LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Nieuwe simkaart Simpel komt maar niet na 2 maanden!!
Nieuwe simkaart Simpel komt maar niet na 2 maanden!!
Beste forumleden,
Dit wordt gewoon te gek ,je vraagt een nieuw abonnement aan bij Simpel mobiel,met de toezegging dat ze de nieuwe simkaart binnen 10 dagen zullen opsturen,en ze halen dan direct 17,50 euro van je bankrekening af,maar naar je nieuwe simkaart kan je fluiten,wie heeft ook de zelfde problemen met hun simpel manieren!,graag jullie berichten plaatsen op dit onderdeel van het forum en kan radar tv hier eens meer aandacht aan besteden.En hun praktijken stoppen!
Dit wordt gewoon te gek ,je vraagt een nieuw abonnement aan bij Simpel mobiel,met de toezegging dat ze de nieuwe simkaart binnen 10 dagen zullen opsturen,en ze halen dan direct 17,50 euro van je bankrekening af,maar naar je nieuwe simkaart kan je fluiten,wie heeft ook de zelfde problemen met hun simpel manieren!,graag jullie berichten plaatsen op dit onderdeel van het forum en kan radar tv hier eens meer aandacht aan besteden.En hun praktijken stoppen!
-
Re: Nieuwe simkaart Simpel komt maar niet na 2 maanden!!
zou eens vragen of het via post nl word verstuurd zo ja of het aangetekend of verzekerd is verzonden
zo niet is het zo als de laste tijd veel meer gebeurd vertraagd of verdwenen
eisen dat je het bedrag terug haalt als hun de simkaart niet aangetekend verzenden
alen dan kunnen hun bewijzen dat jij ook daadwerkelijk de simkaart hebt ontvangen
anders is het incasso onrechtmatig en dus terug vorderbaar
geen bewijs dat jij de simkaart hebt ontvangen is geen betaling
eisen dat je het bedrag terug haalt als hun de simkaart niet aangetekend verzenden
alen dan kunnen hun bewijzen dat jij ook daadwerkelijk de simkaart hebt ontvangen
Op de site van Simpel is naar hun bellen nu Gratis zie link>
http://www.simpel.nl/Contact.aspx
http://www.simpel.nl/Contact.aspx
Volgens mij ligt dat aan post.nl en niet aan simpel
simpel maakt veel fouten maar niet de bezorging van hun. .
simpel maakt veel fouten maar niet de bezorging van hun. .
electomonteur schreef:zou eens vragen of het via post nl word verstuurd zo ja of het aangetekend of verzekerd is verzonden
Gisteren een mail ontvangen van Anna van Dijck die werkt bij Simpel
zie copie onder,
Beste meneer ,
Dank voor uw bericht.
Allereerst mijn excuses voor de vervelende situatie. Uit uw bericht begrijp ik dat uw abonnement bij Simpel nog niet in is gegaan, omdat het juiste simserienummer ontbreekt. Bij de aanmelding wordt dit simserienummer gevraagd zodat wij nummerbehoud kunnen aanvragen bij uw vorige provider. Het is niet zo dat de aanmelding wordt afgebroken indien een foutief simserienummer wordt ingetikt. Wij hebben namelijk geen inzicht hierin; alleen uw vorige provider kan dit nummer goed- of afkeuren.
Wij kunnen geen nummerbehoud aanvragen zonder dit nummer. Wel kunnen wij op uw akkoord een simkaart met nieuw nummer voor u aanmaken.
Om die reden zou ik graag het volgende willen voorstellen: als u mij opnieuw het juiste simserienummer doorgeeft zal ik de aanmelding verder in behandeling nemen, of ik kan op uw verzoek een simkaart met nieuw nummer naar u opsturen. Om u als klant tegemoet te komen kan ik u bij uitzondering de abonnementskosten van 2 maanden vergoeden.
Ik zie uw reactie graag tegemoet.
Met vriendelijke groeten,
Anna van Dijck
Simpel
Ik zal hierop de komende dagen antwoord geven.
zie copie onder,
Beste meneer ,
Dank voor uw bericht.
