LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] My Messenger

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Xianta
Berichten: 3
Lid geworden op: 04 nov 2005 22:22

My Messenger

Ongelezen bericht door Xianta »

Hallo,

Bij toeval kom ik op een site, waar ik 'gratis' een naamringtone kan krijgen. Omdat ik het niet helemaal vertrouw, want tegenwoordig is geen enkele sms meer gratis, lees ik de voorwaarden, maar kan daar niks terugvinden over het feit dat ik gelijk aan een abonnement vast zou zitten.

Met de naamringtone krijg je gelijk MSN Messenger voor op je mobiele telefoon. Je wordt doorverwezen naar de site www.mymessenger.nu. Ook hier kan ik niks terugvinden over kosten. Maar wel dat ik het een week kan uitproberen. Maar ik weet dan niet voor hoe lang ik er aan vastzit en wat het uiteindelijk allemaal gaat kosten.

Is er iemand die hier al ervaring mee heeft of die wel weet wat de kosten zijn. Ik ben er in ieder geval niet aan begonnen, heb namelijk geen zin in torenhoge rekeningen.

Groetjes

Vanessa

Morrigan
Berichten: 84
Lid geworden op: 07 nov 2005 20:15

Re: My Messenger

Ongelezen bericht door Morrigan »

Je argwaan is terecht, niet op in gaan. Gratis klinkt mooi, maar daarna ga je het dubbel en dwars betalen met een abonnement waar je bijna niet vanaf komt. Je leest heel vaak dat mensen daarna in de problemen komen en in no time door hun beltegoed heen zijn.

mariskavanslooten
Berichten: 2
Lid geworden op: 17 jan 2007 22:07

Re: My Messenger

Ongelezen bericht door mariskavanslooten »

Ja, ik ben ook de pineut. Heb me aangemeld bij MyMessenger voor ringtone; en word nu bestormd door sms-jes! Zo'n sms-je kost me zo'n 3 euro per keer! Ik baal dus als een stekker; mijn beltegoed is na een paar dagen op. Ik word elke week lastig gevallen met opeenvolgende sm-jes. Ik weet niet hoe ik me kan afmelden of hoe ik deze sms-jes kan blokkeren. Wie kan mijn helpen met dit vervelende probleem; zodat ik nog wat beltegoed overhou?

mariskavanslooten
Berichten: 2
Lid geworden op: 17 jan 2007 22:07

Re: My Messenger

Ongelezen bericht door mariskavanslooten »

Denk dat ik het weet; via geschiedenis ben ik op de bewuste site terechtgekomen,nl : www.mymessenger.nu. Daar staat in kleine lettertjes dat je je kunt afmelden door mm stop naar 3010 te sms-en. Hopelijk ben ik er nu vanaf (?).

Marssjo
Berichten: 254
Lid geworden op: 29 sep 2005 15:23

Re: My Messenger

Ongelezen bericht door Marssjo »

MSN'nen (bijv. via GPRS) op je GSM doe ik via: http://wap.tjat.com Je kunt dan kiezen : ICQ of MSN alleen niet in de Nederlandse taal.

CFredrix
Berichten: 2
Lid geworden op: 28 jan 2007 23:08

Re: My Messenger

Ongelezen bericht door CFredrix »

Op de site staat:

