Halverwege november mijn Nokia 7plus ter reparatie aangeboden bij de kpn winkel in meppel. Allemaal super netjes gegaan. Zo'n 3 weken later krijg ik een mail van Teleplan dat mijn Nokia niet meer te repareren is en dat er een nieuw toestel klaar ligt in de kpn winkel in Meppel. Mocht de Nokia 7plus niet meer leverbaar zijn zou ik een ander toestel krijg van minimaal dezelfde waarde. Diezelfde dag nog naar de winkel gegaan maar geen toestel en ook verder geen informatie geleverd aan kpn vanuit teleplan.. heel raar, dus hier achteraan gebeld. Nou zou ik van teleplan een mail moeten ontvangen met een code zodat kpn een vergoeding kan krijgen om mij een nieuwe telefoon uit te geven. Nu 3,5 week en tig mailtjes en telefoontjes later nog geen code en totaal geen reactie van teleplan op de mailtjes vanuit kpn. KPN staat hierin totaal machteloos en ik dus ook.
Wat nu? Kpn kan mij niet verder helpen zolang ze geen reactie krijgen van teleplan. En ik krijg ronduit onbeschoft personeel aan de telefoon als ik de klantenservice van teleplan bel met als antwoord 'is niet mijn probleem'...
Ondertussen betaal ik wel iedere maand mijn €45 aan abonnementskosten maar heb ik geen telefoon....
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Nokia niet meer te repareren, Teleplan geeft niet thuis
Nokia niet meer te repareren, Teleplan geeft niet thuis
Laatst gewijzigd door Radar op 09 jan 2020 18:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Titel aangepast zodat deze beter bij de inhoud van het openingsbericht aansluit
Reden: Titel aangepast zodat deze beter bij de inhoud van het openingsbericht aansluit
Re: Nokia niet meer te repareren, Teleplan geeft niet thuis
En waar is die € 45 voor? Een deel voor het toestel en een deel voor het abonnement? Kunt u het kaartje niet even in een ander oud mobieltje gebruiken?
Maar als u dat mobieltje bij KPN gekocht hebt, daar maar een klacht indienen, bijvoorbeeld op hun forum.
Maar als u dat mobieltje bij KPN gekocht hebt, daar maar een klacht indienen, bijvoorbeeld op hun forum.
Teleplan zal hier inderdaad niet veel mee te maken hebben anders dan dat zij het toestel hebben nagekeken, dat is een door KPN ingeschakelde reparateur. Jij hebt een overeenkomt met KPN, dus KPN zal dit op moeten lossen met jou.
-
Viel de reparatie onder fabrieksgarantie of een aanvullende verzekering waarbij KPN enkel het toestel innam voor de verzekeraar?
In het eerste geval is KPN uw aanspreekpunt, in het tweede geval uw verzekeraar. Dat zij dit uitbesteden aan Teleplan ligt in hun risicosfeer.
Stuur desnoods schriftelijk een ingebrekestelling aan de partij die uw aanspreekpunt is waarbij u ze een redelijke termijn van bv 7 of 14 dgn om dit op te lossen.
In het eerste geval is KPN uw aanspreekpunt, in het tweede geval uw verzekeraar. Dat zij dit uitbesteden aan Teleplan ligt in hun risicosfeer.
Stuur desnoods schriftelijk een ingebrekestelling aan de partij die uw aanspreekpunt is waarbij u ze een redelijke termijn van bv 7 of 14 dgn om dit op te lossen.