Groot probleem, ik verhuis naar Brussel om te studeren, en ik heb nog 14 maanden van een 2 jarig abbonement bij Hi lopen. Alles wat ik zou bellen in belgie is buiten het bundel, dus aan de belminuten heb ik helemaal niks.
Ik heb contact opgenomen met KPN (Hi) en gevraagd wat ze me adviseren nu te doen. Ze gaven drie nutteloze en onmogelijke opties:
- Elke maand doorbetalen
- Afkopen (de rest van het abbonement overmaken)
- Contractoverschrijving (op naam)
De laatste optie was een goede geweest, maar helaas is het grootste telecombedrijf van Nederland niet in staat een ander nummer over te schijven op mijn abbonement. (iemand wil mijn abbonement wel overnemen maar niet mijn nummer)
Zijn er nog andere opties? De klantenservice dacht het niet..
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Naar buitenland verhuizen en abbonement KPN
Re: Naar buitenland verhuizen en abbonement KPN
Ze bieden je drie opties aan en geen van die drie kun je gebruiken.
Helaas is het niet het probleem van KPN dat jij besloten hebt over de grens te gaan studeren. Dat feit kun je niet op het KPN-bordje leggen, da's jouw keuze.
Je zit dus vvor de rest van de looptijd aan een nutteloos abbo vast, het is niet anders.
Helaas is het niet het probleem van KPN dat jij besloten hebt over de grens te gaan studeren. Dat feit kun je niet op het KPN-bordje leggen, da's jouw keuze.
Je zit dus vvor de rest van de looptijd aan een nutteloos abbo vast, het is niet anders.
Natuurlijk dat snap ik, maar dat ze geen ander nummer aan het abbonement kunnen hangen snap ik niet. Je kan je donald-duck abbonement toch ook op een ander adres laten aankomen? Of internet abbonement op een ander adres laten binnenstromen. Waarom niet een mobiel abbonement op een ander nummer?
Je kan wel een nieuw nummer aanvragen maar daar zitten kosten aan verbonden.
Is overal zo en logisch, is jou probleem , je hebt een contract.
Dus contract laten overnemen (kosten) en een nieuwe nummer aanvragen (kosten)
Zou het nummer gewoon zelf houden en als je in NL bent iedereen plat bellen.
Greetz
ATESLI
Is overal zo en logisch, is jou probleem , je hebt een contract.
Dus contract laten overnemen (kosten) en een nieuwe nummer aanvragen (kosten)
Zou het nummer gewoon zelf houden en als je in NL bent iedereen plat bellen.
Greetz
ATESLI
@Michael
je kunt je nederlandse 06 in doorschakeling zetten (dus niet in voicemail, want dat kost je extra geld) naar een ander, liefst VOIP nummer. Dat kost wel elke keer geld, maar ja, dan heb je nog wat aan je belbundel. Als je doorschakelt naar een VOIP-nummer, kan je op je laptop of zo.kosteloos in Brussel je Nederlandse mobiel opnemen
je kunt je nederlandse 06 in doorschakeling zetten (dus niet in voicemail, want dat kost je extra geld) naar een ander, liefst VOIP nummer. Dat kost wel elke keer geld, maar ja, dan heb je nog wat aan je belbundel. Als je doorschakelt naar een VOIP-nummer, kan je op je laptop of zo.kosteloos in Brussel je Nederlandse mobiel opnemen