LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] my vodafone beltegoed opvragen werkt al weken niet meer ..

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.

worden jullie ook zo moe van die waardeloze service bij grote bedrijven ?

ja
43
88%
nee
3
6%
soms
3
6%

Totaal aantal stemmen: 49

imsel

Re: my vodafone beltegoed opvragen werkt al weken niet meer ..

Ongelezen bericht door imsel »

Gisteren nog even gekeken op mijn verbruik van vodafone. Het lijkt er op dat ik tussen de maanden juni en juli helemaal geen beltegoed heb gehad :S altijd als ik keek had ik 0 euro van mijn abonnement van 27,50 over... met 3 dagen achterstand zit ik nu al op 25 euro over mijn bundel heen, terwijl ik alleen regelmatig sms en niet eens bel... klantenservice kan niets voor mij doen en zegt dat ik gewoon mijn beltegoed heb gehad :evil:

rob384

Ongelezen bericht door rob384 »

Ja het is om moedeloos van te worden wij hebben verschillende telefoonnummers bij Vodafoon en opeens geen beltegoed meer en al meer dan 30 euro buiten de belbundel gebeld en we hebben net de rekening betaald en nu al meer dan 30 euro er buiten bellen.
Word er niet goed van zelfs mijn zoon zit er buiten die belt bijna nooit net als mijn vrouw zit er ook buiten en die belt echt nooit.
Als je belt of een email stuurd ze weten het niet even afwachten we zijn er mee bezig schrijf een mail naar Vodafonewebrelations kreeg je ook niet het antwoord wat je wilt hebben dat het gewoon niet klopt.
Nee gewoon gedult hebben we zijn er mee bezig ja een puinhoop er van maken.
Ik zat eerst bij Debitel nooit geen problemen maar door dat Vodafoon de kosten had verhoogt kon Debitel mij niet meer goedkoop laten bellen en kreeg een aanbieding om over te stappen naar Vodafoon scherp
Ja scherp inderdaat alleen maar problemen.

imsel

Ongelezen bericht door imsel »

ik ben blij dat ik niet de enige ben rob384... maar het is gewoon niet normaal wat Vodafone ons hier flikt! Mijn vriendin en ik hebben in totaal al meer dan 300 euro "buiten de bundel" gebeld door het niet tijdig toeschrijven van beltegoed... Ook de maandelijkse afschrijving van Vodafone is een dikke zooi, het varieert van de 24 van de vorige maand, tot de 17e van de volgende maand... triest

rob384

Ongelezen bericht door rob384 »

Ja het verbaast mij dat ik er zo weinig over vind op internet ben al twee weken bezig met die verhaal klopt voor geen kant en dan zeggen ze ja buiten de bundel bellen is niet onze fout ja maar als je net je rekening hebt betaald en geen beltegoed krijgt wie is dan fout ik kan zo al 6 telefoon nummers die het zelfde hebben allemaal bellen buiten de belbundel zo maar opeens klopt gewoon niet.
Ga nu vandaag het hoofdkantoor van Vodafoon bellen wil nu duidelijkheid.
Groetje rob

Xtra

Ongelezen bericht door Xtra »

Je kunt doen wat je wilt, Vodafone heeft overal sch**t aan kennelijk.

Erg jammer!

chemistry

Ongelezen bericht door chemistry »

Jammer dat vodafone web relations er alleen is om de ''goede naam'' hoog te houden en niet om dingen echt op te lossen..
Vandaag is het tegoed nog steeds niet opvraagbaar..
Gaat al 3 maanden zo, ook rekeningen die 400% hoger zijn dan normaal.
En gesprekken die wel gefactureerd worden maar nooit plaatsvonden.
Helaas dat het zo moeilijk te bewijzen is anders zat ik nu op het politieburo voor aangifte van diefstal en fraude.
Want dat is duidelijk waar vodafone bewust mee bezig is.

