LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] my vodafone beltegoed opvragen werkt al weken niet meer ..
my vodafone beltegoed opvragen werkt al weken niet meer ..
ik ben zeer ontevreden dat ik mijn beltegoed niet kan opvragen bij my vodafone, al weken is dit wegens werkzaamheden niet mogelijk.
eerst zou het weer werkzaam zijn per 1 juni en nu is het eind juni.
Dit duurt al een week of 6 en nu nog een aantal weken , belachelijk en zelfs de helpdesk kan je niet helpen!
Ik heb al twee maal een email gestuurd maar helaas geen reactie.
eerst zou het weer werkzaam zijn per 1 juni en nu is het eind juni.
Dit duurt al een week of 6 en nu nog een aantal weken , belachelijk en zelfs de helpdesk kan je niet helpen!
Ik heb al twee maal een email gestuurd maar helaas geen reactie.
Re: my vodafone beltegoed opvragen werkt al weken niet meer ..
Ik erger mezelf eigenlijk al jaren an Vodafone.
Ten alle tijde krijg je een bel tegoed door van minimaal 4 uur oud.
Maar? Dat kan dus ook wel 4 dagen oud zijn dan????
Momenteel is het helemaal ellende inderdaad. Al weken trouwens.
Ik vraag me dan ook af of er nog wel iets kán kloppen.
Misschien toch maar eens aan KPN gaan denken....
Ten alle tijde krijg je een bel tegoed door van minimaal 4 uur oud.
Maar? Dat kan dus ook wel 4 dagen oud zijn dan????
Momenteel is het helemaal ellende inderdaad. Al weken trouwens.
Ik vraag me dan ook af of er nog wel iets kán kloppen.
Misschien toch maar eens aan KPN gaan denken....
-
Vodafone heeft haar klantenservicesysteem in mei volledig vernieuwd. Hierdoor moeten we alle gespreksgegevens vanaf 1 mei opnieuw verwerken in het nieuwe systeem. My Vodafone geeft daarom op dit moment je mobiel verbruik vertraagd weer. Ook de klantenservice heeft op dit moment geen inzicht in je actuele tegoed. Eind juni zijn al je gespreksgegevens bijgewerkt en vanaf dat moment kun je nog sneller en beter de meest actuele status van je beltegoed bekijken.
Ik begrijp dat het erg vervelend is, en we doen ons uiterste best om zo snel mogelijk de bundel status in de nieuwere, snellere vorm online beschikbaar te hebben.
Antoine
Vodafone Web Relations
Ik begrijp dat het erg vervelend is, en we doen ons uiterste best om zo snel mogelijk de bundel status in de nieuwere, snellere vorm online beschikbaar te hebben.
Antoine
Vodafone Web Relations
Netjes dat jullie hier reageren, dat als eerste.
Maar vanaf eind deze maand krijg je dan ook je tegoed te horen/zien van dát moment?
Of blijft dat "minimaal 4 uur oud" . Dat irriteerde me al jaren namelijk.
Maar vanaf eind deze maand krijg je dan ook je tegoed te horen/zien van dát moment?
Of blijft dat "minimaal 4 uur oud" . Dat irriteerde me al jaren namelijk.
-
@ Xtra. Met het nieuwe systeem kunnen we klanten via My Vodafone of Klantenservice (1200) sneller gegevens laten zien, liefst op de minuut nauwkeurig. Maar soms ben je door de techniek beperkt. De 4 uur die je hier noemt, heeft niets met ons nieuwe systeem te maken maar de manier waarop mobiele antennenetwerken gegevens doorgeven aan systemen in het algemeen, dat geldt voor alle mobiele operators.. Dat de gegevens over je Tegoed altijd recenter zijn dan de 4 uur waar je over schrijft, kunnen we dus niet 100% garanderen.
Bas
Vodafone Web Relations
Bas
Vodafone Web Relations
Tot anderhalf jaar geleden had ik ook nog een Vodafone-abonnement en toen was dat ook al.. Verbazingwekkend dat het nog steeds niet verholpen is..
