LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Nieuw telefoonabonnement afgesloten contract niet bekend

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
HarryW

Nieuw telefoonabonnement afgesloten contract niet bekend

Ongelezen bericht door HarryW »

Goedemiddag,

Graag jullie mening.

In juni 2011 een contract voor KPN getekend bij Belcompany voor de overstap van Vodafone naar KPN per augustus.

Na deze week gebeld te hebben met Vodafone bleek mijn contract niet te zijn opgezegd door KPN. KPN gebeld en die hebben geen aanvraag ontvangen van Belcompany waardoor zij ook niet in actie zijn gekomen.

Belcompany uiteraard om opheldering gevraagd en die blijken het contract niet te hebben verstuurd (foutje). Je raadt het al, ze willen erg graag dat ik terugga naar de winkel om een (jawel) nieuw contract te tekenen omdat de oude niet meer geaccepteerd wordt door KPN (tekendatum van 2 maanden geleden).

2 opties:
- Niets doen en ongetwijfeld nog wat telefoontjes van BC krijgen.
- Nieuw contract tekenen

Het laatste ligt meer in mijn fatsoen maar wat zou hiervoor een redelijke compensatie zijn? Ik betaal ongetwijfeld nog 2 maanden kosten bij vodafone voordat de overstap (met nummerbehoud namelijk) rond is en verschuift de einddatum van mijn contract ook 2 maanden. Daarnaast, als ik geen nieuwe contract teken, dan hebben zij volgens mij geen poot om op te staan.

Ik hoor het graag.

LeoZ

Re: Nieuw telefoonabonnement afgesloten contract niet bekend

Ongelezen bericht door LeoZ »

Laat BelCompany maar met een compensatie komen voor de blunder die zij gemaakt hebben, denk aan accesoires voor je mobiele telefoon, zoals een tasje, covers, ertc..

Indien zij daaraan niet willen meewerken.... geen contract tekenen en dan zoeken ze het maar uit, en dan ga je naar de concurrent!

Succes!

Gesloten