LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] nieuw toestel

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Har06

nieuw toestel

Ongelezen bericht door Har06 »

Mijn huidig abo bij Vodafone loopt af, IPhone4s is geleased bij Vodafone in de maandprijs van € 23,00.

Ik ben op zoek naar een nieuwe IPHONe 4 of 5 incl een abo, bij Vodafone kom je dan uit op een bedrag van € 35,00 ++++++++ € 55,00 , zijn er acties via een krant anwb telegraaf etc etc .??

Ik kan ook met m,n huidige phone verder gaan maar m,n vrouwtje wil hem hebben :)

Telefoon zelf kopen a € 300:24=¤ 12,50 p/m excl pre paid kosten cq bel only

tenormin

Re: nieuw toestel

Ongelezen bericht door tenormin »

Dat is twee :lol: :roll:

Angelique100

Ongelezen bericht door Angelique100 »

kijk eens op de website gsmacties hier kun je eenvoudig alle aanbieders vergelijken.

Inderdaad zelf een toestel kopen op bv marktplaats met een simonly zal voordeliger uitpakken.

sjohie

Ongelezen bericht door sjohie »

Overstappen levert je als consument ook bij mobiele telefoon abonnementen meer op dan verlengen bij je huidige provider. Tenzij er dringende redenen zijn om bij Vodafone te blijven (dekking in specifieke plaats, samen delen bundels etc) zou ik eens gaan buurten bij andere providers. T-mobile is op dit moment erg agressief op de markt om hun 4G netwerk te promoten, met scherpe telefoon+abonnement acties, daar zijn op dit moment leuke deals te sluiten, beter dan bij Vodafone of KPN. Bij die laatste zit ik nu ineens als Hi klant, en als mijn simonly abonnement, met Hi kortingen, afgelopen is, ben ik er weg, hun eigen abonnementen zijn echt wel 10 à 20% duurder dan T-mobile en Tele2.

Har06

Ongelezen bericht door Har06 »

tenormin schreef:Dat is twee :lol: :roll:
????????? een zinvolle reactie :x

Gesloten