Afgelopen weken was het minimaal 7 dagen oud, vandaag weer eens een storing, dus helemaal geen info.@ Xtra. Met het nieuwe systeem kunnen we klanten via My Vodafone of Klantenservice (1200) sneller gegevens laten zien, liefst op de minuut nauwkeurig. Maar soms ben je door de techniek beperkt. De 4 uur die je hier noemt, heeft niets met ons nieuwe systeem te maken maar de manier waarop mobiele antennenetwerken gegevens doorgeven aan systemen in het algemeen, dat geldt voor alle mobiele operators.. Dat de gegevens over je Tegoed altijd recenter zijn dan de 4 uur waar je over schrijft, kunnen we dus niet 100% garanderen.
Bas
Vodafone Web Relations
Dit is echt een drama Vodafone!
Misschien toch het contract maar voortijdig gaan verbreken.
Ten eerste ben ik blij dat hier (opvragen beltegoed vodafone) flink over geklaagd wordt. Het is nu 2 JULI dus einde JUNI is voorbij want dat is de datum die zij aangeven dat alles in orde zou zijn en nog steeds niets. Ik heb 2 abbo's bij vodafone lopen en moet maar gissen wat ze je straks gaan afboeken aan harde euro's. Ook de rekeningen zijn nog niet afgeboekt van de maand Juni!!!
Ik vind het ronduit triest dat zoiets zomaar kan! En maar reclame maken, hoe kun je zoiets doen zonder te blikken of blozen!
Nog mooier, als je te veel klaagt wordt je domweg gewoon geweigerd dwz je kunt via het nr 1200 niets meer!! Antwoord is dan dat je lastig bent geweest en niet meer wordt geholpen (ook door een bandje ingesproken)
Enne, aan de persoon van Vodafone Web Relations, die hier eerder op gereageerd heeft, wil ik graag nog iets meegeven.
Als je iets wil veranderen (verbeteren) weet dan wel zeker of het werkt! Ook aan de tekst "wij doen er alles aan om het zo snel mogelijk op te lossen" hebben wij klanten helemaal niets want daar gaan wij gewoon vanuit! Als ik dat op mijn werk na 1,5 maand zeg, sta ik op straat. Ik denk dat ik dan maar bij Vodafone ga solliciteren.
Het klinkt allemaal hard maar ik erger me hier .... aan.
MvrGr Kili65
Ik vind het ronduit triest dat zoiets zomaar kan! En maar reclame maken, hoe kun je zoiets doen zonder te blikken of blozen!
Nog mooier, als je te veel klaagt wordt je domweg gewoon geweigerd dwz je kunt via het nr 1200 niets meer!! Antwoord is dan dat je lastig bent geweest en niet meer wordt geholpen (ook door een bandje ingesproken)
Enne, aan de persoon van Vodafone Web Relations, die hier eerder op gereageerd heeft, wil ik graag nog iets meegeven.
Als je iets wil veranderen (verbeteren) weet dan wel zeker of het werkt! Ook aan de tekst "wij doen er alles aan om het zo snel mogelijk op te lossen" hebben wij klanten helemaal niets want daar gaan wij gewoon vanuit! Als ik dat op mijn werk na 1,5 maand zeg, sta ik op straat. Ik denk dat ik dan maar bij Vodafone ga solliciteren.
Het klinkt allemaal hard maar ik erger me hier .... aan.
MvrGr Kili65
Vandaag weer geprobeerd, maar was het weer minimaal 5 dagen oud
Niks anders dan zwaar teleurgesteld in Vodafone, ik ben blij dat ik weer naar Hi ga deze maand. ik heb tot 2 keer toe gehad dat mijn vodafone paspoort niet op tijd werd verwerkt (een torenhoge rekening tot gevolg) maar wel geld inhouden voor het gebruik van je paspoort. Laatste maand is ook het abbo geld er de 6e af gehaald (nog nooit een vaste datum gehad) wat ook nog eens ver over mijn bundel was omdat ik zogenaamd in duitsland heb gebeld (ik woon 10km van de grens en heb altijd opgelet dat ik met vodafone NL bel) klantenservice kan mij ook niet helpen en zeggen dat ik beter op mijn bundel moet letten (Joh....wat probeer ik nou al weken te doen op internet/met 1200....). 2 juli alweer en eind juni zou alles geregeld zijn...
