LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] my vodafone beltegoed opvragen werkt al weken niet meer ..
Re: my vodafone beltegoed opvragen werkt al weken niet meer ..
www.simpel.nl 3 uur bellen voor 5 euro per maand. Volgens Kassa,het goedkoopste alternatief.
Zelf ben ik van Vodafoon naar www.ben.nl gegaan. 4 uur bellen (9,95) en 1000 sms'en voor 10 euro, geen contract dus per maand opzegbaar!
Doe er je voordeel mee...
Zelf ben ik van Vodafoon naar www.ben.nl gegaan. 4 uur bellen (9,95) en 1000 sms'en voor 10 euro, geen contract dus per maand opzegbaar!
Doe er je voordeel mee...
Erg dure klantenservice bij Ben. 0.50 cent per minuut. Ook kan ik hun A.V niet vinden op de site.
Waarom zou je de klantenservice moeten bellen..Alles kun je via internet regelen. Via 1200 naar Vodafoon klopt van alle info geen ruk en gaan de belminuten via 1200 van je bundel af...
Tot nu toe gaat alles goed via www.ben.nl
Per post netjes mijn simkaart ontvangen, wel tekenen voor ontvangst..enne nogmaals BEN is per maand direct opzegbaar...ken jij en andere aanbieder die dit ook bied? Dus als je niet tevreden bent gooi je gewoon na een maand je abbo eruit!!! Ben je dus max ca. 10 euro kwijt...big deal...
Per post netjes mijn simkaart ontvangen, wel tekenen voor ontvangst..enne nogmaals BEN is per maand direct opzegbaar...ken jij en andere aanbieder die dit ook bied? Dus als je niet tevreden bent gooi je gewoon na een maand je abbo eruit!!! Ben je dus max ca. 10 euro kwijt...big deal...
Klinkt goed, maar waar staan hun A.V.? Ik wil ook nog nakijken of ik kan vinden hoeveel ze rekenen bij bellen naar 0900 nummers i.v.m. alles in 1 pakket bij Ziggo.
Weet niet of hier iets kunt vinden, ik bel zelf nooit naar 0900 nummers..
http://www.ben.nl/pdf/Ben%20algemene%20voorwaarden.pdf
http://www.ben.nl/pdf/Ben%20bestelvoorwaarden.pdf
http://www.ben.nl/pdf/Ben%20website%20voorwaarden.pdf
http://www.ben.nl/pdf/Ben%20algemene%20voorwaarden.pdf
http://www.ben.nl/pdf/Ben%20bestelvoorwaarden.pdf
http://www.ben.nl/pdf/Ben%20website%20voorwaarden.pdf
Ja, dank u wel.
Ik heb hier geklaagd....
Nu ook wat positiefs dan
VF heeft contact met me opgenomen, excuses aangeboden en de fout met het beltegoed keurig rechtgezet.
Nu ook wat positiefs dan
VF heeft contact met me opgenomen, excuses aangeboden en de fout met het beltegoed keurig rechtgezet.
Ook wij hebben klachten over de rekeining van vodafoon.ons abonement is 22.50 en onze rekeningen waren altijd tussen de 20 en 35 euro.maar de laatste 3 zijn 106.49 127.07 en die van vandaag 102.80.ook wij hebben dataverkeer erop.livevodafone.offnet . wij zouden niet weten wat het is en via de pc word de pagina niet weergegeven.
bij de klantenservice zeggen ze dat het klopt.
weet iemand waar ik naartoe moet mailen voor de klacht.
groeten Gui
bij de klantenservice zeggen ze dat het klopt.
weet iemand waar ik naartoe moet mailen voor de klacht.
groeten Gui
Zie
hier
Klachten aangetekend verzenden (liefst met ontvangstbevestiging) opdat niet gezegd kan worden dat de aangetekende brief niet ontvangen is.
hier
Klachten aangetekend verzenden (liefst met ontvangstbevestiging) opdat niet gezegd kan worden dat de aangetekende brief niet ontvangen is.
waar blijft nu de reactie van vodafone webrelations????
