| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Nieuwe Iphone?? doe dan dit !
Nieuwe Iphone?? doe dan dit !
Als je een nieuw abonnement neemt van om het even welke provider laat je dan nooit overhalen een verzekering af te sluiten met die betreffende provider.
Waarom niet zullen jullie je afvragen?
Kijk maar eens rond op deze site of anders de forum`s van alle providers hoeveel ellende en frustratie de zogenaamde duidelijke afspraken omtrent reparatie van hardware mankementen of val-schade het veroorzaakt simpelweg omdat de Providers KPN, HI en vele anderen hun afspraken niet nakomen en ons consumenten in de kou laten staan.
Daarnaast heb je het eerste jaar een hele goede garantie van APPLE, kom je niet zonder toestel te zitten aangezien je eerst een nieuwe of refurbished toestel krijgt thuisgestuurd waarna je alles kunt overzetten en dan als alles werkt je defecte toestel kunt terug sturen.
Daarnaast heb je het hele 1e jaar bij APPLE bedenktijd of je ook gebruik wilt maken van het Apple protection plan, dit kost dan relatief weinig als je dit gaat vergelijken met de providers die je een poot uit trekken en niet doen wat ze beloven.
Ik heb een SUPER geweldige ervaring van Apple achter de rug, heb een aandere Iphone5 gekregen in zeer kort tijdsbestek, alles liep gesmeerd, daarna nog net binnen de 1e jaar garantie termijn voor het 2e jaar Apple care protection afgesloten met gratis technische ondersteuning en reparatie als het toestel niet meer doet wat het moet doen, en als toetje creditering gemaakte kosten à 29 euro omdat medewerk(s)ter mij niet op de hoogte had gesteld van de mogelijkheid voor bovengenoemd protection plan en het voordeel wat hier mee te behalen is.
En dat, dat noemen wij Nederlanders nou SERVICE
Als ik iemand een warme douche wil geven is het APPLE op dit moment wel
bedankt Apple voor je geweldige service !
Waarom niet zullen jullie je afvragen?
Kijk maar eens rond op deze site of anders de forum`s van alle providers hoeveel ellende en frustratie de zogenaamde duidelijke afspraken omtrent reparatie van hardware mankementen of val-schade het veroorzaakt simpelweg omdat de Providers KPN, HI en vele anderen hun afspraken niet nakomen en ons consumenten in de kou laten staan.
Daarnaast heb je het eerste jaar een hele goede garantie van APPLE, kom je niet zonder toestel te zitten aangezien je eerst een nieuwe of refurbished toestel krijgt thuisgestuurd waarna je alles kunt overzetten en dan als alles werkt je defecte toestel kunt terug sturen.
Daarnaast heb je het hele 1e jaar bij APPLE bedenktijd of je ook gebruik wilt maken van het Apple protection plan, dit kost dan relatief weinig als je dit gaat vergelijken met de providers die je een poot uit trekken en niet doen wat ze beloven.
Ik heb een SUPER geweldige ervaring van Apple achter de rug, heb een aandere Iphone5 gekregen in zeer kort tijdsbestek, alles liep gesmeerd, daarna nog net binnen de 1e jaar garantie termijn voor het 2e jaar Apple care protection afgesloten met gratis technische ondersteuning en reparatie als het toestel niet meer doet wat het moet doen, en als toetje creditering gemaakte kosten à 29 euro omdat medewerk(s)ter mij niet op de hoogte had gesteld van de mogelijkheid voor bovengenoemd protection plan en het voordeel wat hier mee te behalen is.
En dat, dat noemen wij Nederlanders nou SERVICE
Als ik iemand een warme douche wil geven is het APPLE op dit moment wel
bedankt Apple voor je geweldige service !
Re: Nieuwe Iphone?? doe dan dit !
En wat doet Applecare als je je toestel laat vallen en een gebroken "voorruit' hebt ?
die gaat het repareren voor je binnen korte tijd.
Dat dit je geld kost mag duidelijk zijn, maar dat kost je bij smart- care schade ook geld, denk maar aan het eigen risico, daarnaast betaal je elke maand ruim 8 euro, tel dit van 1 jaar bij elkaar op en je hebt al ongeveer 160 euro zelf betaalt voor de reparatie aan je voorruit.
Er zijn genoeg zaken die deze reparaties ook doen, sommige zelfs goedkoper en veeel sneller
Dat dit je geld kost mag duidelijk zijn, maar dat kost je bij smart- care schade ook geld, denk maar aan het eigen risico, daarnaast betaal je elke maand ruim 8 euro, tel dit van 1 jaar bij elkaar op en je hebt al ongeveer 160 euro zelf betaalt voor de reparatie aan je voorruit.
Er zijn genoeg zaken die deze reparaties ook doen, sommige zelfs goedkoper en veeel sneller
Gelukkig heeft Christy gereageerd in een pb en voorgesteld om smart care voor het 2e jaar ongedaan te maken dan wel te annuleren, omdat dit weggegooid geld is als Hi zijn afspraken toch niet nakomt.
Christy bedankt voor aanpassing smart care, voor de rest blijven jullie kampioen in het niet nakomen van afspraken
Christy bedankt voor aanpassing smart care, voor de rest blijven jullie kampioen in het niet nakomen van afspraken
Bij dit soort bedragen moet je je sowieso afvragen of je het wilt verzekeren. Verzekeren doe je voor bedragen die normaal gesproken niet zijn op te brengen, zoals opstal, aansprakelijkheid, ziektekosten. Al het andere is in 9 van de 10 gevallen weggegooid geld.