Al met al een teleurgestelde vodafone klant
Al met al een teleurgestelde vodafone klant
-
bij het testen van de informatieverstrekking over de tegoed-status is gebleken dat de kwaliteit van de informatie niet voldoet aan onze norm. Omdat de status van je tegoeden niet alleen correct maar ook zo actueel mogelijk moet zijn, duurt het helaas langer dan verwacht om deze service weer volledig in de lucht te hebben. Wij betreuren de vertraging en doen er alles aan om deze service op zo kort mogelijke termijn weer beschikbaar te hebben.
groet
Vodafone Web Relations
groet
Vodafone Web Relations
-
Vertel nu aub eens een ander verhaal dan al op de website staat. De mensen zijn het beu om steeds hetzelfde te horen (incl. mijzelf) en willen of gewoon gecompenseerd worden voor datgene wat je verbruikt buiten je bundel, omdat er geen enkele controle mogelijk is (KS weet ook niets) of het buiten de bundel tarief verlagen naar hetzelfde tarief binnen de bundel. Zoals het nu gaat is wel erg makkelijk geld pakken van de mensen die voor torenhoge rekeningen staan.
De redenering dat je anders de kostenteller in de gaten moet houden, is ook een sigaar uit eigen doos, omdat er altijd een startminuut wordt gehanteerd!
Ook meerdere diensten op de VF website werken niet.
Ik heb zelf inmiddels ook al opgezegd en bel heel weinig om er maar niet bovenuit te komen. Ik heb inmiddels ander abonnement met ander nummer.
Ook een ontevreden VF klant.
De redenering dat je anders de kostenteller in de gaten moet houden, is ook een sigaar uit eigen doos, omdat er altijd een startminuut wordt gehanteerd!
Ook meerdere diensten op de VF website werken niet.
Ik heb zelf inmiddels ook al opgezegd en bel heel weinig om er maar niet bovenuit te komen. Ik heb inmiddels ander abonnement met ander nummer.
Ook een ontevreden VF klant.
Beste Lezers,
Ik erger me net als jullie al een hele tijd over het feit dat je de Vodafone tegoeden niet kunt opvragen. Ik heb hier al meerdere malen over geklaagd, en ze hebben mij tot 2x toe een toezegging gedaan. Deze hield in: Een schikking over de eventuele belminuten buiten de bundel. Bel ik net op en zeggen ze dat de schikking niet gaat plaats vinden maar dat je maar een klacht naar de klachtenservice moet schrijven!!!! IK VIND DIT ECHT BELACHELIJK! Ook tot 3 keer toe in dat gesprek (telefonisch) worden mij dingen voorgelogen! DIT IS ONACCEPTABEL! Eerst zeggen ze dat ze niet van een schikking afweten, daarna dat ze het wel weten maar dat ze het terug hebben gedraaid. En ga zo maar door..... Wat je belooft moet je NAKOMEN!!!!
Graag zou ik wat tekst en uitleg van de Vodafone medewerker willen!
Een Zwaar teleurgestelde Klant (ninasosa)
Ik erger me net als jullie al een hele tijd over het feit dat je de Vodafone tegoeden niet kunt opvragen. Ik heb hier al meerdere malen over geklaagd, en ze hebben mij tot 2x toe een toezegging gedaan. Deze hield in: Een schikking over de eventuele belminuten buiten de bundel. Bel ik net op en zeggen ze dat de schikking niet gaat plaats vinden maar dat je maar een klacht naar de klachtenservice moet schrijven!!!! IK VIND DIT ECHT BELACHELIJK! Ook tot 3 keer toe in dat gesprek (telefonisch) worden mij dingen voorgelogen! DIT IS ONACCEPTABEL! Eerst zeggen ze dat ze niet van een schikking afweten, daarna dat ze het wel weten maar dat ze het terug hebben gedraaid. En ga zo maar door..... Wat je belooft moet je NAKOMEN!!!!
