LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Niet zo zeuren op UPC
Niet zo zeuren op UPC
Als iedereen gewoon de rekeningen op t i j d zou betalen? Ow nee iedereen heeft spooknota's? Laat me niet lachen!!!
Re: Niet zo zeuren op UPC
Je anonimiteit toond je vertrouwen in je eigen woorden.
Nul komma nul dus.
Nul komma nul dus.
Re: Niet zo zeuren op UPC
Laat me raden... een werknemer van UPC????
Jullie lijken wel een struisvogel, die stopt ook zijn kop in het zand als er problemen zijn.
Jullie lijken wel een struisvogel, die stopt ook zijn kop in het zand als er problemen zijn.
Re: Niet zo zeuren op UPC
Jullie moeten niet reageren op "anoniem" die zit de zaak maar wat op te hitsen, die weet niet waar die het over heeft en is een schijtbroek eerste klas, hij of zij durft zich niet eens bekend te maken. Vind zich waarschijnlijk bijzonder interresant. nou voor mij is hij of zij bijzonder lachwekkend, met andere woorden een grote zielepiet.
Re: Niet zo zeuren op UPC
Kom op mensen, niet iedereen die positief is over upc kan gelijk tot medewerk(st)er worden gebombardeerd. Net als bij vele andere bedrijven zullen er ook ontevreden werknemers/werkneemsters zijn. Ik zelf zou uit principe niet bij een baas willen werken, welke een mentaliteit hanteert waar ik tegen gekant zou zijn, maar velen kunnen zich de luxe van zo'n keuze gewoon niet veroorloven.... Leven en laten leven zou ik willen zeggen en tenslotte: probeer zoveel mogelijk je mening te ventileren zonder asociaal over te komen; dus niet schelden en/of persoonlijk worden. (Dat hoeft een felle discussie overgens niet in de weg te staan)
Re: Niet zo zeuren op UPC
Dat bewijst alweer: Je hoeft niet aan een boom te hangen om een e***l te zijn........
Re: Niet zo zeuren op UPC
Ben je er vast geen klant van.
Re: Niet zo zeuren op UPC
UPC is gewoon een arrogante,asociale *** bedrijf.
Bijna ex UPC klant.
Het gaat alles goed tot dat:
1: je vraagt om gespecifeerde rekening,omdat je niet mee eens bent met het bedrag
2: je gaat verhuizen,en ze gewoon borg voor de modem + installatie kosten opnieuw in rekening brengen
3: de factuur niet op de juiste adres komt,je weet gewoon niet wat je moet betalen.En als je belt naar helpdesk van UPC dan zeggen ze dat de factuur onderweg is naar de juiste adres,wat niet waar is
dus met andere woorden het is nog steeds vervelend met upc,administratie is bij hun een grote puinhoop.Het woord service kennen ze niet.
Dat is mijn ervaring en mijn mening,ik spreek voor mijn zelf.
Bijna ex UPC klant.
Het gaat alles goed tot dat:
1: je vraagt om gespecifeerde rekening,omdat je niet mee eens bent met het bedrag
2: je gaat verhuizen,en ze gewoon borg voor de modem + installatie kosten opnieuw in rekening brengen
3: de factuur niet op de juiste adres komt,je weet gewoon niet wat je moet betalen.En als je belt naar helpdesk van UPC dan zeggen ze dat de factuur onderweg is naar de juiste adres,wat niet waar is
dus met andere woorden het is nog steeds vervelend met upc,administratie is bij hun een grote puinhoop.Het woord service kennen ze niet.
Dat is mijn ervaring en mijn mening,ik spreek voor mijn zelf.
Re: Niet zo zeuren op UPC
Sylvester,
Klopt precies wat je zegt.De produkten heb ik niets op aan te merken.
De zwakke plek ligt bij de administratie.
Zelf heb ik geval 1 aan den lijve ondervonden.
Is ook een reden, dat ik alles heb opgezegd destijds.
Groeten Mart
Klopt precies wat je zegt.De produkten heb ik niets op aan te merken.
De zwakke plek ligt bij de administratie.
Zelf heb ik geval 1 aan den lijve ondervonden.
Is ook een reden, dat ik alles heb opgezegd destijds.
Groeten Mart
Re: Niet zo zeuren op UPC
maar je krijgt gewoon de borg terug en wordt daarna moet je weer nieuwe borg betalen dus alles komt weer op z`n plaats
en je krijgt het geld niet terug maar het wordt verekend en dat mag van de wet
ik heb bijna alle producten van upc
en alles werkt prima
sterker nog gaat steets beter
zolang ze niet op de laatste plaats staat ivm support vind ik het best
en je krijgt het geld niet terug maar het wordt verekend en dat mag van de wet
ik heb bijna alle producten van upc
en alles werkt prima
sterker nog gaat steets beter
zolang ze niet op de laatste plaats staat ivm support vind ik het best
Re: Niet zo zeuren op UPC
Stort jij dan maar gauw die borg terug op mijn rekening, Sonar
Ik heb van jullie wel een brief ontvangen, dat ik de borg terug
gestort krijg.