En in dit voorbeeld: als je in de problemen komt doordat je een telefoon van 700 euro hebt gekocht, kan je je die telefoon niet veroorloven.
En in dit voorbeeld: als je in de problemen komt doordat je een telefoon van 700 euro hebt gekocht, kan je je die telefoon niet veroorloven.
Helemaal mee eens............GJvdZ schreef:En in dit voorbeeld: als je in de problemen komt doordat je een telefoon van 700 euro hebt gekocht, kan je je die telefoon niet veroorloven.
Nou GjvdZ en harley68, daar ben ik het niet mee eens.
Jullie denken altijd dat het een geld kwestie moet zijn om iets te verzekeren, dat je pas een verzekering moet afsluiten als je het niet kunt opbrengen, ik heb dit afgesloten omdat men mij wijs maakte dat ik niet zonder telefoon kwam te zitten gedurende reparatie.
Dit heeft niets, maar dan ook helemaal niets met geld te maken, maar met bereikbaarheid.
Het nadeel van de iphone5 is dat er een nano sim kaart in zit, en niet ieder toestel wil zo`n kaartje.
Bij mij thuis zijn er zo`n 6 toestellen in omloop, en allen hebben een gewone sim kaart.
Ik heb in ieder geval het idee dat jullie moeite hebben met begrijpend lezen.
Jullie denken altijd dat het een geld kwestie moet zijn om iets te verzekeren, dat je pas een verzekering moet afsluiten als je het niet kunt opbrengen, ik heb dit afgesloten omdat men mij wijs maakte dat ik niet zonder telefoon kwam te zitten gedurende reparatie.
Dit heeft niets, maar dan ook helemaal niets met geld te maken, maar met bereikbaarheid.
Het nadeel van de iphone5 is dat er een nano sim kaart in zit, en niet ieder toestel wil zo`n kaartje.
Bij mij thuis zijn er zo`n 6 toestellen in omloop, en allen hebben een gewone sim kaart.
Nou nee, maar je kruistocht tegen Hi is ons inmiddels wel duidelijk. En dat je een te dure telefoon hebt, moet je zelf weten. Het zal mij aan me r€€t roesten. Maar GjvdZ en harley68 hebben wèl een heel goed en verstrekkend punt dat jij blijkbaar niet kan verwerken en begrijpen. Het gaat over de economie en hoe het naar de kl0t€ gaat door dit soort verhoudingen. Puur door marketing en het groenere gras van de buurman zijn er te-luxe goederen in gebruik door mensen die het totaal niet nodig hebben en vaak ook niet kunnen betalen. Hoog-conjunctuur. Moeilijk woord, ik weet het.marc1766 schreef:...
Nou Devious, volgens mij ben jij een beetje geïrriteerd van mijn kruistocht zoals jij het omschrijft aangezien je er nog steeds energie in stopt om toch maar weer een reactie te plaatsen.
Als het je echt niks zou doen hou je je vingers van het toetsenbord en plaats je geen reactie meer, maar volgens mij is dat voor jou best moeilijk als je bedenkt dat je al bijna of helemaal 1400 reacties hebt verstuurd naar allerlei mensen met problemen die volgens mij helemaal niet op reacties zoals jij ze meedeelt zitten te wachten.
In plaats van mensen af te zeuren zou het misschien waardevoller voor dit forum zijn als je eens oplossingen of goede suggesties doet voor deze forumgek zoals jij mij omschrijft.
Als het je echt niks zou doen hou je je vingers van het toetsenbord en plaats je geen reactie meer, maar volgens mij is dat voor jou best moeilijk als je bedenkt dat je al bijna of helemaal 1400 reacties hebt verstuurd naar allerlei mensen met problemen die volgens mij helemaal niet op reacties zoals jij ze meedeelt zitten te wachten.
In plaats van mensen af te zeuren zou het misschien waardevoller voor dit forum zijn als je eens oplossingen of goede suggesties doet voor deze forumgek zoals jij mij omschrijft.
-
Bob Schurkjens
Het is vrijwel nooit slim om risico's te verzekeren die je zelf financieel kan dragen.
Ik heb je allang gewezen op eventuele oplossingen en suggesties aangedragen. Maar die accepteer je niet. Dat je jezelf belachelijk maakt heb je helaas niet in de gaten. Scroll maar even terug naar je eigen topic en lees de tips van anderen. Daar staat ècht de oplossing tussen.marc1766 schreef:... als je eens oplossingen of goede suggesties doet voor deze forumgek ...
Overigens moet ik hier reageren. Al was het alleen maar om anderen te irriteren.
1400
Ik heb je allang gewezen op eventuele oplossingen en suggesties aangedragen. Maar die accepteer je niet. Dat je jezelf belachelijk maakt heb je helaas niet in de gaten. Scroll maar even terug naar je eigen topic en lees de tips van anderen. Daar staat ècht de oplossing tussen.devious schreef:marc1766 schreef:... als je eens oplossingen of goede suggesties doet voor deze forumgek ...
Overigens moet ik hier reageren. Al was het alleen maar om anderen te irriteren.
devious schreef:Ik heb je allang gewezen op eventuele oplossingen en suggesties aangedragen. Maar die accepteer je niet. Dat je jezelf belachelijk maakt heb je helaas niet in de gaten. Scroll maar even terug naar je eigen topic en lees de tips van anderen. Daar staat ècht de oplossing tussen.marc1766 schreef:devious schreef:... als je eens oplossingen of goede suggesties doet voor deze forumgek ...