Graag zou ik wat tekst en uitleg van de Vodafone medewerker willen!
Een Zwaar teleurgestelde Klant (ninasosa)
Ze zeggen nu weer: Eind van de maand is het probleem opgelost
-
Ondertussen heb ik het ook helemaal gehad met vodafone. De klantenservice kan je niet verder helpen en nog altijd kan ik mijn tegoed niet opvragen. Een week geleden kon ik het wel één dag opvragen, maar toen waren de gegevens minimaal 7 dagen oud.
Ik heb nu een klachtenbrief geschreven naar Vodafone. Ook de kosten voor het internet zijn veel duurder dan in de winkel verteld. Daar zeiden ze dat internet per minuut berekend zou worden. Maar als ik ook maar 1 seconde op internet zit betaal ik 0,75 cent voor een kwartier.
Ben het nu echt helemaal zat. En wil mijn abbonement kostenloos opzeggen.
Ik heb nu een klachtenbrief geschreven naar Vodafone. Ook de kosten voor het internet zijn veel duurder dan in de winkel verteld. Daar zeiden ze dat internet per minuut berekend zou worden. Maar als ik ook maar 1 seconde op internet zit betaal ik 0,75 cent voor een kwartier.
Ben het nu echt helemaal zat. En wil mijn abbonement kostenloos opzeggen.
HOI!
Ik ben nu ook bezig om een goede klachtenbrief op te stellen over alle klachten die ik over vodafone heb. Ik ben blij dat ik soieso al bij hun weg ging!
Even over die kosten voor het inetrnet op je mobiel> mij is er pasgeleden verteld dat de kosten voor een kwartiertje 0,15 ct. zijn en dat (ja als er er ook maar heel even op zit), deze toch al in rekening worden gebracht!
Succes met alles!
en ik hoop dat die medewerker van Vodafone nog eens een keer met een goede oplossing komt voor onze problemen!
Ninasosa
Ik ben nu ook bezig om een goede klachtenbrief op te stellen over alle klachten die ik over vodafone heb. Ik ben blij dat ik soieso al bij hun weg ging!
Even over die kosten voor het inetrnet op je mobiel> mij is er pasgeleden verteld dat de kosten voor een kwartiertje 0,15 ct. zijn en dat (ja als er er ook maar heel even op zit), deze toch al in rekening worden gebracht!
Succes met alles!
en ik hoop dat die medewerker van Vodafone nog eens een keer met een goede oplossing komt voor onze problemen!
Ninasosa
Het is schandalig wat Vodafone doet eerst zou alles het eind juni weer doen, toen werd het eind juli en nu doen nog steeds de belangrijkste functies van My vodafone het niet en zeggen ze dat alles weer zo snel mogeijk beschikbaar is. Met andere woorden zoek het maar uit! Met als gevolg dat ik dik over mijn abonnement zit, omdat ik niet mijn tegoed op kan vragen. Daar bovenop komt nog dat je geeneens je rekening kan bekijken op My vodafone, maar ondertussen blijven ze wel lekker geld van je rekening afschrijven. Wat een @#$%@! bedrijf!
-
Heb een reactie gehad op mijn brief. Vodafone zegt dat het een gratis extra dienst is om je btg op te kunnen vragen. Ze hebben een stroring in hun systeem. Ze bieden hun excuses aan en gaan niet over tot vergoeding.
Dat ik al sinds het begin van mijn abonnement mijn actuele tegoed niet op kan vragen, my vodafone niet werkt en internet veel duurder is dan afgesproken wordt met geen woord gesproken.
Ben naar het vodafone citypoint geweest. Heb de klantenservice opgebeld en het hoofdkantoor.
Ik raad iedereen aan om het hoofdkantoor op te bellen. Vinden ze absoluut niet leuk maar ze gaan wel serieus op je in.
Bel dus naar: 043-3555555 voor het hoofkantoor van Vodafone.
