc. Ik bel prepaid van kpn. Heb de sms verwijderd, maar nu loopt mijn mobiel telkens vast en kan ik er niets meer mee beginnen. Heeft iemand anders hier ook last van?
Groetjes
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] mobiel ongevraagd omgezet voor i-mode
-
trompellie
Re: mobiel ongevraagd omgezet voor i-mode
Als je een toestel hebt wat geschikt is voor I-mode, dan KUN je daar met prepaid van KPN gebruik van maken. Het HOEFT natuurlijk niet. Als je er geen gebruik van maakt, dan kost het je ook niks!
Dat je mobiel nu vast loopt, heeft hier niks mee te maken. De wijziging die KPN heeft doorgevoerd, is in hun centrale en niet in jouw telefoon. Het een staat los van het ander.
Als je mobiel telkens vastloopt, ga er dan eens mee naar de winkel waar je hem gekocht hebt. Een software-update wil nog weleens wonderen doen.
Dat je mobiel nu vast loopt, heeft hier niks mee te maken. De wijziging die KPN heeft doorgevoerd, is in hun centrale en niet in jouw telefoon. Het een staat los van het ander.
Als je mobiel telkens vastloopt, ga er dan eens mee naar de winkel waar je hem gekocht hebt. Een software-update wil nog weleens wonderen doen.