LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Nieuwe truc van Vodafone

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Postbus 45

Nieuwe truc van Vodafone

Ongelezen bericht door Postbus 45 »

Als je je prepaid beltegoed van Vodafone opwaardeert dan krijg je een sms van...uw nieuwe
beltegoed is €.....en daarna weer een sms van uw beltegoed wordt verwerkt en daarna weer een sms uw beltegoed is verwerkt. Op zich al belachelijk natuurlijk die 3 sms'jes.

Een dag later volgt dan weer een sms met...Je hebt zojuist een opwaardering van € 20,00 ontvangen van iemand die anoniem wil blijven Afzender 1200.

Dan denk je jeetje van wie zou dat nu zijn ? Dan blijkt het je eigen opdracht te zijn. Ik vind dat behoorlijk misleidend.

grun

Re: Nieuwe truc van Vodafone

Ongelezen bericht door grun »

Dit soort service sms'jes kan ik gewoon uitzetten op de persoonlijke pagina van m'n provider. Heeft Vodafone niet iets dergelijks?

nevermind

Ongelezen bericht door nevermind »

Hoezo nieuwe truc, welk nadeel heb je bij deze smsjes?
Grun heeft het al aangegeven, uitschakelen.

GJvdZ

Ongelezen bericht door GJvdZ »

Postbus 45 schreef:Als je je prepaid beltegoed van Vodafone opwaardeert dan krijg je een sms van...uw nieuwe
beltegoed is €.....en daarna weer een sms van uw beltegoed wordt verwerkt en daarna weer een sms uw beltegoed is verwerkt. Op zich al belachelijk natuurlijk die 3 sms'jes.

Een dag later volgt dan weer een sms met...Je hebt zojuist een opwaardering van € 20,00 ontvangen van iemand die anoniem wil blijven Afzender 1200.

Dan denk je jeetje van wie zou dat nu zijn ? Dan blijkt het je eigen opdracht te zijn. Ik vind dat behoorlijk misleidend.
Wat is er misleidend?

klaas1978

Ongelezen bericht door klaas1978 »

Postbus 45 schreef:Op zich al belachelijk natuurlijk die 3 sms'jes.
Waar je je al niet druk over kunt maken :roll:

Je kunt het ook van de positieve kant zien: als dit het grootste probleem is heeft Vodafone zijn zaakjes kennelijk prima op orde.

sephora30

Ongelezen bericht door sephora30 »

Waar zit hem de truc in en wat is misleidend?? Leg uit :idea:

Emmy75

Ongelezen bericht door Emmy75 »

sephora30 schreef:Waar zit hem de truc in en wat is misleidend?? Leg uit :idea:
Dat is mij ook een raadsel..

Postbus 45

Ongelezen bericht door Postbus 45 »

Ik ontving een mailtje van vodafone dat de sms met...Je hebt zojuist een opwaardering van € 20,00 ontvangen van iemand die anoniem wil blijven Afzender 1200..inderdaad overkomt alsof je een kadootje hebt gekregen van iemand. Deze sms is overbodig verstuurd vandaar dat ze hun verontschuldiging aanboden.

witte angora

Ongelezen bericht door witte angora »

Postbus 45 schreef:Ik ontving een mailtje van vodafone dat de sms met...Je hebt zojuist een opwaardering van € 20,00 ontvangen van iemand die anoniem wil blijven Afzender 1200..inderdaad overkomt alsof je een kadootje hebt gekregen van iemand. Deze sms is overbodig verstuurd vandaar dat ze hun verontschuldiging aanboden.
Ah, ok, maar een overbodige sms is iets anders dan een misleidende sms. En wat de truc is om een overbodige sms te sturen is me ook niet duidelijk.

Afijn, er is excuses aangeboden, dus het is opgelost?

juster

Ongelezen bericht door juster »

Hier valt toch weinig aan te snappen door zo'n sms word je blij gemaakt met een dooie mus.

sephora30

Ja en waar is de misleiding en truc dan?? Kan het nog steeds niet ontdekken.

Dat het een overbodige sms is ben ik met je eens, slaat nergens op :roll:

GJvdZ

Ongelezen bericht door GJvdZ »

sephora30 schreef:Ja en waar is de misleiding en truc dan?? Kan het nog steeds niet ontdekken.

Dat het een overbodige sms is ben ik met je eens, slaat nergens op :roll:
Het is inderdaad een overbodige SMS maar als dat nu de enige problemen zijn die iemand heeft dan zal die persoon verder toch wel erg gelukkig zijn..... (of juist niet, als je je over dat soort futiele zaken druk kan maken).

sephora30

Ben ik met je eens, wat een wereldprobleem :mrgreen:

pera

Ongelezen bericht door pera »

Stel je eens voor je leeft van een bijstandsuitkering en je krijgt van je provider een
sms dat een anoniem persoon jou 20 euro beltegoed schenkt dan denk je toch ook van wie zou dat zijn ? Ik snap best wat TS bedoelt !

bprosman

Ongelezen bericht door bprosman »

Stel je eens voor je leeft van een bijstandsuitkering en je krijgt van je provider een
sms dat een anoniem persoon jou 20 euro beltegoed schenkt dan denk je toch ook van wie zou dat zijn ? Ik snap best wat TS bedoelt !
Als je net vantevoren ZELF 20 euro beltegoed hebt overgemaakt en je krijgt een SMS dan moet er toch ook wel een lampje gaan branden en kun je zelf toch ook wel bedenken dat 1+1 20 Euro is.

grun

Ongelezen bericht door grun »

pera schreef:Stel je eens voor je leeft van een bijstandsuitkering en je krijgt van je provider een
sms dat een anoniem persoon jou 20 euro beltegoed schenkt dan denk je toch ook van wie zou dat zijn ?
Dan ben je toch wel knap naief, als je zoiets denkt? Net als de vrijgezel, die zich nog steeds verbaasd afvraagt waarom uitgerekend hij een email krijgt van een fraaie dame uit Rusland die niets liever wil dan zijn vriendin worden. Sommigen geloven ook alles... :D

bkn

Ongelezen bericht door bkn »

Het is gewoon een fout van die provider als je een dag na de opwaardering weer een sms
stuurt dat etc.

Naaktgeboren

Ongelezen bericht door Naaktgeboren »

Ik zou me ook belazerd voelen als een provider mij zo iets zou flikken. Wat een rare reacties staan hier overigens. Maar het is Radar forum dus het niveau spreekt voor zich :lol:

Gesloten