Sterkte en succes aan alle overige vodafone klanten!

heartbeat1979

Ongelezen bericht door heartbeat1979 »

Hier nog eentje welke genaaid is door Vodafone... :?
Rekening al geruime tijd niet beschikbaar en nu blijkt ineens dat ik drie maanden dik over mn bundel heen zou zijn.... Wel dikke rekeningen sturen dus... Ik ben ondertussen gaan samenwonen en gebruik mn gsm dan ook een stuk minder dan voorheen. Dit kan gewoon niet waar zijn.... Ook afgelopen maand zou ik over mn bundel van 35 euro heen gegaan zijn maar heb nog wel een tegoed van 47 euro... hoe kan dat? :x

Mariel32

Ongelezen bericht door Mariel32 »

Yep, ook ik voel mij opgelicht door Vodafone. Het is niet de eerste keer dat ze fouten maken met mijn factuur, maar nu is bij mij de maat vol. Een grove opsomming:
Sinds hun zogenaamde nieuwe systeem zijn mijn rekeningen van rond de 35 euro naar 60 tot 133 euro geschoten en mijn belgedrag is ongeveer hetzelfde gebleven. Ik kan al maanden lang mijn tegoed en rekeningen niet bekijken. En als ik eindelijk mn tegoed kan aflezen, dan staat er telkens weer iets anders. Het allermooiste is nog dat ik wordt belast voor bellen in het buitenland, terwijl ik mijn telefoon niet eens heb aangeraakt. Ik ben drie weken weggeweest, heb niet gebeld, niet gesmst en alsnog ben ik over mn tegoed heen en moet ik bijbetalen. Hoe kan dat?
O ja, nog iets aparts. Bij klantenservice geven ze aan dat ik 276 smsjes verstuurd heb in een maand, vandaar een hoge rekening. Echter, op mijn factuur staan er 233...rarara...hoe kan dat??
Vandaag uiteraard klantenservice gebeld en zij gaan mijn laatste rekeningen bekijken. Ik moet zelf over een week terugbellen om na te vragen wat de status is. Gaan we weer! Dit heb ik al eerder meegemaakt en uiteindelijk kreeg ik geld gecrediteerd (maar liefst 7 euro...jawel) na 3 maanden wachten, een hoop beloftes en vele telefoontjes van mijn kant natuurlijk! Want zelf even de klant bellen, zit er bij Vodafone niet in. Je wordt alleen vriendelijk toegesproken als je je abonnement wilt beeindigen. Dan zijn ze in ene vol begrip. Te laat, ik ga definitief weg bij Vodafone. Vanaf dag 1 is het al een ramp.

Xtra

Ongelezen bericht door Xtra »

Ik ga in elk geval de komende rekeningen terug laten boeken.
Eens kijken of ze dan wat vlotter worden.

Mariel32

Ongelezen bericht door Mariel32 »

Was nog even vergeten te melden dat Vodafone personeel met kennis over diens producten in dienst moeten hebben in de winkels. Toen ik mijn toestel ging halen met een UMTS 35 abonnement werd mij verteld dat alles uit dat bundel ging (a la Orange); dus smsen naar het buitenland, bellen naar het buitenland...alles. Geen omkijken meer naar. NOT! Alleen smsen en bellen in NL valt in het tegoed. De rest valt er allemaal buiten en kost extra, maar dat was die 'lieve' schat mij even vergeten te vertellen. Tja, toen zat ik dus vast aan een abonnement van 2 jaar waar ik niet blij mee was/ben. Bedankt nog!

hv00552

Ongelezen bericht door hv00552 »

Ook ik heb al sinds mei rekeningen die 25 tot 50 euro boven het abbo uitstijgen.
Het is een abbo van mijn zoon en heb hier zo geen controle meer op.

DEZE PRAKTIJKEN ZIJN ONAANVAARDBAAR!!!

Misschien kaan radar hier ook een aandacht aan besteden.
Heb het abbonement inmiddels opgezegd

Ga me aanmelden bij swas.

Erikbraam

Ongelezen bericht door Erikbraam »

We vinden het schandalig hoe Vodafone omgaat met het inzien van je beltegoed. Al maanden krijgen we te horen dat er storingen zijn. Het beltegoed is NOOIT up to date. Op de online site waar ik mijn beltegoed kan opvragen staat dat ik nog 756 minuten tegoed heb. Desondanks zit ik al over mijn beltegoed heen. Vanmiddag met een medewerkster van Vodafone gesproken. Ze vertelde dat ze inderdaad al een tijd problemen hebben met het opvragen van beltegoed. Wat Vodafone doet is klanten bewust om de tuin leiden. We zitten keer op keer over onze belbundel heen, gewoonweg omdat Vodafone onjuiste info geeft.
We hebben dan ook besloten om onze 2 abonnementen bij Vodofone op te zeggen.

