LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Mobiele telefoon kapot (sportarmband)

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
mason

Mobiele telefoon kapot (sportarmband)

Ongelezen bericht door mason »

Ik ben al een tijdje tevreden eigenaar van een htc one (m7) maar tijdens sporten een flink object in je broekzak te hebben en te rennen met oordopjes in is soms wel hinderlijk.
Ik ben maar eens op zoek gegaan naar zo een handige sportarmband om mijn telefoon in te doen tijdens het sporten ik de stad in gevraagd waar ik zo een band kan halen en jawel hoor een paar winkels verderop de Xenos, voor een paar euro precies wat ik nodig heb ben die avond meteen wezen rennen toen ik thuis weer was aangekomen vond ik de band wel erg nat van het zweet, ik dacht ''dat zal zo wel horen''. De volgende ochtend sportief opgestaan band om telefoon erin oordopjes in en lekker rennen met muziek kom na een uurtje weer thuis aan (weer een natte band) haal me telefoon eruit veeg hem droog af aan me shirt klaargemaakt en omgekleed naar school. op school viel me telefoon uit (kan gebeuren baterij leeg) maar hij laadde niet meer thuis op ook.

eindstand: Waterschade... (valt niet onder garantie!)

wat kan ik nu doen ik hang aan een nieuwe telefoon en dat is toch best een prijskaartje.
had prepaid geen abbo geen verzekering)
PS: Telefoon zal ongeveer 1 jaar en paar maanden zijn.

tenormin

Re: Mobiele telefoon kapot (sportarmband)

Ongelezen bericht door tenormin »

Tja, ben toch bang dat het goedkope Xenos bandje je de das heeft omgedaan, in dit geval je telefoon. Zoals je al aangeeft: 'waterschade' valt nergens onder. Niet te repareren? Is natuurlijk ook duur, als dat al kan. Zwaar pech gehad hebben.

GJvdZ

Ongelezen bericht door GJvdZ »

Het is niet zo zeer de prijs van het bandje die de telefoon de das heeft omgedaan, maar het materiaal. Als het zweet door het materiaal heen gaat en in de telefoon terecht komt houdt het op.

En het is "mijn telefoon" en "mijn shirt" i.p.v. "me telefoon" en "me shirt". Dat laatste is spreektaal, maar hier schrijven we.

sjohie

Ongelezen bericht door sjohie »

mason schreef:Ik ben al een tijdje tevreden eigenaar van een htc one (m7) maar tijdens sporten een flink object in je broekzak te hebben en te rennen met oordopjes in is soms wel hinderlijk.
Ik ben maar eens op zoek gegaan naar zo een handige sportarmband om mijn telefoon in te doen tijdens het sporten ik de stad in gevraagd waar ik zo een band kan halen en jawel hoor een paar winkels verderop de Xenos, voor een paar euro precies wat ik nodig heb ben die avond meteen wezen rennen toen ik thuis weer was aangekomen vond ik de band wel erg nat van het zweet, ik dacht ''dat zal zo wel horen''. De volgende ochtend sportief opgestaan band om telefoon erin oordopjes in en lekker rennen met muziek kom na een uurtje weer thuis aan (weer een natte band) haal me telefoon eruit veeg hem droog af aan me shirt klaargemaakt en omgekleed naar school. op school viel me telefoon uit (kan gebeuren baterij leeg) maar hij laadde niet meer thuis op ook.

wat kan ik nu doen ik hang aan een nieuwe telefoon en dat is toch best een prijskaartje.
Een goedkopere telefoon kopen als het prijskaartje van een nieuwe niet zint? De One (m7) heeft geen IPxx certificering die hem (spat)waterdicht maakt zoals Sony al een paar jaar heeft, en Samsung ook sinds kort. Dat jij tot 2x toe er mee gaat lopen totdat hij helemaal nat van het zweet uit die houder komt, is HTC niet aan te rekenen.

Waterschade valt niet onder de garantie, dus in dit geval heeft de verkoper en/of HTC gelijk als je ze niet helpen.

berndv

Ongelezen bericht door berndv »

mason schreef:Ik ben al een tijdje tevreden eigenaar van een htc one (m7) maar tijdens sporten een flink object in je broekzak te hebben en te rennen met oordopjes in is soms wel hinderlijk.

Helaas zal dit onder eigen schuld gerekend worden, hoe vervelend het ook is. Een telefoon van 600 euro in een bandje van een paar euro, de prijs zegt natuurlijk niet alles, maar geeft je ook geen garantie.

bprosman

Ongelezen bericht door bprosman »

Paar nachten in een bak rijst wil nog wel eens helpen, batterij er uit.
Droge rijst uiteraard ;-)

encore

Ongelezen bericht door encore »

Of van dat speciale spul dat ze ook in vochtslurpers gebruiken... Maar ik vrees dat we te maken hebben met een trolltopic.

Gesloten