LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] na heel veel goede ervaringen nu probleem proassist

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Dailyflatsix

na heel veel goede ervaringen nu probleem proassist

Ongelezen bericht door Dailyflatsix »

Ik heb sinds augustus 2012 een verzekering bij Proassist te Tiel.
Tot afgelopen september ondanks alle spookverhalen die je leest op internet altijd goede service gehad en weinig problemen.
Communicatie met Proassist verliep niet altijd even soepel, maar reparaties of vervanging ging altijd goed.

Nu heb ik rond 16 september mijn HTC m8s ter reparatie aangeboden in verband met accu problemen. Krijg ik hem 3 oktober terug met verkeerde software. Ik had een originele simlockvrije HTC versie en kreeg hem terug met vodafone software en simlock!

Omdat ik een sim only abbo heb van KPN kon ik niets met het toestel. Dezelfde dag is hij weer op gehaald door Proassist met de melding dat hij zo snel mogelijk terug gezet gaat worden naar origineel HTC.
Sindsdien is Proassist telefonisch onbereikbaar, krijg ik automatisch gegenereerde emails dat het allemaal wat langer duurt en heb ik in totaal drie en een half uur in de wacht gestaan zonder iemand te spreken.

Ik heb nu wel een redelijk leentoestel, maar inferieur aan wat ik had, en wil nu wel eens weten wat er gaat gebeuren.

Wie kan mij vertellen wat mijn rechten zijn, en waar ik ze kan halen?

En weet iemand wat er aan de hand is bij Proassist?, lees dat ze 600.000 boete hebben gekregen en dat ze nu Brand New Service gaan heten. Wat zijn de gevolgen voor mij als klant?

robstilb

Re: na heel veel goede ervaringen nu probleem proassist

Ongelezen bericht door robstilb »

Wat werd gevonden op internet is dat Proassist sinds okt 2016 failliet is gegaan. Op het adres naast het oude adres is nu Brand New Service gevestigd. Er valt voor u (en voor vele anderen) helaas niets meer te halen bij Proassist, gelukkig heeft u nog wel een toestel, neem uw verlies berust in de situatie (zucht)...

Moneyman

Ongelezen bericht door Moneyman »

robstilb schreef:Wat werd gevonden op internet is dat Proassist sinds okt 2016 failliet is gegaan. Op het adres naast het oude adres is nu Brand New Service gevestigd. Er valt voor u (en voor vele anderen) helaas niets meer te halen bij Proassist, gelukkig heeft u nog wel een toestel, neem uw verlies berust in de situatie (zucht)...
Da's te makkelijk. Er is blijkbaar in 2016 een faillissement geweest, maar de casus van TS speelt in september 2017. Blijkbaar is er dus sprake geweest van een doorstart of iets dergelijks.

Een blik in het handelsregister van de KvK leert me dat Proassist Benelux BV (kvk-nummer 67042252) in ieder geval gewoon nog actief is (en dus niet failliet). Het betreffende adres (Lingewei 3, Tiel) staat te huur. Op de foto's van Funda zijn de busjes van Pro-Assist nog te zien, Je (TS) zou er eens langs kunnen gaan, als je in de buurt woont. Op dat adres zitten overigens nog meer BV's: Brand New Service B.V. (kvk-nummer 66863481), Kennedy, Douglas & MacArthur B.V, (ingeschreven op dat adres per 29-11-2017) en Orange BOB B.V. (een softwarebedrijf, ook ingeschreven per 29-11-2017).

Als je op de website van Proassist (www.proassist.nl) wilt kijken, krijg je een foutmelding. De klantpagina https://www.mijnproassist.nl/ werkt wél, zij het dat links naar de homepage en dergelijke niet meer werken. En kijk eens in de adresbalk: daar staat "brand new service". Blijkbaar gaat er iets niet goed daar...

v.d.Heyden

Ongelezen bericht door v.d.Heyden »

Ik heb de indruk dat TS in dit oude topic niet meer gaat reageren......
Zal inmiddels al best wel een andere telefoon (of een andere oplossing) hebben gevonden.

Laatst bezocht:18 dec 2016 14:57

Moneyman

Ongelezen bericht door Moneyman »

v.d.Heyden schreef:Ik heb de indruk dat TS in dit oude topic niet meer gaat reageren......
Zal inmiddels al best wel een andere telefoon (of een andere oplossing) hebben gevonden.

Laatst bezocht:18 dec 2016 14:57
:shock: oops. dat had ik ff niet gezien... :mrgreen:

Soms vraag je je af waarom mensen in vredesnaam een oud topic omhoog schopppen... :?

stofzuigertje

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Onze Redactie stuurde wel eens nieuwsbrieven met links naar oude zooi?

juliomariner

Ongelezen bericht door juliomariner »

Daar heeft stofzuiger gelijk. Ik vraag me ook wel eens af hoe ze de topics voor de nieuwsbrief selecteren. Soms oude topics of topics welke al een paar dagen oud zijn zonder inhoudelijk goede reacties

Gesloten