toekje

Ongelezen bericht door toekje »

ik heb 2 maand geleden gebeld naar de helpdesk van vodafone om mijn saldo daar op te vragen, dit werkte ook niet.
maar

de medewerker van vodafone vertelde mij dat het probleem over 7 dagen zou worden opgelost. en als ik over mijn abonoment te goed heen zou gaan kon ik dit terug vragen door ergens een brief heen te sturen. op die manier zou ik het geld wat ik over mijn abbonoment had verbeld kon terug vragen

op dat moment was ik niet bang dat ik over mijn te goed heen zou gaan dus ben ik er niet op ingegaan.

maar nu na 2 maand heb ik 2 x een rekening binnen gekregen van vodafone waar ik 20 euro extra had verbruikt.
dus ik naar de helpdesk gebeld en gevraagd waar ik die papieren kon downloaden om mijn geld terug kon vragen. deze meneer wist van niks en snapte niet hoe zijn collega daar bij was gekomen.

ik heb het idee dat ze niet hadden verwacht dat het probleem zo lang zou duren
omdat het maar een week zou duren was het nog wel te doen om de mensen het geld terug te geven. maar nu naar 2 maand zou dat behoorlijk voor vodafone in de kosten lopen.

de medewerker van vodafone adviceerde mij om een brief te sturen naar het klachten centerum.

deze gegevens zou hij mij smsen.. maar tot nu toe nog niks ontvangen... (dus maar weer bellen)

zijn er meer mensen die dit zelfde verhaal herkennen?

heartbeat1979

eergisteren gebeld met de klantenservice... na een half uur in de wacht te hebben gestaan nam een duidelijk sjaggo dame de tel op en zei me door te verbinden... toen kwam het bandje dat het erg druk was en werd de verbinding verbroken! :? hoe irritant!

later maar weer teruggebeld. man aan de telefoon die mijn rekeningen handmatig zou controleren en mij uiterlijk gisteren 18.00 zou terugbellen.... niet dus!

ik vind het echt schofterig hoe vodafone hier mee omgaat... wel dikke facturen sturen en niet uitleggen hoe zoiets kan.
mijn vriendin heeft ook een vodafone abonnement en heeft t zelfde probleem....

mauricevh

Ongelezen bericht door mauricevh »

Ik heb precies hetzelfde probleem. Al weeeeken is mijn beltegoed niet up to date en weet ik niet waar ik aan toe ben. Het is voor mij elk einde van de maand weer een verrassing wat het bedrag wordt. Zo had ik vorige maand een rekening die 2 keer zo duur was als de kosten van mijn abbo per maand, en deze maand heb ik opeens 2 keer zoveel beltegoed over als ik zou moeten hebben volgens mijn abbo (dit klopt dus niet, zal wel weer aan het opvraagsysteem liggen, maar wel zéér misleidend).

Ik ben vodafone inmiddels dan ook helemaal zat. Ik ben 3 jaar geleden klant bij ze geworden omdat ik zeer positieve verhalen had gehoord, maar inmiddels is mij duidelijk geworden dat de ontvangst lang niet altijd beter is, de abbonementskosten al helemaal niet lager dan die van de concurenten zijn en de klantenservice niet van hoge kwaliteit. MyVodafone voegt door zijn vertragingen en onvolledigheid ook weinig toe...

Delights_angels

Ongelezen bericht door Delights_angels »

na 5 keer mailen en bellen en doen snap ik er nog niks van mijn bundel verandert zelfs als ik hem niet eens verander .............!

tegenwoordig hou ik het elke dag maar bij want snap er zelf niks van

6-08-2008 van mijn bundel 22,50 naar 22.20 oke had paar smsjes gestuurdt wat na te trekken was

toen op 9-08-2008 van 22,50 naar 21.60 alleen me voicemail gebelt duur belletje ....!

en dan op 10-08-2008 22,50 naar 20,85 gaan en dat terwel je de hele dag de telefoon niet hebt aangeraakt

net als buiten u bundel die was bijgewerkt tot 31-07-2008 het bedrag wat volgens mijn ogen veel en veel te hoog is en ook voor gebelt heb was 48,20 en dat was op 6-08 -2008 dan denk je mmhh oke gelijk aan de bel getrokken

en dan kijk ik op 9-08-2008 het bedrag buiten u bundel is 50,34 ???