Allereerst mijn excuses voor de vervelende situatie. Uit uw bericht begrijp ik dat uw abonnement bij Simpel nog niet in is gegaan, omdat het juiste simserienummer ontbreekt. Bij de aanmelding wordt dit simserienummer gevraagd zodat wij nummerbehoud kunnen aanvragen bij uw vorige provider. Het is niet zo dat de aanmelding wordt afgebroken indien een foutief simserienummer wordt ingetikt. Wij hebben namelijk geen inzicht hierin; alleen uw vorige provider kan dit nummer goed- of afkeuren.
Wij kunnen geen nummerbehoud aanvragen zonder dit nummer. Wel kunnen wij op uw akkoord een simkaart met nieuw nummer voor u aanmaken.
Om die reden zou ik graag het volgende willen voorstellen: als u mij opnieuw het juiste simserienummer doorgeeft zal ik de aanmelding verder in behandeling nemen, of ik kan op uw verzoek een simkaart met nieuw nummer naar u opsturen. Om u als klant tegemoet te komen kan ik u bij uitzondering de abonnementskosten van 2 maanden vergoeden.
Anna van Dijck
Simpel
Ik zal hierop de komende dagen antwoord geven.
hoi
nou ik wacht ook al meer dan maand op mijn simkaart. ze kunnen mijn betaling niet vinden zeggen **** heb 3x gebeld en eindelijk na half uur in de wacht krijg je iemand aan de lijn. Vervolgens moet ik betaalbewijs opsturen krijg ik als antwoord ongeldig betaalbewijs.
Stuur een mail naar anna nou die reageert hier wel maar niet op mailtjes die je stuurt. Nou voor mij part halen ze mij daar maar uit het systeem want van zo'n provider wil je toch geen klant meer zijn. Ik wordt erg moe van daar.
En dan heb ik gelukkig nog niet eens met nummerbehoud.
groetjes jenny
nou ik wacht ook al meer dan maand op mijn simkaart. ze kunnen mijn betaling niet vinden zeggen **** heb 3x gebeld en eindelijk na half uur in de wacht krijg je iemand aan de lijn. Vervolgens moet ik betaalbewijs opsturen krijg ik als antwoord ongeldig betaalbewijs.
Stuur een mail naar anna nou die reageert hier wel maar niet op mailtjes die je stuurt. Nou voor mij part halen ze mij daar maar uit het systeem want van zo'n provider wil je toch geen klant meer zijn. Ik wordt erg moe van daar.
groetjes jenny
[quote="jentina3"]hoi
groetjes jenny[/quote
JE wordt van het kastje naar de muur gestuurd...
Hoe meer mensen met klachten komen en dit melden op dit forum,des meer wij een vuist kunnen maken tegen deze praktijken HOE MEER KLACHTEN HOE GROTER ONZE VUIST
groetjes jenny[/quote
JE wordt van het kastje naar de muur gestuurd...
Hoe meer mensen met klachten komen en dit melden op dit forum,des meer wij een vuist kunnen maken tegen deze praktijken HOE MEER KLACHTEN HOE GROTER ONZE VUIST
Simkaart werkt niet meer sinds eind maart. Meteen een nieuwe aangevraagd. Zou iets langer kunnen duren dan 5 werkdagen omdat er een vertraging was. Uiteindelijk na 15 (!) werkdagen de simkaart ontvangen. Maar ja, toen nog steeds geen service. Op maandag gebeld, kaart zou gedeblokkeerd worden. "Maximaal 24 uur mevrouw!" Op dinsdag weer gebeld. "Ik zie dat de kaart net geactiveerd is, waarschijnlijk komt het in de komende uren goed". Op woensdag weer gebeld, "er zit wat vertraging in het systeem..". Op donderdag nogmaals woest gebeld, "helaas mevrouw, ik kan het niet voor u veranderen. Maar ik kan nog wel een keer de deblokkade aanvragen". Het is nu vrijdag en ik maak me klaar voor het volgende telefoontje...
Simpel, jullie doen je naam echt eer aan...
Simpel, jullie doen je naam echt eer aan...
Sta al 34 minuten in de wacht bij Simpel.
Zucht...
Zucht...
En nu al 52 minuten.....
na 1 uur en 54 minuten is verbinding verbroken... grrrrr!
ik sta nu 25 min. in de wacht.
gisteren al half uur.
gisteren al half uur.
Service kunnen en weten ze niet bij Simpel ,vooral als hun 0900 servicenummer moet bellen ,het probleem met de 0900 service nummer is nog niet opgelost,De hr Verhagen had volgens dit ook toegezegd dit te veranderen.wanneer dit ingaat is mij ook onbekend,WEET IEMAND DAT DIT MISSCHIEN DAN WEL!!!
