LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Nokia problemen met de N73 GSM

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
stanleyvc

Nokia problemen met de N73 GSM

Ongelezen bericht door stanleyvc »

Ik heb nu vanaf maart een N73 smartfoon, deze was heel traag.
De gsm is 2 maal bij een Nokia service point geweest voor een firware update, de laatste keer nadat ik thuis een Nokia internet update had uit gevoerd.

Nu blijkt dat in firmware versie: V4.0726.2.0.1 de bluetooth functionaliteid zo is gewijzigd dat veel BT apparaten niet meer functioneerd.

Dus ben je bijna verplicht om een Nokia GPS ondvanger te kopen !!!

Volgens het Nokia Service point ligt dit aan de compatibliteid van de GPS ondvanger dat die niet meer werkt !!!

Ik heb veel vuldig (ongeveer een keer of 35) met Nokia gebeld, deze zeggen iedere keer toe, dat ik binnen 48 uur terug gebeld word, voor een oplossing. Echter nooit terug gebeld !!!
Ook op faxen word niet gereageerd.

Vandaag maar weer is gebeld, Moet de telefoon maar bij Ricom (service point) brengen om deze op laten te laten sturen naar Naar Nokia.
Daarna met Ricom gebeld, zou dus geen zin hebben, ligt NIET aan de N73 maar aan de GPS (Ja ja). :twisted:

Dus mijn advies (Koop geen Nokia GSM en zeker geen N serie) :!: :!: :!:

O ja, ik pleur die N73 maar in de kast en gebruik maar weer de PDA diet werk wel goed, maar deze zal volgens Nokia wel niet aan de BT specs voldoen........

ST

Re: Nokia problemen met de N73 GSM

Ongelezen bericht door ST »

Daar is een heel onderwerp over bij Tweakers, daar in dat topic kun je je vraag stellen/oplossing zoeken.

Wel sneaky van Nokia.

stanleyvc

Ongelezen bericht door stanleyvc »

Ik weet het.
Ik wil andere mensen waarschuwen, de N toestellen van Nokia lijken mooi.

Maar in werkenlijkheid is het troep, Je betaald een hoop maar hebt zeer weining....

En enige vorm van service, neen Nokia heeft zijn geld en de kland kan de boom in.

Nokia Care reaktie; Meneer waar maakt u zich druk om, het toestel is pas 2x bij het service punt geweest.....
Reactie zegt genoeg denk ik, toestel is dus van maart 2007.

Nogmaals KOOP GEEN NOKIA, ZEKER GEEN N-SERIE !!!

ST

Ongelezen bericht door ST »

Ik heb nu ook problemen met mijn Nokia, en Nokia scheept je inderdaad gewoon af.

Gesloten