Maakt niet uit hoor.Breng ik zelf wel in mindering op het openstaande saldo.
Mart
Ik heb van jullie wel een brief ontvangen, dat ik de borg terug
gestort krijg.
Maakt niet uit hoor.Breng ik zelf wel in mindering op het openstaande saldo.
Mart
Re: Niet zo zeuren op UPC
Ook ik was jarenlang heel tevreden, tot het onderstaande zich voor deed. Ik kan me dus best voorstellen dat er gebruikers zonder klachten zijn. Mazzel gehad?
De volgende brief werd met een onpersoonlijke reactie en 25 euro schadevergoeding afgedaan. Alsof daarmee alle stres meteen weg is.
Geachte heer / mevrouw,
Sinds enkele jaren ben ik abonnee van UPC en heb ik nooit iets gemerkt van de verrotte organisatie bij UPC waarover de media steeds bericht. Sterker nog, ik maakte bij iedereen die het horen wilde reclame voor UPC in Purmerend. Tot deze week dan....
-7 oktober telefoonstoring ontdekt om 10.00 uur
-7 oktober gebeld met de storingslijn. Postcode ingetoetst. Wachten Postcode opgegeven, huisnummer opgegeven. Kreeg te horen dat het een regionale storing was sinds 03.00 uur ontstaan. Drie trappen af om de groene lichtjes op m'n decoder te controleren, alles werkte, maar geen telefoonaansluiting.
-7 oktober 17.24 uur; 's avonds nog geen telefoon, E-mail gestuurd met klacht over de telefoonstoring.
-7 oktober 22.17 uur !!! ontvangstbevestiging van E-mail
-8 oktober geen telefoon weer gebeld, na intoetsen postcode een bandje over storing in de regio die snel zou worden hersteld, afwachten maar
-8 oktober 13.20 uur. E-mail van UPC dat de telefoonstoring bij mij is verholpen. Mocht er nog wel een storing zijn, of ik dan even het bekende nummer wil bellen!!!
-8 oktober na ontvangst E-mail telefoon geprobeerd. Geen kiestoon. UPC gebeld, postcode ingetoetst, bandje over regionale storing die zo spoedig mogelijk zal worden verholpen, medewerker afgewacht, 20 minuten wachttijd, opgegeven.
-8 oktober 15.20 uur, E-mail gestuurd naar UPC dat de storing nog altijd niet was opgelost. Nooit een reactie ontvangen, geen bericht van ontvangst, geen antwoord.
-8 oktober 20.45 uur. UPC gebeld, postcode ingetoetst, bandje afgeluisterd, meer dan 15 minuten wachttijd, opgegeven
-8 oktober 21.00 uur. Pissig E-mailtje gestuurd naar UPC dat telefonisch contact niet lukt. Nooit een reactie op ontvangen.
-9 oktober gebeld, intoetsen postcode weer bandje over storing. Doorverbinden ging niet, meer dan 25 minuten wachttijd
-9 oktober gebeld, postcode ingetoetst,bandje over storing in de regio, meer dan 25 minuten wachttijd, opgegeven
-9 oktober 's avonds, gebeld, postcode ingetoetst, bandje loopt nog steeds, 25 minuten wachttijd, opgegeven
-10 oktober gebeld, na intoetsen postcode weer een bandje over storing in de regio. 15 minuten gewacht op een medewerker. Weer m’n postcode en huisnummer doorgegeven. Dit heerschap wist niets over een storing. Weer drie trappen af om de lichtjes te controleren. Alles werkte. Toch maar een afspraak met een monteur. Deze kon niet eerder komen dan donderdag.
-11 oktober 12.47 uur. Toch maar weer een E-mail gestuurd met klacht over de gang van zaken. Geen enkele reactie.
11-16 oktober geen telefoonaansluiting
16 oktober 0800 uur klaar zitten, vrije dag genomen want de monteur komt langs. Hele ochtend gewacht, geen monteur.
16 oktober 16.02 Eerst maar eens alle voorgaande E-mail onder vermelding van Rappel doorgestuurd naar UPC.
16 oktober 16.05 uur alle mailtjes retour onder vermelding dat door mij het verkeerde E-mailadres was gebruikt. Waarom kon dat eerder niet????