Stelletje sukkels daar!
Stelletje sukkels daar!
-
Iedereen die problemen heeft met Vodafone omtrent het niet kunnen inzien van beltegoed en of rekeningen raad ik aan een blik te werpen op de website
http://WWW.STOPVODAFONE.COM
en zicht aan te sluiten bij de claim waarvan er inmiddels al 400 gedupeerden zich hebben aangemeld
Mvg
Stopvodafone mede claimer!
Laat U zelf niet misleiden door deze corrupte organisatie en sluit je aan!!!
http://WWW.STOPVODAFONE.COM
en zicht aan te sluiten bij de claim waarvan er inmiddels al 400 gedupeerden zich hebben aangemeld
Mvg
Stopvodafone mede claimer!
Laat U zelf niet misleiden door deze corrupte organisatie en sluit je aan!!!
Wat mij niet geheel duidelijk wordt op fora als dit, is in hoeverre iets als stopvodafone serieus te nemen is. Ik zie wel overal schreeuwerige posts met links naar de website, maar in hoeverre wordt de actie ondersteund door feiten, naast de duidelijk aanwezige woede.
Ik werk niet bij VF, en bij klant bij Orange. Maar daar wil ik weg, omdat ik niet naar T-Mobile wil.
Ik werk niet bij VF, en bij klant bij Orange. Maar daar wil ik weg, omdat ik niet naar T-Mobile wil.
-
Ben ook erg ziek van fodafone ze hebben slechte weergaven van je tegoeden heb mijn gebruik niet kunnen zien gaf wel aan dat ik tegoed had heb best wel veel gebeld maar heb aardige rekening gehad van augustus in de 3 nullen betaalde voor elk 1 sec 21 cent oke mijn fout maar kon het niet nazien wat ik voor kosten had. heb specificatie opgevraagt en zag heel veel 1 2 secondes op de specificatie wat me telkens 21 cent koste. maar ken mensen met andere profiders die meer bellen en lang niet die kosten hebben. vindt het belachelijk.
nu bellen ze wanneer ik betaal en hebben afgesloten gelijk erna. willen geen acceptgiro sturen kunnen ze niet ?? heb bank geblokkeerd ik heb gevoel dat het niet klopt!! heb nu van september kleine 800 euro staan ongeveer 15 uur over tegoed zeiden ze kost me 800 euro dat zijn 900 belminuten je hebt bundels van 800 belminuten voor 75 euro.
oke buiten je tegoed bel je duur maar zo duur??
hoor graag of er meer dit niet vinden kloppen?
Groetjes
nu bellen ze wanneer ik betaal en hebben afgesloten gelijk erna. willen geen acceptgiro sturen kunnen ze niet ?? heb bank geblokkeerd ik heb gevoel dat het niet klopt!! heb nu van september kleine 800 euro staan ongeveer 15 uur over tegoed zeiden ze kost me 800 euro dat zijn 900 belminuten je hebt bundels van 800 belminuten voor 75 euro.
oke buiten je tegoed bel je duur maar zo duur??
hoor graag of er meer dit niet vinden kloppen?
Groetjes
Danny1976*, de prijs buiten bundel is niet zo vreemd. Niet alleen bij Vodafone betaal je 25 ct (= 21 ct excl. btw) buiten de bundel maar ook bij KPN Flexibel, T-Mobile Relax en Telfort. Je betaalt standaard de eerste minuut ook al bel je maar 3 seconden. Bij de meeste abonnementen betaal je na de 1e minuut pas per seconde.
