LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] nieuw abo gezocht!

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Annelies27

nieuw abo gezocht!

Ongelezen bericht door Annelies27 »

Ik kan mijn nr porteren, woon in de randstad, heb 150 a 200 minuten en 75 a 100 smsjes per maand nodig, ik heb nog een goede gsm dus hoef niet perse een nieuwe, Debitel biedt via Telfort 150 minuten voor 4.50 en 80 smsjes voor 6.50 dus samen 11 euro,ik overweeg dit te doen.

Zijn er nog betere akties?eventueel cashback?

Dus

Re: nieuw abo gezocht!

Ongelezen bericht door Dus »

Kijk eens op Telecomvergelijker. Dit is een forum specifiek toegespitst op telefonie en hier staan wellicht nog betere acties.

Dus

Ongelezen bericht door Dus »

Sorry deze link doet het wel Telecomvergelijker.

puerto

Ongelezen bericht door puerto »

hoi, kijk eens op www.gsmstunter.nl

Hebben goede aanbiedingen, maar er zijn nog meer internetwinkels voor simkaarten.
Ik adviseer simkaart of nieuwe telefoon met abonnement altijd via internet te kopen, veel voordeliger dan in telefoonshops in de stad.

Bij gsmstunter alleen sim van vodafone, 150 minuten voor 2.50 euro per maand.

groetjes

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Dat GSM-stunterabo, kan ik dan mijn Vodafone abonnement wat ik nu heb porteren??want dat is ook Vodafone

Predicador

Ongelezen bericht door Predicador »

Nee, dat is niet mogelijk... van abo naar abo porteren binnen dezelfde provider is een onmogelijke handeling... tenzij je het via een omweg doet.

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Eerst omzetten naar prepaid en erna terug omzetten naar Vodafone. zo blijft je nummer alsnog behouden.
VDF doet niet moeilijk over nummerportatie. Hou wel rekening met de opzegtermijn!

9-

Ongelezen bericht door 9- »

-09-0----

Gesloten