Lang gewacht op de Iphone 5S en mezelf op de reserveerlijst gezet.
Hoera, op vrijdag 25 oktober 2013 krijg ik bericht dat het toestel geleverd kan worden.
Vervolgens verleng ik mijn abonnement met 2 jaar, breidt deze uit en bestel de Iphone 5S.
Ik krijg de toezegging dat het toestel donderdag 31 oktober of uiterlijk de vrijdag erna geleverd wordt.
Maar helaas!! Hieronder mijn klacht aan KPN, maar helaas geen enkele reactie van hun kant.
Diverse keren gebeld met de KPN maar hun reactie blijft: we hebben geen toestellen, u moet gewoon wachten. Mijn grootste ergernis is het feit dat er allerlei toezeggingen gedaan worden en verwachtingen worden gewekt, en vervolgens zit je met een nieuw abonnement en geen toestel!!
Let op voordat je een toestel via de site of telefonisch via een medewerker besteld: mooi verhaal, maar ze leveren niet!!
Klacht ingediend bij KPN:
Nadat ik vorige week een mail van u had ontvangen dat de IPhone 5S beschikbaar was, heb ik direct een bestelling gedaan. Ik heb mijn zakelijk abonnement verlengd en uitgebreid. Bij deze bestelling kreeg ik de toezegging dat het toestel donderdag 31/10 of uiterlijk vrijdag 1/11 geleverd zou worden. Gisteren heb ik nog gebeld om een fout in de bestelling recht te zetten, en wederom was alles in orde en kon ik de telefoon op korte termijn verwachten. Vanmiddag werd ik gebeld door de bezorgdienst en wat blijkt.....zij leveren deze week alleen de groeps simkaart?? Vervolgens neem ik zelf maar weer contact op met de uw organisatie. En nu krijg ik van een medewerker te horen dat het toestel nu niet leverbaar is; er is geen voorraad!! Dit vind ik ongehoord, slecht en ik ben redelijk geïrriteerd door deze gang van zaken. De enige oplossing volgens uw medewerker is het annuleren van deze order en vervolgens naar een XL-winkel te gaan om de telefoon op te halen. Dit is toch echt de wereld op z'n kop! Jullie doen toezeggingen en ik kan aan de slag. No way! Wat dacht u ervan om zelf te regelen dat het toestel uit de winkel op zeer korte termijn bij mij thuis komt? Toezeggingen doen, deze niet nakomen, sterker nog de klant in de waan laten dat het geregeld is, en dan op het laatste moment toch maar niet leveren. Ik verwacht op zeer korte termijn een reactie van u. Ik heb de laatste tijd gezien hoe u uw best doen om een beter imago te krijgen, en daar was u bijna in geslaagd! Ik vertrouw nog steeds op een goede, zakelijke en betrouwbare afhandeling!
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Niet nakomen afspraken KPN
Re: Niet nakomen afspraken KPN
jammer dat ik nu niet bij de KPN werk. Maar TS had van mij deze mail teruggekregen:
"Wat denk je zelf?"
"Wat denk je zelf?"
Ik verwacht op zeer korte termijn een reactie van u
En/of de telefoon en anders terugdraaien van het abbo.
En/of de telefoon en anders terugdraaien van het abbo.
Hangt van het abo af he?
Was de telefoon onderdeel van het contract?
Was de telefoon onderdeel van het contract?
Je kan een hoop zeggen van de KPN, maar ik zie in die naam geen TiTa Tovenaar staan, die even een IPhone 5S tevoorschijn kan toveren.
En volgens mij hebben ze een poging gedaan om service te verlenen, namelijk het annuleren en naar een XL winkel te gaan, waar wel voorraad is. Maar daar zult U als druk bezette ondernemer wel geen tijd voor hebben. Het schrijven van een stukje op dit forum kostte al tijd genoeg toch.
En volgens mij hebben ze een poging gedaan om service te verlenen, namelijk het annuleren en naar een XL winkel te gaan, waar wel voorraad is. Maar daar zult U als druk bezette ondernemer wel geen tijd voor hebben. Het schrijven van een stukje op dit forum kostte al tijd genoeg toch.
Dirkie schreef:... Maar daar zult U als druk bezette ondernemer wel geen tijd voor hebben. Het schrijven van een stukje op dit forum kostte al tijd genoeg toch.
Was in haar eigen vrije tijd...Bericht door Margreet1001 » 31 okt 2013 19:00