| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Monopolie positie KPN
-
henk polman
Monopolie positie KPN
Omdat ik op een aanbieding van tele 2 voor bellen + internetten in wilde gaan heb ik contact opgenomen met tele 2. Na veel bellen en wachten en doorverbonden worden met een andere afdeling kreeg ik na 2 dagen eindelijk iemand aan de lijn die precies wist wat de bedoelijng was en hoe dit zou moeten. ik heb nu een isdn aansluiting via kpn en adsl van tele 2
om over te kunnen stappen naar tele 2 moet deze isdn aan sluiting overgezet worden naar analoog. dus met de klantenservice van kpn gebeld dit overzetten kon zomaar niet, dan moest tele 2 eerst de adsl aansluiting verwijderen.dus weer met tele 2 gebeld en de situatie weer uitgelegd en na veel zoeken en heen en weer gepraat kreeg ik de waarschuwing, dat als ik de aansluiting bij kpn liet veranderen dat ik dan voor een jaar weer een contract had en het weinig zinvol was om over te stappen naar tele-2 compleet. ik zou dan een bel-budget abonnement van kpn moeten nemen en dus een jaar dit abonnement moeten betalen, maar dit houdt wel in dat ik dan niet via een carrier-preselect kan bellen, dus dure belminuten!!!
Tele-2 zal voor mij uitzoeken wat voor mij het voordeligste is en hiervoor een aanbieding maken.
Dus nu maar afwachten.
om over te kunnen stappen naar tele 2 moet deze isdn aan sluiting overgezet worden naar analoog. dus met de klantenservice van kpn gebeld dit overzetten kon zomaar niet, dan moest tele 2 eerst de adsl aansluiting verwijderen.dus weer met tele 2 gebeld en de situatie weer uitgelegd en na veel zoeken en heen en weer gepraat kreeg ik de waarschuwing, dat als ik de aansluiting bij kpn liet veranderen dat ik dan voor een jaar weer een contract had en het weinig zinvol was om over te stappen naar tele-2 compleet. ik zou dan een bel-budget abonnement van kpn moeten nemen en dus een jaar dit abonnement moeten betalen, maar dit houdt wel in dat ik dan niet via een carrier-preselect kan bellen, dus dure belminuten!!!
Tele-2 zal voor mij uitzoeken wat voor mij het voordeligste is en hiervoor een aanbieding maken.
Dus nu maar afwachten.
Re: Monopolie positie KPN
weet je zeker dat je naar tele 2 wilt over stappen???
ik zou maar eerst eens goed het forum doorlezen...
ik zou maar eerst eens goed het forum doorlezen...
-
FritzTheCat
- Contacteer:
eigenlijk moet je KPN dankbaar zijn niet 1 2 3 over te kunnen stappen naar Tele NEE.

Het klopt wel, overgaan naar een ander abbonementsvorm zit je er weer een jaar aan vast en in het gevalTele 2 wees KPN er dankbaar voor.
Scheelt een hoop ellende.
Scheelt een hoop ellende.
Je zegt dit:
Omdat ik op een aanbieding van tele 2 voor bellen + internetten in wilde gaan heb ik contact opgenomen met tele 2. Na veel bellen en wachten en doorverbonden worden met een andere afdeling kreeg ik na 2 dagen eindelijk iemand aan de lijn die precies wist wat de bedoelijng was en hoe dit zou moeten.
En je wilt nog steeds overstappen?? NIet doen!
Tipje: Als je in NH woont, neem dan kabel van Multikabel (quicknet)
Omdat ik op een aanbieding van tele 2 voor bellen + internetten in wilde gaan heb ik contact opgenomen met tele 2. Na veel bellen en wachten en doorverbonden worden met een andere afdeling kreeg ik na 2 dagen eindelijk iemand aan de lijn die precies wist wat de bedoelijng was en hoe dit zou moeten.
En je wilt nog steeds overstappen?? NIet doen!
Tipje: Als je in NH woont, neem dan kabel van Multikabel (quicknet)
als je goedkoop wilt bellen: bellen via internet (VoIP etc)
als je betrouwbaar wilt bellen: KPN (je bent iets duurder uit maar scheelt een hoop gedoe)
als je betrouwbaar wilt bellen: KPN (je bent iets duurder uit maar scheelt een hoop gedoe)
ik heb bij een aanzienlijk aantal mensen de laatste tijd tiscali+ telefonie
of kpn internet plusbellen geinstalleerd en het werkt uitstekend. op dit moment is tiscali naar mijn inzicht erg voordelig n.l 34,95 voor 2mb internet en telefonie dit is inclusief de kpn koperlijn vergoeding en altijd gratis bellen naar vaste telefoonnummers.dan is bv multikabel erg duur
n.l voor het 3 in een pakket 39,00 men heeft dan de beschikking over maar 128kbps internet en een telefoonverbinding waarvan je vaak maar moet afwachten doet ie het of doet ie het niet. ook bepaalde adsl-voip aanbieders kun je maar beter links laten liggen versatel/tele2 scarlet. wanadoo wrdt de laatse tijd beter.
of kpn internet plusbellen geinstalleerd en het werkt uitstekend. op dit moment is tiscali naar mijn inzicht erg voordelig n.l 34,95 voor 2mb internet en telefonie dit is inclusief de kpn koperlijn vergoeding en altijd gratis bellen naar vaste telefoonnummers.dan is bv multikabel erg duur
n.l voor het 3 in een pakket 39,00 men heeft dan de beschikking over maar 128kbps internet en een telefoonverbinding waarvan je vaak maar moet afwachten doet ie het of doet ie het niet. ook bepaalde adsl-voip aanbieders kun je maar beter links laten liggen versatel/tele2 scarlet. wanadoo wrdt de laatse tijd beter.
je hebt waarschijnlijk gelijk (ik gebruik namelijk geen telefoon van MK, maar mijn ouders die wel telefoon hebben van MK hoor ik nooit zeuren daarover), maar je vergeet wel dat bij Multikabel die 39 euro ook een TV-abonnement bij zit, dus je moet dan 15,45 euro er nog vanaf trekken, wil je het kunnen vergelijken met jou verhaaltje 
En daarnaast is het een 256 Kbit/s verbinding
En daarnaast is het een 256 Kbit/s verbinding
-
jeroentjuh82
Je kunt natuurlijk ook nog Internetplusbellen nemen. Als je ISDN hebt, betaal je namelijk zowieso al 75 overstapskosten naar analoog. Als je internetplusbellen neemt heb je voor 44,95 al gratis bellen naar vaste nummers en een ADSL verbinding. Dus ook zeker aantrekkelijk !!
-
Rob Kempers
Ik vind het raar dat u de KPN de schuld geeft, het kjlopt dat je eerst isdn moet verwijderen het is natuurlijk raar dat Tele 2 je dan opnieuw een contract aanbied voor 2 jaar dit is ook een nonebtrouwbare club, als je preselct wilt bellen dan niet via tele 2, heb je lange gesprekken kan je het beste dan met 1643 preselct bellen gratis alleen 9 cent startarief bel je gemiddeld niet langger als drie minuten kan je het beste 1601 bellen deze rekenen ongeacht de tijd 0,05 cent met 6 cent starttarief. Als je adsl heb kan je ook via voipobuster bellen dan betaal je verlopig niets ook geen starttarief wel moet je om de 120 dagen 10 euro storten en een heleboel landen zijn gratis en de landen die niet gratis zijn zijn spot goedkoop