Je ontvangt deze ringtone gratis van MyMessenger. MyMessenger is een dienst van fsp mobile, aanbieder van content voor GSM toestellen waaronder MyMessenger, MSN op je GSM. Vanaf nu ben je dus niet meer gebonden aan je pc om toch te kunnen MSN’en met al je buddies. Het verzenden van dure smsjes kan je nu dus tot een minimum beperken. Met MyMessenger kan je MSN’en van je GSM naar PC, van PC naar GSM én van GSM naar GSM. Altijd en overal waar je GSM toestel bereik heeft. Je hebt voor het gebruik van MyMessenger uiteraard wel een geschikt toestel nodig en een gprs/umts verbinding. Je kan MyMessenger op praktisch alle moderne GSM toestellen gebruiken. MyMessenger is een abonnementsdienst. Door de gratis ringtone van MyMessenger te accepteren heb je je automatisch aangemeld als member van MyMessenger. Je ontvangt dus géén ringtone als je je niet aanmeldt voor MyMessenger. De kosten voor het membership van MyMessenger én een wekelijks nieuwe ringtone of wallpaper bedragen drie euro p.wk per item. MyMessenger en een ringtone of MyMessenger en een wallpaper zijn twee verschillende items. Wil je geen gebruik meer maken van MyMessenger dan kan je je membership opzeggen door een sms te zenden naar 3010 met de tekst MM STOP. Voor het aanmelden van MyMessenger moet je 16 jaar of ouder zijn en / of toestemming van (één van de) ouders hebben en/of de betaalgemachtigde. Als je je aanmeldt voor MyMessenger bevestig je dat je de leveringsvoorwaarden en disclaimer hebt gelezen en hiermee akkoord gaat en dat je voldoet aan de geldende voorwaarden zoals hierboven beschreven én dat je deze accepteert. MyMessenger werkt volgens de richtlijnen van de Nederlandse Code of Conduct voor SMS diensten.

Oftewel 6 euro per week!!!

SMS dan MM STOP naar 3010!!!! om te stoppen!

patricia1985
Berichten: 4
Lid geworden op: 30 jan 2007 17:32

Re: My Messenger

Ongelezen bericht door patricia1985 »

hallo, bij deze ben ik dus ook gedupeerde heb net mijn rekening binnen en deze bedraagt 126,00 waaronder86,78 deze sms dienst van de periode 6-1-07 tm 15-1-07
erzijn mij in totaal 77 smsen van mymessenger gestuurd ind doordat ik gereageerd heb op GRATIS NAAMRINGTONE ik heb nergens in de voorwaarde gezien dat ze in 2 weken tijd 77 opeenvolgende smsen versturen van 1,26 per ontvangen sms hoe moet ik dit nu doen of hoe kan ik het verhalen help mij als u wat weet
heel erg bedankt :x :wink:

opperbom
Berichten: 72
Lid geworden op: 16 mei 2006 14:13

Re: My Messenger

Ongelezen bericht door opperbom »

Omdat je zelf een abonnement hebt afgesloten op een sms-dienst wordt het helaas gewoon betalen. Ik zou me wel meteen afmelden voor deze dienst uiteraard.


Marchel

patricia1985
Berichten: 4
Lid geworden op: 30 jan 2007 17:32

Re: My Messenger

Ongelezen bericht door patricia1985 »

hai,
ik heb mymessenger gemaild met dezelfde mededeling en hun mailde direct terug met excuses ze gingen het uitzoeken en ik zou het bepaald bedrag terug te krygen want je hoort er maar 4 in de week te kryge

Tammes
Berichten: 3
Lid geworden op: 31 jan 2007 21:02

Re: My Messenger

Ongelezen bericht door Tammes »

hee,

Mijn vriendje zei dat ik dat snel moest sms'en en daarna was hij offline. Gebeurde op msn dus. Ik had eerst (met mijn domme kop) niet opgezocht wat het is. Later toch maar gedaan en zodoende kwam ik hier terecht. Ik heb meteen MM STOP naar 3010 gesms't.
Maar heb nog geen reactie terug.
Denken jullie dat ik er nog op tijd bij ben? En dat ik nu werkelijk ben afgemeld?

Tamara.

patricia1985
Berichten: 4
Lid geworden op: 30 jan 2007 17:32

Re: My Messenger

Ongelezen bericht door patricia1985 »

denk het wel o heb ik het ook gedaan en ben er nu vanaf..........
:wink:

Tammes
Berichten: 3
Lid geworden op: 31 jan 2007 21:02

Re: My Messenger

Ongelezen bericht door Tammes »

Had jij een berichtje terug ontvangen?
Dat je nu uitgeschreven was, ja of nee.. ?

Tamara

patricia1985
Berichten: 4
Lid geworden op: 30 jan 2007 17:32

Re: My Messenger

Ongelezen bericht door patricia1985 »

nee dat niet maar ik heb ze niet meer gehad en anders moet je ze mailen........