Dat ik al sinds het begin van mijn abonnement mijn actuele tegoed niet op kan vragen, my vodafone niet werkt en internet veel duurder is dan afgesproken wordt met geen woord gesproken.
Ben naar het vodafone citypoint geweest. Heb de klantenservice opgebeld en het hoofdkantoor.
Ik raad iedereen aan om het hoofdkantoor op te bellen. Vinden ze absoluut niet leuk maar ze gaan wel serieus op je in.
Bel dus naar: 043-3555555 voor het hoofkantoor van Vodafone.
-
Uiteindelijk is mijn klacht opgelost. Niet door de klantenservice maar door het hoofdkantoor waar ik mijn klacht naar toe had gestuurd per brief. Ik werd teruggebeld en heb excuses en een vergoeding gehad voor mijn hogere internetkosten en de kosten die ik had doordat ik mijn tegoed niet op kon vragen.
Deze medewerker was erg netjes en vriendlijk en ging serieus om met mijn klacht. Wat over de andere vodafone-medewerkers niet gezegd kan worden.
Mijn ervaring is dat het schrijven van een klacht meer effect heeft dan het bellen naar de klantenservice.
Deze medewerker was erg netjes en vriendlijk en ging serieus om met mijn klacht. Wat over de andere vodafone-medewerkers niet gezegd kan worden.
Mijn ervaring is dat het schrijven van een klacht meer effect heeft dan het bellen naar de klantenservice.
-
Ik snap werkelijk niet waarom het oude systeem niet in de lucht is gehouden zolang het nieuwe nog niet functioneert en waarom ze het onderhoud niet aan hebben gekondigd. Bovendien duurde het 3 mails, voordat ik uberhaupt een antwoord op deze vragen kreeg en uiteindelijk was de strekking alsnog dat men daar niks over kon zeggen. Men kon zelfs niet toezeggen dat dergelijk onderhoud in de toekomst wel aangekondigd kon worden. Fouten maken tot daar aan toe, maar er niet eens van (willen) leren na klachten...
Ze kunnen wel de concurrent laten weten dat mijn abo bijna is afgelopen, maar een mail/sms/brief/belletje/waarschuwing op MyVodafone vóór het begin van de maand waarin het onderhoud plaats gaat vinden, is blijkbaar niet mogelijk/leek financieel minder aantrekkelijk. Mooi dat ze daar nu zichzelf mee in de vingers snijden, aangezien de extra inkomsten van het buiten de bundel bellen weleens niet op zou kunnen wegen tegen de klanten die ze verliezen/minder aanwerven.
Inmiddels staan mijn laatste rekeningen online en bij beide klopten meerdere dingen niet, maar na een hele hoop nazoeken en narekenen, lijkt het eindtotaal toch te kloppen... Beetje jammer alleen dat het me zoveel moeite kost, 1 van de rekeningen onnodig hoog is en m'n vertrouwen dusdanig geschaad is, dat ook ik er sterk aan denk weg te gaan bij Vodafone. In ieder geval zal ik Vodafone niet meer aanraden.
Ze kunnen wel de concurrent laten weten dat mijn abo bijna is afgelopen, maar een mail/sms/brief/belletje/waarschuwing op MyVodafone vóór het begin van de maand waarin het onderhoud plaats gaat vinden, is blijkbaar niet mogelijk/leek financieel minder aantrekkelijk. Mooi dat ze daar nu zichzelf mee in de vingers snijden, aangezien de extra inkomsten van het buiten de bundel bellen weleens niet op zou kunnen wegen tegen de klanten die ze verliezen/minder aanwerven.
Inmiddels staan mijn laatste rekeningen online en bij beide klopten meerdere dingen niet, maar na een hele hoop nazoeken en narekenen, lijkt het eindtotaal toch te kloppen... Beetje jammer alleen dat het me zoveel moeite kost, 1 van de rekeningen onnodig hoog is en m'n vertrouwen dusdanig geschaad is, dat ook ik er sterk aan denk weg te gaan bij Vodafone. In ieder geval zal ik Vodafone niet meer aanraden.