Klanten van Vodafone kunnen het restant beltegoed (Scherp-abonnement) opvragen via het internet op My Vodafone, of via de telefoon door te bellen met 1200. Het opvragen van die informatie is gratis via My Vodafone en kost sinds enige tijd 0,25 eurocent per minuut als het via 1200 wordt opgevraagd. Voorheen was dit gratis, maar bij de nieuwe Scherp-abonnementen worden kosten nu door berekend. Helaas kan Vodafone al maanden lang geen informatie leveren; vervelend voor Vodafone, maar helemaal voor de klant. De klant betaalt namelijk gewoon 0,25 eurocent per minuut, terwijl de informatie niet wordt geleverd. Als je daarover vragen wilt stellen aan Vodafone, kan dat via de website. Helaas ontvangt de klant echter een standaard mail terug, waarin wordt medegedeeld dat er een probleem was, maar dat dit inmiddels is opgelost. Als je dan weer probeert de informatie op te vragen, blijkt het probleem nog steeds te bestaan. Ook kun je jouw klacht natuurlijk kwijt door de klantenservice te bellen via 1200. Ook dan kan men niet de gevraagde informatie leveren, maar betaal je wederom 0,25 cent per minuut. Toch handig….wel kosten in rekening brengen, maar niet de te leveren informatie verstrekken. Vodafone heeft hier een gat in de markt gevonden. Zou dat de reden zijn, waarom zij nog steeds geen oplossing hebben gevonden !?
-
doordat vodafone achterloopt met gesprekskosten te rekenen. kreeg ik in aug een rekeningvan 370 euro.ipv 35.
mnd erop 180 en mnd later 98.
Gelijk gebeld...na dik uur..lijnen overbelast...emails..geen reactie...enz enzz
advocaat noodgedwongen in moeten schakelen...dus die kosten erbij..pro deo gelukkig...maarnog steeds geen reaktie..
ondertussen is het zo hoog opgelopen...wie heeft er raad..????
mnd erop 180 en mnd later 98.
Gelijk gebeld...na dik uur..lijnen overbelast...emails..geen reactie...enz enzz
advocaat noodgedwongen in moeten schakelen...dus die kosten erbij..pro deo gelukkig...maarnog steeds geen reaktie..
ondertussen is het zo hoog opgelopen...wie heeft er raad..????
VF is idd weer aan het rommelen. Bij mij worden er weer kosten opgevoerd die niet gemaakt zijn. Zie onderstaande correspondentie.
Geachte klant,
Hartelijk dank voor uw e-mail.
Het is mogelijk om verbinding te maken onbewust. Als ik u hier niet tevreden mee kan stellen verzoek ik u hierover een klachten brief te schrijven.
De brief kunt u verzenden naar het factuur adres. Tav Special service's
Heeft u nog vragen over dit antwoord, dan kunt u binnen 7 dagen reageren. Ga naar Mijn support in My Vodafone en voeg uw reactie toe aan uw gestelde vraag of beantwoord deze e-mail.
Met vriendelijke groet,
Vodafone Klantenservice
05-12-2008 Ons antwoord
Geachte klant,
Hartelijk dank voor uw e-mail over internet verbruik.
wat ik voor u kan doen is het internet blokkeren.
Dit zou voor u de oplossing zijn.
Met vriendelijke groet,
Vodafone Klantenservice
04-12-2008 Uw vraag
a) mijn toestel is niet ingesteld op e-mail ontvagen sinds september, en al nooit op automatisch ophalen.
b) navigatie heb ik niet, dus ook geen updates.
c) "per ongeluk"op knopje drukken levert het bericht/vraag op dat er serververbinding nodig is, dus een BEWUSTE handeling. Zou nogal dom zijn om BEWUST als reakte op ja te drukken en dan meteen de verbinding te verbreken.
Ik krijg weer de indruk dat men mij als een beetje achterlijke gebruiker ziet....
Het gaat mij niet eens om het bedrag, al is het wel zo dat dit soort vergissingen die vaker gebeuren, altijd in het nadeel van de klant zijn...opvallend! En 12 x p.j. een "kleine"vergissing levert bij alle klanten jaarlijks aardig wat op voor VF!
