Op 1-6-2005, heb ik mijn Nokia 6260 (gekocht op 15-12-2004) weggebracht voor reparatie bij de winkel waar ik hem heb gekocht (TforTelecom) na 1 week kon ik mijn toestel ophalen en leek weer in orde te zijn. Het viel gewoon onder de garantie dus ik dacht das mooi!
Nu 2 maanden later is mijn telefoon weer stuk, met dezelfde klacht als bij de vorige reparatie. Ik heb het toestel op 22-08 weggebracht en kreeg vandaag (2 weken later) tehoren dat er een prijsopgaaf was gemaakt omdat het nu ineens vochtschade zou zijn. Nu breek dus echt mijn klomp, het was 2 mnd terug precies dezelfde klacht toen werd daar niets over gezegd.
Bovendien is mijn toestel echt nog nooit nat geweest of in vochtige ruimtes.
Dit geloof ik dus echt niet en ben vreselijk boos over het hele gebeuren.
Maandag ga ik naar de winkel waar ik dan de foto's te zien zou krijgen van mijn toestel.
Hoop dat iemand nog wat adviezen heeft.
Groet Blixi
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Nokia Reparatie Klacht
Re: Nokia Reparatie Klacht
Mijn vriendin heeft het zelfde meegemaakt.
Zij ha d een nokia 3310 en deed na 3 maanden raar.
Ze bracht hem weg en ze zeiden kan niet gemaakt worden en valt niet binnen de garantie, want het is waterschade.
Ze komt thuis met dit bericht en met een papiertje waarop staat afgekeurd.
Ik stop de simkaart erin en hij doet het weer dus ik wil die afkeuring eraf ivm de garantie periode van jaar.
Dit kon dus niet, terwijl ik kon bewijzen dat de telefoon het weer deed.
Ik koop dus ook nooit meer een nokia.
Hebben nu beide een samsung en daar is de service stukken beter en sneller.
Zij ha d een nokia 3310 en deed na 3 maanden raar.
Ze bracht hem weg en ze zeiden kan niet gemaakt worden en valt niet binnen de garantie, want het is waterschade.
Ze komt thuis met dit bericht en met een papiertje waarop staat afgekeurd.
Ik stop de simkaart erin en hij doet het weer dus ik wil die afkeuring eraf ivm de garantie periode van jaar.
Dit kon dus niet, terwijl ik kon bewijzen dat de telefoon het weer deed.
Ik koop dus ook nooit meer een nokia.
Hebben nu beide een samsung en daar is de service stukken beter en sneller.
Re: Nokia Reparatie Klacht
Ik heb juist bij het Samsung reparatiebedrijf Solid Vision een afspraak gehad en kreeg toen aan de balie te horen dat ik wel weer naar huis kon gaan! Ze zouden hem niet repareren! Ik mocht er niet eens het Samsung Service Center over bellen, met mijn eigen telefoon, op mijn eigen kosten.....
Ook bij dat Service Center al meerdere problemen gehad: gewoon geen antwoord op je vragen, terugbelbeloftes die niet nagekomen worden en meer van dat soort ongein.
Ook bij dat Service Center al meerdere problemen gehad: gewoon geen antwoord op je vragen, terugbelbeloftes die niet nagekomen worden en meer van dat soort ongein.