Tammes
Berichten: 3
Lid geworden op: 31 jan 2007 21:02

Re: My Messenger

Ongelezen bericht door Tammes »

Oké,
Bedankt tot zover! ;-)

Henny01
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 feb 2007 12:59

Re: My Messenger

Ongelezen bericht door Henny01 »

Hoi,

Ook ik ben bestookt met SMS-jes. Ook van andere ongein. Weet niet hoe dit alles ontstaan is, wellicht heeft één van mijn kids m'n gsm gebruikt. Heb me ook laten vertellen, dat een openstaande Bluetooth verbinding voor een hoop ellende kan zorgen.

In ieder geval, een sms naar 3010 met MM STOP geeft als antwoord "Je bent afgemeld bij de Mymessenger Dienst.
Fraaie dienst :evil: moet de rekening nog krijgen!

Heb via de telecom provider de volgende website gekregen:
www.smsafzeggen.nl/

Hopelijk heeft iedereen hier wat aan.

chubaba
Berichten: 2
Lid geworden op: 23 feb 2007 13:19

Re: My Messenger

Ongelezen bericht door chubaba »

Ik kreeg van de week ook mijn factuur binnen. Ik had 29 euro aan een sms service. Ik maak hier nooit gebruik van. Uiteindelijk kwam ik er achter dat ik voor een reclame smsje (ga naar www.mymessenger.nu) moest betalen.

Ik ben opzoek gegaan naar contactgegevens van mymessenger. Er was alleen een emailadres. (wettelijk klopt dit niet) Na 2x heen en weer mailen hadden ze mijn contract stopgezet. (welke ik nooit heb afgesloten) Hier nam ik geen genoegen mee, zomaar 29 euro van me stelen!

Uiteindelijk heb ik om een handtekening gevraagd van het contract. Welke ik nooit gegeven heb. In de wet staat ook geregeld dat bij dwaling en bedrog de overeenkomst nietig verklaard kan worden. zie http://www.wetboek-online.nl/wet/BW6/228.html

Indien hier dus een overeenkomst was, wilde ik hem laten ontbinden en de gemaakte schade heb ik teruggeeist. Gevolg vandaag hebben ze netjes 29 euro overgemaakt.

Verdere informatie het bedrijf heet FSP-MOBILE.

Ik hoop dat jullie hierdoor geholpen zijn.

Laat dan even je reactie weten.

justdoitplz
Berichten: 3
Lid geworden op: 24 feb 2007 10:30

Re: My Messenger

Ongelezen bericht door justdoitplz »

misschien lees ik ergens overheen maar heb je het emailadres ook? the website van mymessenger lijkt plat te liggen maar ik wil ze toch wel graag mailen. kinderen van 8 kunnen zich schijnbaar aanmelden voor deze onzin, en ja afmelden is zo gebeurt maar 26 euro voor iets waar ik niet om heb gevraagd maar een 8 jarig jongetje vind ik idioot. dat moet gewoon niet mogelijk zijn.
goed gedaan dus.. moeten we allemaal doen? kan dus helaas geen mailadres vinden :?

chubaba
Berichten: 2
Lid geworden op: 23 feb 2007 13:19

Re: My Messenger

Ongelezen bericht door chubaba »

ze hebben een emailadres dat is [email protected]

juridisch hebben ze geen poot om op te staan.

suc6 ermee!

laat je weten hoe het is afgelopen.

groeten

justdoitplz
Berichten: 3
Lid geworden op: 24 feb 2007 10:30

Re: My Messenger

Ongelezen bericht door justdoitplz »

ik heb ze nu een mail gestuurd, dus maar even afwachten, thanks voor het adres :)

mhveger
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 mar 2007 20:44

Re: My Messenger

Ongelezen bericht door mhveger »

als je van my messenger kan afkomen moet je een sms versturen naar 3010 en dan mmstop zo ben ik er ook van af gekomen.het is schandalig dat dit allemaal kan . :oops:

Gesloten