03-12-2008 Ons antwoord
Geachte klant,
Wat mijn collega wil zeggen is dat elk toestel verbinding kan maken als bijvoorbeeld de mail is ingesteld om om het uur naar email te controleren.
of programma's wat is ingesteld om te zoeken naar een update. navigatie wat plaats/flits/file informatie ophaalt.
Dit zijn allemaal verbindingen wat slecht of niet goed zichtbaar zijn als u ze niet uitschakelt.
Ook per ongeluk op het knopje van internet duwen kan een oorzaak zijn.
Wat ik kan doen voor u is het internet geheel blokkeren.
natuurlijk wel op uw verzoek.
Met vriendelijke groet,
Vodafone Klantenservice
03-12-2008 Uw vraag
Met mijn toestel Nokia 6630 is het niet mogelijk om "" onbedoeld" verbinding te maken!
Op deze wijze heeft men al eerder geprobeerd mij af te schepen, en ik neem daar een genoegen mee.
Ook vorig jaar heb ik hierbij gelijk gekregen.
Als ik BEWUST verbinding maak, betaal ik daar ook voor, zoals bliijkt uit mijn afrekeningen! Maar niet als VF weer zit te rommelen, zoals nu ook weer met de tegoeden op My vodafone!
29-11-2008 Ons antwoord
Geachte klant,
Hartelijk dank voor uw e-mail waarin u aangeeft dat u kosten heeft voor dataverkeer.
De reden hiervoor is waarschijnlijk te zoeken bij het feit dat u onbedoeld verbinding heeft gemaakt, hierbij worden er verbindingskosten in rekening gebracht.
Met vriendelijke groet,
Vodafone Klantenservice
28-11-2008 Uw vraag
Op de door mij ontvangen rekening van 25-11-08 komt een bedrag voor van 0,63 ex btw voor dataverkeer (live.vodafone.offnet) op 10.10.08.
Ik heb in het geheel geen gebruik van dataverkeer gemaakt, en deze kosten zijn onterecht berekend. Ik verzoek u dit bedrag te crediteren.Dit is niet de eerste fout die men bij Vodafone maakt.
28-11-2008 Reactie.
Geachte klant,
U ontvangt binnen 2 dagen bericht van ons.
Met vriendelijke groet,
Vodafone Klantenservice
Dus, oplossing vlgs VF is blokkeren??!!!! Dat is geen oplossing, maar niet ingaan op de klacht.
De enige vooruitgang is dat men snel op klachten reageert.
Maar ik heb liever geen klachten!
Geachte klant,
Het is mogelijk om verbinding te maken onbewust. Als ik u hier niet tevreden mee kan stellen verzoek ik u hierover een klachten brief te schrijven.
De brief kunt u verzenden naar het factuur adres. Tav Special service's
Heeft u nog vragen over dit antwoord, dan kunt u binnen 7 dagen reageren. Ga naar Mijn support in My Vodafone en voeg uw reactie toe aan uw gestelde vraag of beantwoord deze e-mail.
Met vriendelijke groet,
Vodafone Klantenservice
05-12-2008 Ons antwoord
Geachte klant,
Hartelijk dank voor uw e-mail over internet verbruik.
wat ik voor u kan doen is het internet blokkeren.
Dit zou voor u de oplossing zijn.
Met vriendelijke groet,
Vodafone Klantenservice
04-12-2008 Uw vraag
a) mijn toestel is niet ingesteld op e-mail ontvagen sinds september, en al nooit op automatisch ophalen.
b) navigatie heb ik niet, dus ook geen updates.
c) "per ongeluk"op knopje drukken levert het bericht/vraag op dat er serververbinding nodig is, dus een BEWUSTE handeling. Zou nogal dom zijn om BEWUST als reakte op ja te drukken en dan meteen de verbinding te verbreken.