-16 oktober 16.20 uur Gebeld met UPC, postcode intoetsen, stoom uit de oren, 10 minuten wachttijd, stoom uit oren, Postcode opgeven, huisnummer opgeven. Medewerker weet van niets!!!!!!!!!. Ik zoek het hogerop en wil een klacht indienen, maar de medewerker kan me niet doorverbinden, noch met de klachtenafdeling, noch met een chef. Voegt mij tevens toe dat het hem niets uit maakt hoe de service is en adviseert koelbloedig mijn opzegging want dat kost hem toch zijn baan niet.
16 oktober 16.35 Weer het bekende nummer bellen. postcode intoetsen, weer 10 minuten etc etc etc.
Een aardige dame verbind nog voor ik m'n klacht kan uiten (slim) door met de technische dienst.
Binnen één minuut weet een begripvolle medewerker (de eerste) aldaar het probleem op te lossen vanaf zijn werkplek door de verbindingen van mijn telefoonnummers te herstellen via de computer.
Graag ontvang ik van u bericht hoe en waar ik een schadeclaim kan indienen voor de tijd dat ik telefonisch onbereikbaar was en tevens vergoeding voor de verloren werkdag. U zult begrijpen dat ik na deze gang van zaken ernstig overweeg gebruik te gaan maken van alternatieven.
Op een informatieverzoek via E-mail aan Digitenne werd binnen vijf minuten persoonlijk gereageerd. Het kan dus wel.
De volgende brief werd met een onpersoonlijke reactie en 25 euro schadevergoeding afgedaan. Alsof daarmee alle stres meteen weg is.
Geachte heer / mevrouw,
Sinds enkele jaren ben ik abonnee van UPC en heb ik nooit iets gemerkt van de verrotte organisatie bij UPC waarover de media steeds bericht. Sterker nog, ik maakte bij iedereen die het horen wilde reclame voor UPC in Purmerend. Tot deze week dan....
-7 oktober telefoonstoring ontdekt om 10.00 uur
-7 oktober gebeld met de storingslijn. Postcode ingetoetst. Wachten Postcode opgegeven, huisnummer opgegeven. Kreeg te horen dat het een regionale storing was sinds 03.00 uur ontstaan. Drie trappen af om de groene lichtjes op m'n decoder te controleren, alles werkte, maar geen telefoonaansluiting.
-7 oktober 17.24 uur; 's avonds nog geen telefoon, E-mail gestuurd met klacht over de telefoonstoring.
-7 oktober 22.17 uur !!! ontvangstbevestiging van E-mail
-8 oktober geen telefoon weer gebeld, na intoetsen postcode een bandje over storing in de regio die snel zou worden hersteld, afwachten maar
-8 oktober 13.20 uur. E-mail van UPC dat de telefoonstoring bij mij is verholpen. Mocht er nog wel een storing zijn, of ik dan even het bekende nummer wil bellen!!!
-8 oktober na ontvangst E-mail telefoon geprobeerd. Geen kiestoon. UPC gebeld, postcode ingetoetst, bandje over regionale storing die zo spoedig mogelijk zal worden verholpen, medewerker afgewacht, 20 minuten wachttijd, opgegeven.
-8 oktober 15.20 uur, E-mail gestuurd naar UPC dat de storing nog altijd niet was opgelost. Nooit een reactie ontvangen, geen bericht van ontvangst, geen antwoord.
-8 oktober 20.45 uur. UPC gebeld, postcode ingetoetst, bandje afgeluisterd, meer dan 15 minuten wachttijd, opgegeven
-8 oktober 21.00 uur. Pissig E-mailtje gestuurd naar UPC dat telefonisch contact niet lukt. Nooit een reactie op ontvangen.
-9 oktober gebeld, intoetsen postcode weer bandje over storing. Doorverbinden ging niet, meer dan 25 minuten wachttijd
-9 oktober gebeld, postcode ingetoetst,bandje over storing in de regio, meer dan 25 minuten wachttijd, opgegeven
-9 oktober 's avonds, gebeld, postcode ingetoetst, bandje loopt nog steeds, 25 minuten wachttijd, opgegeven
-10 oktober gebeld, na intoetsen postcode weer een bandje over storing in de regio. 15 minuten gewacht op een medewerker. Weer m’n postcode en huisnummer doorgegeven. Dit heerschap wist niets over een storing. Weer drie trappen af om de lichtjes te controleren. Alles werkte. Toch maar een afspraak met een monteur. Deze kon niet eerder komen dan donderdag.
-11 oktober 12.47 uur. Toch maar weer een E-mail gestuurd met klacht over de gang van zaken. Geen enkele reactie.
11-16 oktober geen telefoonaansluiting
16 oktober 0800 uur klaar zitten, vrije dag genomen want de monteur komt langs. Hele ochtend gewacht, geen monteur.
