LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] nokia 6600 / T-mobile

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Angela Postma[[email protected]]

nokia 6600 / T-mobile

Ongelezen bericht door Angela Postma[[email protected]] »

Vraag: horen jullie meer over problemen met de mobiele telefoon Nokia 6600?
Mijn probleem is als volgt:
De nokia 6600 wordt verkocht met vermelding dat het Bluetoth aankan. Inderdaad kan ik er wel foto's via Bluetotth verzenden, maar een BLuetooth headset past er niet op (makkelijk met handsfree bellen :evil: ). Mijn toestel heb ik gekocht bij verlenging van mijn T-mobile abonnement en bijbetaling van €59.=. Mijn toestel is nu al 4x voor reparatie verzonden en de 5e keer zit eraan te komen. Na alle keren is mijn toestel nog steeds niet gemaakt en zelf emt een nieuw toestel bleef het probleem bestaan (zelf met verschillende haedsets).
Mijn vraag aan jullie is nu ook:
1: Is dit een bekend probleem van de Nokia 6600?
2: Mogen ze het toestel verkopen met vermelding dat het Bluetooth aankan, wanneer er dus geen bluetooth headset opkan (waarvoor ik hem gekocht heb)
3: WAt kan ik nu nog doen om toch een toestel te krijgen (nieuwe, evt ander merk) waarmee ik met mijn bluetooth headset handsfree kan bellen?

Graag hoor ik wat van jullie terug, ik ben ondertussen einde raad met mijn toestel en bij Nokia Benelux kunnen ze mij ook niet helpen. Daar schuiven ze het probleem af op de verschillende headsets (geprobeerd met de merken: Jabra, Nokia, Sony-ericson, Logitec, Motorola en Philips, en allemaal hetzelfde probleem).

Met vriendelijke groet,

Angela Postma

Flierp

Re: nokia 6600 / T-mobile

Ongelezen bericht door Flierp »

Nokia 6600 KAN WEL icm een bluetooth headset!

.

??

Re: nokia 6600 / T-mobile

Ongelezen bericht door ?? »

De Nokia 6600 kan gewoon BT headsets aan. D'r zit alleen een vervelend 'geintje' in. Er zijn twee zogenaamde profielen waarmee een headset kan werken: 'headset' en 'handsfree'. Het 'headset' profiel wordt NIET ondersteund door de 6600, het 'handsfree' profiel WEL. Dat betekent dus dat je een headset aan moet schaffen die het 'handsfree' profiel ondersteunt. Nagenoeg iedere headset die tegenwoordig te krijgen is, ondersteunt beide profielen, dus op zich zou dat het probleem niet mogen zijn.

Maar *wat* is exact het probleem?

Je weet dat je BT apparatuur eerst moet pairen voordat het werkt?

Gesloten