Ik krijg weer de indruk dat men mij als een beetje achterlijke gebruiker ziet....
Het gaat mij niet eens om het bedrag, al is het wel zo dat dit soort vergissingen die vaker gebeuren, altijd in het nadeel van de klant zijn...opvallend! En 12 x p.j. een "kleine"vergissing levert bij alle klanten jaarlijks aardig wat op voor VF!
03-12-2008 Ons antwoord
Geachte klant,
Wat mijn collega wil zeggen is dat elk toestel verbinding kan maken als bijvoorbeeld de mail is ingesteld om om het uur naar email te controleren.
of programma's wat is ingesteld om te zoeken naar een update. navigatie wat plaats/flits/file informatie ophaalt.
Dit zijn allemaal verbindingen wat slecht of niet goed zichtbaar zijn als u ze niet uitschakelt.
Ook per ongeluk op het knopje van internet duwen kan een oorzaak zijn.
Wat ik kan doen voor u is het internet geheel blokkeren.
natuurlijk wel op uw verzoek.
Met vriendelijke groet,
Vodafone Klantenservice
03-12-2008 Uw vraag
Met mijn toestel Nokia 6630 is het niet mogelijk om "" onbedoeld" verbinding te maken!
Op deze wijze heeft men al eerder geprobeerd mij af te schepen, en ik neem daar een genoegen mee.
Ook vorig jaar heb ik hierbij gelijk gekregen.
Als ik BEWUST verbinding maak, betaal ik daar ook voor, zoals bliijkt uit mijn afrekeningen! Maar niet als VF weer zit te rommelen, zoals nu ook weer met de tegoeden op My vodafone!
29-11-2008 Ons antwoord
Geachte klant,
Hartelijk dank voor uw e-mail waarin u aangeeft dat u kosten heeft voor dataverkeer.
De reden hiervoor is waarschijnlijk te zoeken bij het feit dat u onbedoeld verbinding heeft gemaakt, hierbij worden er verbindingskosten in rekening gebracht.
Met vriendelijke groet,
Vodafone Klantenservice
28-11-2008 Uw vraag
Op de door mij ontvangen rekening van 25-11-08 komt een bedrag voor van 0,63 ex btw voor dataverkeer (live.vodafone.offnet) op 10.10.08.
Ik heb in het geheel geen gebruik van dataverkeer gemaakt, en deze kosten zijn onterecht berekend. Ik verzoek u dit bedrag te crediteren.Dit is niet de eerste fout die men bij Vodafone maakt.
28-11-2008 Reactie.
Geachte klant,
U ontvangt binnen 2 dagen bericht van ons.
Met vriendelijke groet,
Vodafone Klantenservice
Dus, oplossing vlgs VF is blokkeren??!!!! Dat is geen oplossing, maar niet ingaan op de klacht.
De enige vooruitgang is dat men snel op klachten reageert.
Maar ik heb liever geen klachten!
Ik heb mijn abonnement vorige week verlengt bij Vodafone, maar het is weer *** met peren zeg daar op de my Vodafone site!
Volgens die website heb ik nog mijn oude abo, met mijn oude blox enz. Meneer in de winkel vertelde dat dit maandag allang actief had moeten zijn, maar ondertussen kan ik dus geen verbruik bekijken...
Zijn zeker weer een nieuw klantensysteem aan het intergreren. Tenminste, dat was van de zomer de smoes.
Meer mensen met dezelfde problemen?
Volgens die website heb ik nog mijn oude abo, met mijn oude blox enz. Meneer in de winkel vertelde dat dit maandag allang actief had moeten zijn, maar ondertussen kan ik dus geen verbruik bekijken...
Zijn zeker weer een nieuw klantensysteem aan het intergreren. Tenminste, dat was van de zomer de smoes.
Meer mensen met dezelfde problemen?