16 oktober 16.02 Eerst maar eens alle voorgaande E-mail onder vermelding van Rappel doorgestuurd naar UPC.
16 oktober 16.05 uur alle mailtjes retour onder vermelding dat door mij het verkeerde E-mailadres was gebruikt. Waarom kon dat eerder niet????
-16 oktober 16.20 uur Gebeld met UPC, postcode intoetsen, stoom uit de oren, 10 minuten wachttijd, stoom uit oren, Postcode opgeven, huisnummer opgeven. Medewerker weet van niets!!!!!!!!!. Ik zoek het hogerop en wil een klacht indienen, maar de medewerker kan me niet doorverbinden, noch met de klachtenafdeling, noch met een chef. Voegt mij tevens toe dat het hem niets uit maakt hoe de service is en adviseert koelbloedig mijn opzegging want dat kost hem toch zijn baan niet.
16 oktober 16.35 Weer het bekende nummer bellen. postcode intoetsen, weer 10 minuten etc etc etc.
Een aardige dame verbind nog voor ik m'n klacht kan uiten (slim) door met de technische dienst.
Binnen één minuut weet een begripvolle medewerker (de eerste) aldaar het probleem op te lossen vanaf zijn werkplek door de verbindingen van mijn telefoonnummers te herstellen via de computer.
Graag ontvang ik van u bericht hoe en waar ik een schadeclaim kan indienen voor de tijd dat ik telefonisch onbereikbaar was en tevens vergoeding voor de verloren werkdag. U zult begrijpen dat ik na deze gang van zaken ernstig overweeg gebruik te gaan maken van alternatieven.
Op een informatieverzoek via E-mail aan Digitenne werd binnen vijf minuten persoonlijk gereageerd. Het kan dus wel.
Re: Niet zo zeuren op UPC
Ik zal geen moment twijfelen. Ik heb niet hetzelfde meegemaakt maar wel iets vergelijkbaars. Ruim anderhalf jaar later heb ik nog geen antwoord. Natuurlijk heb ik een jaar geleden wel opgezegd. Ze bekijken het maar. Als je eenmaal klant bent doen ze niks meer voor je.
Re: Niet zo zeuren op UPC
Altijd weer jammer dat er mensen zijn die zich 'anoniem' meld.
Voor sommige situaties kan ik het me voorstellen maar vaak wordt dit dan ook door de berichtgever even aangegeven waarom maar dit soort berichten vind ik jammer dat iemand zich wel wil uiten maar niet het zelfrespect heeft om zich gewoon kenbaar te maken.
jammer................dat wat diegene te zeggen heeft krijgt gelijk zo'n betekenis van:.....niets!
Voor sommige situaties kan ik het me voorstellen maar vaak wordt dit dan ook door de berichtgever even aangegeven waarom maar dit soort berichten vind ik jammer dat iemand zich wel wil uiten maar niet het zelfrespect heeft om zich gewoon kenbaar te maken.
jammer................dat wat diegene te zeggen heeft krijgt gelijk zo'n betekenis van:.....niets!
Re: Niet zo zeuren op UPC
Carla36, Jij ben net zo anoniem als Gast. Of wil jij je volledige NAW gegevens hier plaatsen inclusief geboortedatum en e-mail adres?????
Re: Niet zo zeuren op UPC
IK heb niet te verbergen hoor!
geboren 19-02-1967
email? [email protected]
nog iets??
voor de rest ga ik hier niet op in.
Ik chat niet met anonieme mensen die wel heel erg klagen maar niet eens het fatsoen hebben om hun naam openbaar te maken.
____close______punt_____uit____nl.
geboren 19-02-1967
email? [email protected]
nog iets??
voor de rest ga ik hier niet op in.
Ik chat niet met anonieme mensen die wel heel erg klagen maar niet eens het fatsoen hebben om hun naam openbaar te maken.
____close______punt_____uit____nl.
Re: Niet zo zeuren op UPC
Volgens mij zijn dat niet je volledige NAW gegevens!! Begrijp je het niet ik weet nog steeds niet wie je bent. Het kan me ook weinig schelen(niet persoonlijk). Maar ik weet wel hoe je over UPC denkt!! En daar gaat het om.
Re: Niet zo zeuren op UPC
Beste Mensen,
Ik heb al vijf jaar internet en telefoon van upc en ik wil jullie laten weten dat ik er nog nooit problemen mee heb gehad.
Ik heb geen medewerker van upc, maar ik vind dat dit ook wel eens gezegd mag worden.
grtn wilma
Ik heb al vijf jaar internet en telefoon van upc en ik wil jullie laten weten dat ik er nog nooit problemen mee heb gehad.
Ik heb geen medewerker van upc, maar ik vind dat dit ook wel eens gezegd mag worden.
grtn wilma