nou echt krijg er echt de balen van je krijgt ze niet aan de lijn en als je ze aan de lijn we kijken het na mailen gedaan vanaf 6-08-2008 al aan het mailen en elke dag een mail want vindt het te gek voor woorden en nog steeds geen andwoord

heartbeat1979

Nah, weer niet teruggebeld door de klantenservice terwijl dit wel zou gebeuren... Vrijdag contact opgenomen, de man welke mij zou terugbellen zou smiddags beginnen en tussen 13.00 - 18.00 terugbellen... Ik wacht nog... Wat een stelletje hufters.....

el salvador

Ongelezen bericht door el salvador »

sandra1987, zou je misschien de brief in een standaardformaat hier kunnen posten? Ik heb namelijk precies hetzelfde probleem als dat jij hebt. Ik ben maar liefst 30 euro buiten mijn tegoed gegaan omdat de my vodafone site gewoon zuigt en ik niet mijn actuele tegoed kon opvragen. Nu jij met deze brief een vergoeding hebt gekregen, zou ik het erg fijn vinden als je hem zou kunnen posten.

alvast bedankt!

elfje9

Ongelezen bericht door elfje9 »

Sinds april jl. zijn er technisch problemen vwb mijn beltegoed. Het betreft en sim only basisabonnement. Op My Vodafone staat telkens iets anders. Dan heb ik geen abonnement, dan heb ik geen tegoed, dan heb ik weer wel tegoed, maar niet up to date. Dan weer heb ik kosten buiten mijn tegoed, die niet gemaakt zijn, die dan een volgende keer weer weg zijn. Telefoneren met de klantendienst levert mij alleen tijdverlies op. Het enige wat men kan zeggen (week in, week uit, nu al maandenlang) is dat ik binnen 15 dagen bericht krijg., dat ik door de technische afdeling gebeld zal worden (wat niet gebeurt). Van ene Bas van de PR (?) afdeling krijg ik ook nietszeggende berichten met dezelfde strekking. Eerst zou e.e.a. eind mei up to date zijn, toen werd het begin juni, wat weer eind juni, begin juli enz. werd, nu is het bijna half augustus en het heeft alleen geresulteerd in de mededeling dat de gegevens nog steeds een achterstand van 3/4/5/ enz. dagen hebben.
normaal hou ik tussen d €5 en €9 tegoed over. Vanaf mei zijn mijn overgebleven tegoeden verdwenen, nu voor het eerst zie ik een restant. Maar nu krijg ik de nota over Juni, en heb ik ruim € 8.- buiten mijn tegoed, wat onmogelijk is, gezien mijn belgedrag.
De specificatie vertoont dan ook een raar beeld. De ene dag heb ik nog beltegoed, de volgende dag niet meer, een uur later weer wel, en ga zo maar door. Ook normale gesprekken vallen plotseling onder D “kosten die (deels) binnen het (weekend)tarief vallen”.
Enkele voorbeelden:
Van 1 tot 9/6 vallen de gesprekken binnen het tegoed tot 10.40 uur
Om 16.37 heb ik plotseling geen tegoed, en op 10/6 tot 12/6 weer wel.
Dan weer 1 gesprek ( geen tegoed, 15/6 weer wel en weer niet, en dit beeld zet zich voort de hele maand juni!
Het betreft allemaal bellen naar vaste nummers in Nederland en idem mobiele nummers en sms.
Ik heb weer met de klantendienst gebeld en ik kreeg weer een nietszeggend tot zelfs onzinnig verhaal voorgeschoteld. De verklaring was, dat ivm de technische problemen, gesprekken vaker pas later geregistreerd werden, en dat veroorzaakte dus dat ik door mijn belbundel heen ben.
Maar een gesprek dat op b.v. 14 juni op een bepaald gespecificeerd tijdstip is gevoerd, kan niet zomaar een ander gesprek zijn wat “te laat geregistreerd is”. Dan is de specificatie van nul en generlei waarde, en geeft mij niet het overzicht waar ik recht op heb. Vooral gezien het feit dat ik ook nog met behoorlijke zekerheid kan stellen dat ik tegoed over zou moeten houden!

Ik voel mij door Vodafone niet serieus genomen, nee, nog erger, ik voel mij belogen, bestolen en opgelicht!!!!!!!!!!!!!!

heartbeat1979

dit riekt inderdaad naar pure oplichting... klantenservice zou me nu al 10x terugbellen vanaf vorige week, maar er gebeurd nix... je wordt van het kastje naar de muur gestuurd bij vodafone... belachelijke gang van zaken.. hopelijk wordt dit breder aangepakt nu!

Gesloten