Hier een kopie die ik verstuurd op 2 mei 2012 heb via een mail aan Simpel ,tot nu toe geen respons van hun kant!
Beste Mevrouw van Dijck,
Hier mijn antwoord op uw voorstellen.
1)U geeft aan dat het sim serienummer niet juist dat ik heb opgegeven
aan Simpel ,het sim serienummer is WEL juist zie kopie bijlage van
Vodafone.
dus daarom wil ik het sim serienummer graag behouden van Vodafone.
Maar als ik van u een nieuw simkaart krijg zijn hieraan kosten
verbonden of is dit een gratis aanbod van uw!
2) Het voorstel om 2 maanden van de abonnementskosten te vergoeden
lijk mij redelijk ,maar vanaf wanneer gaat dit in !,
ik heb al een maand abonnementskosten vooraf betaald en geen gebruik
van uw diensten kunnen doen!
Graag hierover nieuw voorstel van uw zijde.
mvg
John Rijnenberg
KOPIE VAN SIMPEL AAN MIJ
Beste meneer Rijnenberg,
Dank voor uw bericht.
Anna van Dijck
Simpel
Beste Mevrouw van Dijck,
Hier mijn antwoord op uw voorstellen.
1)U geeft aan dat het sim serienummer niet juist dat ik heb opgegeven
aan Simpel ,het sim serienummer is WEL juist zie kopie bijlage van
Vodafone.
dus daarom wil ik het sim serienummer graag behouden van Vodafone.
Maar als ik van u een nieuw simkaart krijg zijn hieraan kosten
verbonden of is dit een gratis aanbod van uw!
2) Het voorstel om 2 maanden van de abonnementskosten te vergoeden
lijk mij redelijk ,maar vanaf wanneer gaat dit in !,
ik heb al een maand abonnementskosten vooraf betaald en geen gebruik
van uw diensten kunnen doen!
Graag hierover nieuw voorstel van uw zijde.
mvg
John Rijnenberg
KOPIE VAN SIMPEL AAN MIJ
Beste meneer Rijnenberg,
Dank voor uw bericht.
Anna van Dijck
Simpel
Goed voor elkaar bij Simpel.
tot nu toe geen respons ,dit kan kerst 2012 worden!!!nico..d schreef:Goed voor elkaar bij Simpel.
Tuurlijk niet Dat sta je toch niet toe?!
Heb ook NOG STEEDS dit probleem bij Simpel.
Waar blijft mijn SIMKAART.......
Waar blijft mijn SIMKAART.......
Ik wacht ook al twee maanden op een nieuwe SIMkaart. Ik was mijn telefoon verloren en mijn abonnement loopt nog maar tweeenhalve maand. Ik bel regelmatig, maar ze kunnen me niet vertellen wanneer de kaart wordt gestuurd. Ze zeggen achterstanden te hebben met het uitleveren van SIM kaartjes. Ze zeggen me een mail te sturen met een compensatieregeling, maar ook die mail zie ik niet verschijnen. Waardeloze maatschappij.
Wachttijden aan de telefoon zijn erg lang en als je iemand aan de lijn krijgt kunnen ze geen informatie geven.
Op mail wordt niet gereageerd. Ik heb schriftelijk een klacht ingediend en ook daar krijg ik geen reactie op.
Ik wil nu mijn abonnement opzeggen vanwege dit wangedrag, maar ik vrees dat dit niet mogelijk is.
Het enige wat ik wil is een nieuwe SIMkaart. Als provider is dat toch niet zo moeilijk.
Wachttijden aan de telefoon zijn erg lang en als je iemand aan de lijn krijgt kunnen ze geen informatie geven.
Op mail wordt niet gereageerd. Ik heb schriftelijk een klacht ingediend en ook daar krijg ik geen reactie op.
Ik wil nu mijn abonnement opzeggen vanwege dit wangedrag, maar ik vrees dat dit niet mogelijk is.
Het enige wat ik wil is een nieuwe SIMkaart. Als provider is dat toch niet zo moeilijk.
Heb ook nog steeds problemen met mijn nieuwe simkaart, heb hem al wel maar doet het niet.
Er is weer eens een storing geweest.........
Er is weer eens een storing geweest.........