LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Motorola, welke

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
FritzTheCat
Berichten: 243
Lid geworden op: 12 jun 2005 10:33
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Motorola, welke

Ongelezen bericht door FritzTheCat »

Ik overweeg een Motorola aan te schaffen. Na 8 jaar Philips word het tijd voor een ander merk. Niet dat ik ontevreden ben maar de huidige Philips modellen hebben geen Bleutooth.

Ik denk aan een V3 of MPX220.


Wie kan er advies geven?

talea
Berichten: 22
Lid geworden op: 12 jun 2005 20:36

Re: Motorola, welke

Ongelezen bericht door talea »

De keuze hangt af van wat je met je toestel wilt gaan doen en wat je belangrijk vindt.

De Mpx-220 is een smartphone (windows mobile) en het geheugen kan uitgebreid worden. Mede hierdoor kan er dus ook navigatie op het toestel. Ook voor de mp3 speler is het uitbreidbaar geheugen erg makkelijk. Nadeel van het toestel vind ik dat het redelijk dik is.

De V3 is een designtelefoon, waar toch wel wat dingen missen, bijvoorbeeld het geheugen. Dat is maar 5mb, dus na een paar foto's en een ringtone houdt het wel op. Nadeel van het toestel is ook dat het redelijk langzaam is en bestanden versturen via bluetooth is mij nog niet gelukt.

Wanneer je dus puur naar de specs van de toestellen kijkt zou je het beste voor de mpx-220 kunnen gaan, vind je dit echter niet zo belangrijk en ga je meer voor het uiterlijk van de telefoon dan is de v3 een goede keus. (ik heb er nog geen spijt van tenminste.

FritzTheCat
Berichten: 243
Lid geworden op: 12 jun 2005 10:33
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Re: Motorola, welke

Ongelezen bericht door FritzTheCat »

Bellen en SMS is het meeste wat ik ermee ga doen. Met mijn huidige Philips 825 doe ik wel eens WAP gebruiken maar das niet noemenswaardig.

Ik vind de V3 heel mooi alleen erg breed.

Zal ze eens in de winkel gaan vergelijken mits een winkel ze allebei heeft liggen.

Predicador
Berichten: 139
Lid geworden op: 06 jun 2005 14:45

Re: Motorola, welke

Ongelezen bericht door Predicador »

wil je windows op je telefoon of gewoon een betrouwbaar systeem? de mpx200 is een "smartphone", waar een hoop extra mee mogelijk is, mits er niet te veel storingen ontstaan. Indien je een mpx200 met een nieuw softwarepakket aanschaft, dan zou het wel een goed toestel kunnen zijn.

FritzTheCat
Berichten: 243
Lid geworden op: 12 jun 2005 10:33
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Re: Motorola, welke

Ongelezen bericht door FritzTheCat »

MPX2** met windows software.............laat dan maar zitten.

De V3 heeft toch hopelijk iets anders.

Die klere Gates is echt troep.

Predicador
Berichten: 139
Lid geworden op: 06 jun 2005 14:45

Re: Motorola, welke

Ongelezen bericht door Predicador »

k dacht wel dat je zo zou reageren... tis een motorola dumbphone... met een mooi internet explorer logo voor als je wilt browsen...

FritzTheCat
Berichten: 243
Lid geworden op: 12 jun 2005 10:33
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Re: Motorola, welke

Ongelezen bericht door FritzTheCat »

Hahaha, de V3 lijkt me echt beter keus dan.

Morgen maar eens gaan shoppen. Kijken wie er het beste aanbod kan doen.

Bedankt voor je reactie.

punkyjunky
Berichten: 7
Lid geworden op: 10 aug 2005 10:19

Re: Motorola, welke

Ongelezen bericht door punkyjunky »

Motorola ziet er goed uit qua design maar alletwee de telefoons zijn NIKS...

FritzTheCat
Berichten: 243
Lid geworden op: 12 jun 2005 10:33
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Re: Motorola, welke

Ongelezen bericht door FritzTheCat »

O, en waarom niet en welke dan wel?

AUB geen Nokia's..........das allemans rommel.

debroekies
Berichten: 4
Lid geworden op: 13 sep 2005 11:10

Re: Motorola, welke

Ongelezen bericht door debroekies »

:x neem geen motorola!!!!, ik had een V600, gekocht september 2004, In mei 2005, valt hij steeds uit, op 3 juni wordt hij opgestuurd voor reparatie, krijg hem ongerepareerd terug. ben nu ruim 3 mnd verder en drie maal opsturen later. heb nog geen telefoon terug.Krijg de mededeling vochtschade en valt dus buiten de garantie. Vreemde zaken omdat ze er op deze manier altijd onderuit kunnen komen en vreemd dat ze pas na drie mnd ontdekken dat er vochtschade????zou zijn.

angel1978
Berichten: 11256
Lid geworden op: 30 aug 2005 11:08

Re: Motorola, welke

Ongelezen bericht door angel1978 »

Ik weet niet wat je tegen nokia's hebt... Vooralsnog bevallen die mij het beste ( zowel qua stabiliteit, functionaliteit als de rest van de "teiten" :twisted: ).
Dat je niet happig bent op een windows-machine kan ik begrijpen, maar een symbian OS heeft ook weer z'n nadelen.
Als je naar de toekomst kijkt, neem dan in ieder geval een telefoon met BT, uitbreidbaar geheugen en goede internetmogelijkheden.
Een smartphone ben ik niet zo kapot van, maar da's vooral qua design.

Angelic
Berichten: 140
Lid geworden op: 18 aug 2005 08:10

Re: Motorola, welke

Ongelezen bericht door Angelic »

Motorola NIET doen!
Uiteraard is het voor iedereen verschillend, maar ik heb er inmiddels twee gehad. De V600 en de V980. Alletwee bagger!
De toestellen zijn mooi qua design, maar qua functionaliteit en duurzaamheid een absolute no-go!
Batterijen die na 2 dagen (weinig) gebruik, totaal leeg zijn.
functies vallen uit, na nog geen jaar kon ik niet meer gebeld worden, noch bellen.
Voor mij nooit meer Motorola, hoe mooi ze ook zijn.

RobbieP
Berichten: 157
Lid geworden op: 16 sep 2005 21:08

Re: Motorola, welke

Ongelezen bericht door RobbieP »

Motorola niet aan beginnen, net als Siemens. Onbegrijpelijke menu-structuren, onbegrijpelijke gebruiksaanwijzingen, gewoon Nokia, samsung o.i.d. nemen

RobbieP
Berichten: 157
Lid geworden op: 16 sep 2005 21:08

Re: Motorola, welke

Ongelezen bericht door RobbieP »

AUB geen Nokia's..........das allemans rommel
Het is ook niet zonder reden dat Nokia allemansrommel is, en Motorola niet
Laatst gewijzigd door RobbieP op 07 jan 2006 03:37, 1 keer totaal gewijzigd.

maybe
Berichten: 439
Lid geworden op: 26 nov 2004 14:43

Re: Motorola, welke

Ongelezen bericht door maybe »

ik zou absoluut geen motorola nemen. Maar gewoon een nokia, of sony ericsson.

Gesloten